Citat:
Ursprungligen postat av
Malewhale
Kan man se repriser av allsvenska matcher på något annat ställe än
www.cmore.se? CMore har tagit bort sitt arkiv och påstår sig hålla på med något underhållsarbete.
Nu är det förvisso en klen tröst, men har du möjligheten att rätta dig efter en tablå så sänds ofta gamla matcher på cmore under dagarna och på matchfria kvällar etc.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Vi jagar guld som Don Quijote jagar väderkvarnar. Ytterligare en match jag fattade på förhand att vi skulle tappa poäng i.
Vår trupp är helt slut och Jörgen har inte roterat/hållit igång bänken tillräckligt då han verkar tycka de är för dåliga. Då går det som det går.
Svårt att se oss ens knipa en 3:e plats.
Ja, poängtappet var ungefär lika oväntat som att alla bara fokuserade på Baku på torsdag även på bortaläktaren.
Vi skulle självfallet vilat fler gubbar eftersom vi alla visste att vi skulle torska, Emil och Boman framförallt och även inte slitit på Ankersen, Tobbe och Rieks. Givetvis inte heller Bjärsa.
Fan nån junis in bara.
Jag tror inte heller vi tar någon tredjeplats, aik är fyra pinnar före det är två matcher och det återstår elva... Det skall mycket till för att vi ska ta igen det. Går vi vidare på torsdag är det bara att ge upp allsvenskan helt ty vi klarar inte två fronter hela hösten.
Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
1. Malmö
2. Peking
3. gnaget
4. Blåvitt
5. Elfsborg
6. Örebro
7. Häcken
8. Hammarby
9. djurgården
10. Östersund
11. Kalmar
12. Sundsvall
13. Helsingborg
14. Jönköping
15. Gefle
16. Falkenberg
Så spår jag sluttabellen. Jag brukar vara bedrövlig på att spå tabeller kan tilläggas.
Gefle och Falkenberg lär åka nu, förhoppningsvis kommer ett lag utan fotbollsplan på kvalplats så det iaf inte riskerar att bli färre lag utan plan nästa säsong.