2023-10-05, 09:02
Medlem
Om någon är intresserad.. så tog jag 30 mg oxynorm på söndag kväll och lämnade ett negativt drogtest på onsdag förmiddag.
Citera
2023-10-05, 17:11
Medlem
Tja!

Någon som har koll på om HHC-0 och/eller dess metaboliter syns på salivprov, både snabbtest och analys?

Fridens liljor
Senast redigerad av Vindeldor 2023-10-05 kl. 17:39.
Citera
2023-10-07, 12:12
Avstängd
Någon som vet om det går att köpa test i någon fysisk butik som exempelvis något apotek?
Citera
2023-10-07, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Någon som vet om det går att köpa test i någon fysisk butik som exempelvis något apotek?

Jag hittade inte på apoteket.

Men jag köpte från apoteket365.se och hämtade från ombud. Tog ca 2 dagar
Citera
2023-10-08, 18:58
Medlem
morirs avatar
Tjena. Kommer behöva lämna drogtest (beställt hem o kissar). Kan jag be en polare kissa i en typ flaska som jag sedan häller i/på testet? Kan han kissa ikväll och kan jag förvara det i 2 dagar framåt utan att det blir något konstigt?
Citera
2023-10-08, 19:22
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morir
Tjena. Kommer behöva lämna drogtest (beställt hem o kissar). Kan jag be en polare kissa i en typ flaska som jag sedan häller i/på testet? Kan han kissa ikväll och kan jag förvara det i 2 dagar framåt utan att det blir något konstigt?

Ja, förvara det i kylen. Frysen har jag hört om du skall långtidspara. Se till att ni är av samma kön. Du måste värma det till cirkus 37 grader när du ska pissa.
Citera
2023-10-09, 16:14
Medlem
Hej!

Jag ska ta pissprov onsdag 11 oktober (som jag tror skickas in på analys) och jag rökte cannabis på lördagas kvällen den 7 oktober. Rökte inte mycket, endast 4 bloss och har varit ren i ca 2 månader innan dess. Tror ni att jag är safe eller bör jag dricka en massa vetten innan för att få ett ogiltigt prov och köpa mer tid. Och om jag bör dricka vatten är det smart att börja redan nu eller räcker det att dricka massor samma dag som provet?
Citera
2023-10-09, 16:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Algot14
Hej!

Jag ska ta pissprov onsdag 11 oktober (som jag tror skickas in på analys) och jag rökte cannabis på lördagas kvällen den 7 oktober. Rökte inte mycket, endast 4 bloss och har varit ren i ca 2 månader innan dess. Tror ni att jag är safe eller bör jag dricka en massa vetten innan för att få ett ogiltigt prov och köpa mer tid. Och om jag bör dricka vatten är det smart att börja redan nu eller räcker det att dricka massor samma dag som provet?

Jag tror absolut inte att du är safe, tror inte heller du kan dricka dig under gränsvärdet tyvärr
Citera
2023-10-09, 16:27
Medlem
Citat:
Jag tror absolut inte att du är safe, tror inte heller du kan dricka dig under gränsvärdet tyvärr

Tack för snabbt svar, tog precis ett pisstest som jag köpte från apotek365 och den visade negativt. Men dom kanske inte är pålitliga? Ska det inte gå att dricka så mycket vatten att kreatin nivåerna blir för låga för att testa ska funka eller något, eller har jag förstått det fel.
Citera
2023-10-09, 16:29
Avstängd
Citat:
Tack för snabbt svar, tog precis ett pisstest som jag köpte från apotek365 och den visade negativt. Men dom kanske inte är pålitliga? Ska det inte gå att dricka så mycket vatten att kreatin nivåerna blir för låga för att testa ska funka eller något, eller har jag förstått det fel.

Bra, dom är pålitliga så då är det lugnt. Se till att dricka riktigt ordentligt med början några timmar innan testet för säkerhets skull!
Senast redigerad av brasnyggman 2023-10-09 kl. 16:32.
Citera
2023-10-09, 16:40
Medlem
Citat:
Bra, dom är pålitliga så då är det lugnt. Se till att dricka riktigt ordentligt med början några timmar innan testet för säkerhets skull!

Är det lönsamt att börja dricka redan nu eller gör det inte någon skillnad?
Citera
2023-10-09, 18:02
Avstängd
Citat:
Är det lönsamt att börja dricka redan nu eller gör det inte någon skillnad?

Det skadar inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in