2024-06-04, 12:36
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
GABA och pregabalin syns ca 2-5 dagar. Beroende på hur mkt man tagit och hur länge såklart. Jag går på pregabalin och gjort ca 3 år så för mig att bli helt ren så tar de ca 4-5 dagar

Tack så jättemycket för svar!

Jag har ätit 27g utspritt under 6 dagar, har du någon aning om hur länge det skulle sitta i? 5 dagar då ungefär som du skrev kanske?
Citera
2024-06-04, 13:37
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Jag tror samtliga ”teststationer” idag är så pass uppdaterade på så sätt att dessa vet och förmedlar detta vidare att något har intagits i berusningssyfte och isf är det kört vilket som!

Jo jag väntar med att köra tills efteråt vågar inte ta risken eftersom de skriver ut mig från psykiatrin om det inte är rent för att jag missade förra testet och därmed räknas ju det som positivt.><
Citera
2024-06-04, 14:06
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Tack så jättemycket för svar!

Jag har ätit 27g utspritt under 6 dagar, har du någon aning om hur länge det skulle sitta i? 5 dagar då ungefär som du skrev kanske?

4-5 dagar Max. Men är de viktigt så hade jag köpt hem stickor på GABA och testat hemma. Vet ej om de finns dock, lyrica finns men just GABA får du googla fram :-) drick mkt citronvatten och försök svettas och kissa mycket innan testet. Urin är våra kroppars restprodukter så de är mest koncentrerat på morgonen, kissa helst 2-3 ggr innan du ska lämna prov(gäller alla droger)
Citera
2024-06-04, 14:09
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ingen aning aldrig lämnat up efteråt men det låter logiskt att det skulle vara så.
De stämmer. De ger utslag på thc i urin! Analys däremot så ser de att de inte är THC
Egen erfarenhet
Citera
2024-06-04, 14:54
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
De stämmer. De ger utslag på thc i urin! Analys däremot så ser de att de inte är THC
Egen erfarenhet

Okej tack så mycket!🙏
Citera
2024-06-04, 16:20
Medlem
skillemandinkis avatar
Autokorrigering

Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Okej tack så mycket!🙏
Inga problem, dock så satt thc-p eller jp eller vilket de nu var, de satt i över 5 veckor och visade positivt på 50sticka ! Helt jävla otroligt vad länge den skiten sitter i, vanligt thc går ju ut på några dagar men detta var sanslöst.
De finns ju nån löskuk man kan köpa med syntetiskt piss om de skulle vara super viktigt att pissa rent.
offTopic: är livet lite lättare nu för dig eller hur mår du?
Senast redigerad av skillemandinki 2024-06-04 kl. 16:21. Anledning: Autocorrekt misstag
Citera
2024-06-04, 17:28
Medlem
Citat:
Inga problem, dock så satt thc-p eller jp eller vilket de nu var, de satt i över 5 veckor och visade positivt på 50sticka ! Helt jävla otroligt vad länge den skiten sitter i, vanligt thc går ju ut på några dagar men detta var sanslöst.
De finns ju nån löskuk man kan köpa med syntetiskt piss om de skulle vara super viktigt att pissa rent.
offTopic: är livet lite lättare nu för dig eller hur mår du?

5v, det var den kortaste tid jag hört talas om. Andra forum gör gällande 3-5 månader!
Citera
2024-06-04, 17:52
Medlem
Citat:
5v, det var den kortaste tid jag hört talas om. Andra forum gör gällande 3-5 månader!

Ojjävlar 3-5 månader??? Hur mycket har man rökt då?

Hur ser det ut med Thc-B? Tog ksk 10 bloss från en thc-b vape för drygt 1 månad sen och pissade i fredags. Väntar fortfarande på analysresultatet…
Citera
2024-06-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Ojjävlar 3-5 månader??? Hur mycket har man rökt då?

Hur ser det ut med Thc-B? Tog ksk 10 bloss från en thc-b vape för drygt 1 månad sen och pissade i fredags. Väntar fortfarande på analysresultatet…

Sök i tråden, det finns en här i tråden som pinkade positivt längre än 4 mån!
Citera
2024-06-04, 19:15
Medlem
Citat:

Efter att ha rökt hur mycket då?

Edit: för min upplevelse av HHC-O var att jag var positiv i ca 2 månader efter sista tillfället. Men då hade jag slakta en hel vape på typ 1 dag. Tänker att eftersom att jag bara tog typ 10 bloss och vapen fortfarande såg helt orörd ut så borde jag kanske kunna klara mig? Peppar peppar
Senast redigerad av AlpraOxy1337 2024-06-04 kl. 19:30.
Citera
2024-06-04, 19:24
Medlem
eldrattans avatar
Citat:

Jag verkar ha åkt på den här skiten nu. Brukar alltid få "riktigt" gräs av babbarna. Fast senast såg det lite annorlunda ut. Som "hårt" packat gräs. Rökte några/något gram fast slängde skiten för det kändes inte alls bra.

Nu fyra veckor senare är jag fortfarande positiv på 50ng. Helt sanslöst. Hade det varit riktiga grejer hade jag klarat 20ng för längesedan. Bannlys denna skit omgående.
Citera
2024-06-04, 20:08
Medlem
GeneralKloss avatar
Har Gabapentin på recept mot nervsmärtor så detta äter jag regelbundet, Händer att man missar att förnya receptet och tjejen har Lyrica utskrivet som är rätt likt och fungerar bra fast tar mindre dos när dessa tillfällen kommer, Men funderar på jobbet är det slumpmässiga drogtester,

Är salivprov som man sätter en pinne med bomull på i munnen och detta skickas sedan på analys, Finns det risk att jag åker dit om jag tagit Lyrica ? Och isf hur lång spårtid kan man räkna med ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in