Citat:
Och nu när jag ser detta så inser jag ju att jag slarvade bort Rasmus Elm innan. Han har ju liksom aldrig varit ung, han föddes gammal. Skulle snarare att säga inklusive Zlatan, för knappast så att man när Zlatan kom fram i MFF kunde förutspå varken den sjuka prislapp eller den sjuka utveckling han fick.
Isak är den mest spännande spelaren jag sett i allsvenskan by far.
De andra som kommer nära när de fram var en riktigt ung Helander (när han precis i början inte gjorde ett misstag.) Kim Källström i Häcken samt Rasmus Elm som 17-åring.
Men Isak känns nog ändå snäppet värre.
Isak är den mest spännande spelaren jag sett i allsvenskan by far.
De andra som kommer nära när de fram var en riktigt ung Helander (när han precis i början inte gjorde ett misstag.) Kim Källström i Häcken samt Rasmus Elm som 17-åring.
Men Isak känns nog ändå snäppet värre.
Han ska givetvis också vara med där.Källström måste jag erkänna att jag inte hade sån koll på när han kom fram, det var väl nånstans där som jag började följa allsvenskan ordentligt.
Helander har jag dock svårare att sätta så högt, antagligen på grund av det du skrev i parentesen, att det bara var precis i början, men det kan ju också bero på svårigheten att jämföra offensiva och defensiva spelare..
Rasmus Elm, Robin Söder och Isak, det är enligt mig dom sista 15 årens (ungefär, precis så att jag inte får med Kim i alla fall
) mest talangfulla ungjävlar i allsvenskan.
Citat:
Om du menar mig när du pratar om att snacka bort Isaks potential så får du nog putsa dina läsglasögon lite.
Bara larvigt att försöka snacka bort Isaks potential (känn er träffade om ni vill).
Ingen svensk spelare har levererat det Isak levererat fram nu, som < 17 åring, vilket gör honom till det intressantaste som kommit fram i svensk fotboll sedan Zlatan.
Med det sagt, så är det ingen som samtidigt menar att Isak nödvändigtvis är våran nästa Zlatan eller ens i närheten. Men det går inte att blunda för att det ser väldigt lovande ut just nu.
Och för protokollet: Hata Aik!
Ingen svensk spelare har levererat det Isak levererat fram nu, som < 17 åring, vilket gör honom till det intressantaste som kommit fram i svensk fotboll sedan Zlatan.
Med det sagt, så är det ingen som samtidigt menar att Isak nödvändigtvis är våran nästa Zlatan eller ens i närheten. Men det går inte att blunda för att det ser väldigt lovande ut just nu.
Och för protokollet: Hata Aik!