2016-10-25, 17:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Truppen mot Falkenberg 26/10.

Johan Wiland, Fredrik Andersson.

Pa Konate, Behrang Safari, Andreas Vindheim, Anton Tinnerholm, Kári Árnason, Dennis Hadzikadunic, Franz Brorsson.

Erdal Rakip, Mattias Svanberg, Samuel Adrian, Pavle Vagic, Enock Kofi Adu, Tobias Sana.

Alexander Jeremejeff, Jo Inge Berget, Teddy Bergqvist

Hur tror ni laget formeras?

6 spelare borta... det blir tufft detta.

Wiland i mål. Backlinjen kommer nog se likadan ut. Det enda jag kan tänka mig är att ifall Safari inte orkar 90 min så får Konate spela istället.

Mittfältet blir jobbigt att ta ut. Men jag antar det blir Rakip och Adu i mitten, Svanberg vänster. Vem som får spela på höger är svårt att säga mellan Vindheim eller Sana. Sana är ingen poängspelare medan Vindheim riskerar att gå sönder igen så där har något Kuhn att fundera över.

Berget och Jeremejeff på topp. Berget kommer behöva göra ett hästjobb imorgon.
Citera
2016-10-25, 18:18
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
6 spelare borta... det blir tufft detta.

Wiland i mål. Backlinjen kommer nog se likadan ut. Det enda jag kan tänka mig är att ifall Safari inte orkar 90 min så får Konate spela istället.

Mittfältet blir jobbigt att ta ut. Men jag antar det blir Rakip och Adu i mitten, Svanberg vänster. Vem som får spela på höger är svårt att säga mellan Vindheim eller Sana. Sana är ingen poängspelare medan Vindheim riskerar att gå sönder igen så där har något Kuhn att fundera över.

Berget och Jeremejeff på topp. Berget kommer behöva göra ett hästjobb imorgon.

Tufft? Mot Falkenberg? Skulle inte tro det.
Citera
2016-10-25, 19:18
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Tufft? Mot Falkenberg? Skulle inte tro det.

Malmö gör tyvärr sina sämsta matcher mot bottengäng, plus en rätt brutal skadelista.
Därför snacket är lite oroligt bland oss MFF:are.

Målvakt: Wiland

Backlinje: Tinnerholm, FB/KA, Safari

Mittfält: Sana, Rakip/Adu, Svanberg

Anfall: JJ/Berget.

Fifan, ångest deluxe
Citera
2016-10-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Malmö gör tyvärr sina sämsta matcher mot bottengäng, plus en rätt brutal skadelista.

Fifan, ångest deluxe

Det laget ska slå Falkenberg 100 gånger av 100, vinner dom inte borde ingen av dessa elva herrar någonsin få ta på sig den himmelsblåa tröjan igen.
Citera
2016-10-25, 19:43
Medlem
Keldons avatar
Vad ska ni Göteborgare göra inom kort när ni inte kan kalla er mesta mästarna längre?
Citera
2016-10-25, 19:45
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Vad ska ni Göteborgare göra inom kort när ni inte kan kalla er mesta mästarna längre?

Vet faktiskt inte. Har inte lagt så stor vikt vid det där då det kändes rätt givet att det skulle ske.

Nu kan väl klubben fokusera på att bli mästare igen iallafall en gång.
Citera
2016-10-25, 19:48
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum

Fifan, ångest deluxe

MFF har förlorat mot lag på platserna 10-14 och möter i de kommande matcher lag på platserna 16 och 15. Fast de borde klara av att vinna i morgon och sen förs ångesten över till Gefle matchen.
Citera
2016-10-25, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Truppen mot Falkenberg 26/10.

Johan Wiland, Fredrik Andersson.

Pa Konate, Behrang Safari, Andreas Vindheim, Anton Tinnerholm, Kári Árnason, Dennis Hadzikadunic, Franz Brorsson.

Erdal Rakip, Mattias Svanberg, Samuel Adrian, Pavle Vagic, Enock Kofi Adu, Tobias Sana.

Alexander Jeremejeff, Jo Inge Berget, Teddy Bergqvist

Hur tror ni laget formeras?
Tufft, mot Falkenberg? Till och med Lennartsson hade satsat på juniorer i en sådan match. Det är bara att gå ut och vinna, bara roligt.
Citera
2016-10-25, 20:12
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Tufft, mot Falkenberg? Till och med Lennartsson hade satsat på juniorer i en sådan match. Det är bara att gå ut och vinna, bara roligt.

Regerande svenska mästarna hade svårt hemma mot FFF 2-1 i 85:e minuten. Mot ÖFK verkade det som att spelarna hade tankarna på en guldfest i stället för på matchen.
Citera
2016-10-25, 20:21
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Till och med Lennartsson hade satsat på juniorer i en sådan match.
Nu ska vi inte överdriva.

MFF ska däremot vinna mot FFF, så klart. Det lär väl bli målrikt som tidigare år (13 mål på 2 matcher).
Citera
2016-10-25, 20:22
Medlem
mishimas avatar
Falkenbergspelarna gick på knäna sista kvarten mot Norrköping och har sedan haft en dag mindre vila än vad vi haft.
Citera
2016-10-25, 20:47
Medlem
Blåvitt borde försöka kränga Alvbåge, Seb, Ankersen till högstbjudande, om man lyckas övertala Hjalle till ett år till tycker jag man kan kränga Bjärsmyr också, sen kommer alltså Ohlsson från ÖIS in och jag är osäker till om Omarsson värvas, så kan elvan nästa säsongen se ut såhär?

Dahlberg
Salomonsson - Rogne - Hjalle/Dyrestam/Ny - Nordström
Smedberg - Albäk - Sabah - Rieks
Hysén/Boman - Ohlsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här