Citat:
Ursprungligen postat av
ErPupone
Vart skrev jag att NAs bortasektion är bra? Det är lika dålig akustik där som på övriga delar av arenan.
Akustiken i kobåset är bedrövlig. Hade man flyttat upp till övre som gjordes mot häcken så är jag beredd att hålla med dig ang akustiken. Men det går inte iom er sittplats
Citat:
Ursprungligen postat av
ErPupone
Jag har varit på etage 3 ja, det är lika bedrövligt där som på övriga arenan undantaget södra nedre. Behöver du kikare är det inte avståndet det är fel på utan dig personligen
Du kallar vår sektion kobås, jag säger att man behöver kikare på er sektion. Båda överdriver...
Man ska minnas hur bortsektionen var på Gamla gamla, den måste varit hemsk den. Friends bortasektion är väl den ende som känns som något man skulle kunna ha fått uppleva för typ 25 år sedan på bortamatch.
Jisses vad usla bortasektioner det fanns förr...
Citat:
Ursprungligen postat av
Jason_Puncheon!
Blåvitt borde försöka kränga Alvbåge, Seb, Ankersen till högstbjudande, om man lyckas övertala Hjalle till ett år till tycker jag man kan kränga Bjärsmyr också, sen kommer alltså Ohlsson från ÖIS in och jag är osäker till om Omarsson värvas, så kan elvan nästa säsongen se ut såhär?
Dahlberg
Salomonsson - Rogne - Hjalle/Dyrestam/Ny - Nordström
Smedberg - Albäk - Sabah - Rieks
Hysén/Boman - Ohlsson
Hjalle ska ju lägga av och det lär inte återkallas... Dyre kommer inte få, och ska inte ha, någon chans. Isf blir det Zalo som får en chans.
Elias måste värvas, Ohlsson är ju mittfältare så att han ska lira forward är bara att glömma.
Vi bör kränga Rieks med, och får vi ett vettigt bud bör vi även ta det för Mads.
Bjärsa är vi eniga om dock.
Det blir en del nytt nästa säsong hoppas jag. Det behövs en omstart för vår del nu.