Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Gerhardsson känns dock så jävla osympatisk med allt sitt snack om att Häcken gör allting rätt och att domarna är emot honom och hans gulliga lag. Samt allt hans skitsnack om oss gör honom relativt oattraktiv som ersättare.
Sen har han ju totalt misslyckats med att sätta en defensiv i snart 10 år i Häcken.
Jag önskar inte se Gerhardsson på vår bänk heller. Jag har sagt det förr och säger det igen, jag har ingen klockren kandidat till att ersätta JL.
Det var en tränare som inte gillades av spelarna alltför mycket, han hade sin problem utanför jobbet men senast vi verkligen hade en klockren tränare var väl egentligen Arne.
Stahre hade sin sidor förvisso men han kunde nog tagit det sista steget med oss ändå. Ifjol red JL på den vågen (likt jag fortsatt hävdar att Rehn&Olsson gjorde efter Arne 07).
Det är stört när omöjligt att komma på nåt bra namn som ersättare på bänken.
Citat:
Ursprungligen postat av
bagarn29
Av era inlägg att döma så skulle IFK må bra av ett tränarbyte. Är det möjligt att lösa JL från kontraktet ekonomiskt sett?
Vi har inte den möjligheten nä. JL lär dessutom inte avgå självmant så det var ju synd att han inte blev förbundskapten...
Citat:
Ursprungligen postat av
MrOrdonnee
"Henrik Larsson får sparken och ersätts av Helsingborgs tidigare guldtränare Conny Karlsson."
http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/henrik-larsson-ersatts-av-conny-karlsson/
Jag älskar sådana rubriker.
Vafan, vi ska ju möta Oskarshamn i cupen nästa vecka. Då kommer vi åka ur p.g.a. tränareffekten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Tobbe har gjort 10 mål och 3 assist på 13 starter i år, man kan klaga på en del saker, men hans poängsnitt är i i allra högsta klass i AS. MSD har också varit bra, 4 assist(men i princip legat bakom fler) och 3 mål på 14 starter.
Och ändå har JL envisats med Rieks på¨topp istället för Tobbe...