2016-10-25, 12:50
Medlem
We2Sexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Nja, bra för oss(Blåvitt).

Så sant så, idag är man glad över att han inte hade sin bästa dag.
Citera
2016-10-25, 13:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Det låter som att vissa göteborgare har lite hybris angående att omarsson hade en bättre match än Isak. Glöm inte att han nyss fyllt 17 och ha en dålig match ibland är normalt, speciellt inden åldern.

Fast enligt en hel del av era skribenter här så är han nästa Messi och då gör man inte dåliga matcher.
Citera
2016-10-25, 13:42
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Er bortasektion är fan att avundas. Placerad ut i stratosfären helt akustiskt bedövat från ljud.

Man kan säga mycket om Gamla Ullevi men akustisk är den fan toppklass gällande.
Vart skrev jag att NAs bortasektion är bra? Det är lika dålig akustik där som på övriga delar av arenan.

Akustiken i kobåset är bedrövlig. Hade man flyttat upp till övre som gjordes mot häcken så är jag beredd att hålla med dig ang akustiken. Men det går inte iom er sittplats
Citera
2016-10-25, 13:45
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Har du ens varit på er egen bortaläktare?
Jag har varit på "vår" bortaläktare (vi hade ju den i bortaderbyn mot ÖIS och GAIS) och visst att den inte är nån toppklass men den är fortfarande bättre än den på Friends.
På Gamla är man iaf i samma solsystem som övriga arenan, det går att se spelarna utan kikare
Jag har varit på etage 3 ja, det är lika bedrövligt där som på övriga arenan undantaget södra nedre. Behöver du kikare är det inte avståndet det är fel på utan dig personligen
Citera
2016-10-25, 14:19
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Det låter som att vissa göteborgare har lite hybris angående att omarsson hade en bättre match än Isak. Glöm inte att han nyss fyllt 17 och ha en dålig match ibland är normalt, speciellt inden åldern.

Hade Omarsson inte en bättre match än Isak?

Nog ingen som får för sig att Omarsson är en större talang än Isak.

Men att alla ska stämma in i hyllningskören konstant och mena på att han är nya Messi kanske inte riktigt kommer ske.
Citera
2016-10-25, 14:56
Medlem
Citat:

Men att alla ska stämma in i hyllningskören konstant och mena på att han är nya Messi kanske inte riktigt kommer ske.

Jo, Omarsson var bättre igår och det är därför det verkar som att många göreborgare har fått hybris. Att alla inte tokhyllar Isak jämt förstår jag också, men det verkar väldigt viktigt att göra en stor sak av en enskild match, att påpeka att Omarsson var bättre i EN match.
Citera
2016-10-25, 14:58
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Jo, Omarsson var bättre igår och det är därför det verkar som att många göreborgare har fått hybris. Att alla inte tokhyllar Isak jämt förstår jag också, men det verkar väldigt viktigt att göra en stor sak av en enskild match, att påpeka att Omarsson var bättre i EN match.

Vem har gjort det?

Går du på Grens citat? Antar att han fick frågan som journalisten då ställde och ville ha ett absolut svar.

Annars har jag inte sett någon från min sida håna eller nedvärdera Isak. Om det är så, har jag ingen direkt åsikt.
Citera
2016-10-25, 15:09
Medlem
ErPupones avatar
Citat:

Vem fan har påstått att han är nya Messi?
Citera
2016-10-25, 15:18
Medlem
Smått patetiskt hur Götet hetsar mot en 17-åring för en mindre bra insats, framför allt när det kommer från sådana som Gren och Bjärsmyr som inte hade åstadkommit ett dugg i jämförelse med Isak vid den åldern.
Senast redigerad av Kommunistfittan 2016-10-25 kl. 15:23.
Citera
2016-10-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Smått patetiskt hur Götet hetsar mot en 17-åring för en mindre bra insats, framför allt när det kommer från sådana som Gren och Bjärsmyr som inte hade åstadkommit ett dugg i jämförelse med Isak vid den åldern.

haha

Man måste vara rejält överkänslig om man tar Grens svar på en fråga som hets. Akta så att du inte får näsblod gubben!
Citera
2016-10-25, 15:52
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan

Hets?

Det är väl svar på en fråga.

Jävlar vad ni som i vanliga fall gillar att svinga vilt och håna allt gullar med en 17-åring som gjorde en ganska blek match. Ska han ändå hyllas eller vad är grejen?
Citera
2016-10-25, 16:38
Medlem
bagarn29s avatar
Truppen mot Falkenberg 26/10.

Johan Wiland, Fredrik Andersson.

Pa Konate, Behrang Safari, Andreas Vindheim, Anton Tinnerholm, Kári Árnason, Dennis Hadzikadunic, Franz Brorsson.

Erdal Rakip, Mattias Svanberg, Samuel Adrian, Pavle Vagic, Enock Kofi Adu, Tobias Sana.

Alexander Jeremejeff, Jo Inge Berget, Teddy Bergqvist

Hur tror ni laget formeras?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in