Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Är det någon som har lyssnat på intervjun med Daniel Kindberg i senaste Lühr-podcasten? Jag säger inte att han är mytoman, allt han säger stämmer säkert, men jävlar vilka kraftiga mytomani-vibbar man får när man lyssnar på honom. Krigat med FN, blivit kidnappad, känner (intimt) rika ägare och andra i Premier League, påstår att Potter blivit erbjuden jobb i PL-klubbar (som nobbats) osv.
Jag antar att en del av oss lever mer spännande liv än andra.
Lyssnar aldrig på den, är kass på att lyssna på fotbollspoddar överlag, annat får prio. Men så anmärkningsvärt är det väl ändå inte, PL klubbar har väl rätt stora organisationer, så att Potter skulle ha fått något erbjudande om någon typ av tjänst är väl inte helt omöjligt, om det nu inte handlade om att vara head coach förstås, då känns det väl tveksamt, det andra som nämns är väl inte heller så orimligt, ca 1% av Sveriges befolkning har gjort utlandstjänst, så 1 av 100, min morbror var i Libanon på 80-talet till exempel, det var typ direkt efter lumpen, sedan om man faktiskt krigar eller ej är ju en definitionsfråga. han kanske körde lasttruck eller lagade käk. Det krävs rätt mycket logistik och markservice.