2024-02-06, 14:29
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xindrlark
Det ger utslag ibland. Vet inte hur ofta det förekommer.
Jaa den pallar jag inte, då käkar jag å väntar 3 4 dags så borde de va ute
Citera
2024-02-06, 22:18
Medlem
Jag har rökt en joint om dagen från den 30e januari till den 4e februari, har saliv prov den 12e, väger 65kg, jae helt safe visst?
Citera
2024-02-06, 22:23
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorkapin
Jag har rökt en joint om dagen från den 30e januari till den 4e februari, har saliv prov den 12e, väger 65kg, jae helt safe visst?

Jag brukade sluta röka någon dag innan när jag tog salivprov. Var alltid negativ.
Citera
2024-02-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Jag brukade sluta röka någon dag innan när jag tog salivprov. Var alltid negativ.
Var det testet med den gula vätskan som man gurglar?
Citera
2024-02-06, 22:37
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorkapin
Var det testet med den gula vätskan som man gurglar?

Kommer inte ihåg vilken färg det var på vätskan. Fast jag har både gjort tops och gurgel. Inget av dom ger utslag efter något dygn på thc.
Citera
2024-02-07, 09:23
Medlem
Har rökt en joint varje fre/lör i 2 års tid hur lång tid tror ni de tar innan jag kan bli ren?
Citera
2024-02-07, 10:44
Medlem
Hej kära FB-are,

Rökte hasch vid ett tillfälle den 30/1 samt ytterligare en gång tre dagar senare. Inga större mängder båda gånger, delade på 1-2 joints med 1-2 personer båda gångerna. Innan dess har jag ej rökt på 6 månader.

Har eventuellt pissprov imorgon (8/2), alltså 6 dagar efter senaste rök-tillfället. Har tränat och bastat två gånger, ska dricka extra mycket vatten idag samt b12 tillskott. Hur ser mina chanser ut?

Samt är det någon som vet ifall man kan köpa THC-prov på Smoketowers fysiska butik?

Tacksam för alla svar!
Citera
2024-02-07, 11:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Storspelare
Hej kära FB-are,

Rökte hasch vid ett tillfälle den 30/1 samt ytterligare en gång tre dagar senare. Inga större mängder båda gånger, delade på 1-2 joints med 1-2 personer båda gångerna. Innan dess har jag ej rökt på 6 månader.

Har eventuellt pissprov imorgon (8/2), alltså 6 dagar efter senaste rök-tillfället. Har tränat och bastat två gånger, ska dricka extra mycket vatten idag samt b12 tillskott. Hur ser mina chanser ut?

Samt är det någon som vet ifall man kan köpa THC-prov på Smoketowers fysiska butik?

Tacksam för alla svar!

Test går att köpa lite överallt, dinatester skickar iaf samma dag om betalning görs innan 15.00., swisha går bra.
Jag tror inte du klarar dig tyvärr!
Citera
2024-02-07, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black_rider
Hur är det med saliv prov amfetamin upp till 7 dagar medans vissa skrev 2?
Festade till på fredagen, torsdagen följande vecka salivprov. 1gram kanske nasalt

Sköljde munnen cirka 10 min innan med vatten. spottade så lite som jag bara kunde. Gul vätska i munnen.

How fucked am I? 😂

Svarar mig själv provsvaret kom tbk negativt.
Citera
2024-02-07, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Ponera att ett gram kokain under en sittning kan synas i 5-7 dagar på urinprov, hur länge kan då 5 gram i en sittning synas?

Svarar mig själv här om det skulle hjälpa någon annan, det sitter tydligen inte i längre än 9 dagar iallafall.. men dödsångesten jag haft denna veckan är fan inte värt det så nu är det slutfestat med substanser.
Citera
2024-02-08, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omerta
Har rökt en joint varje fre/lör i 2 års tid hur lång tid tror ni de tar innan jag kan bli ren?

Jag skulle räkna med minst 2 månader.
Citera
2024-02-08, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Svarar mig själv här om det skulle hjälpa någon annan, det sitter tydligen inte i längre än 9 dagar iallafall.. men dödsångesten jag haft denna veckan är fan inte värt det så nu är det slutfestat med substanser.

Skickat på analys då antar jag? De nya salivproven kan synas väldigt länge då dem mäter på en sjukt låg nivå, tror jag läst nånstans folk som visat positiv på kokain i 4 veckor på dessa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in