2016-08-20, 19:37
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter.Pointdexter
Undrar om inte Helsingborg har allsvenskans sämsta målvakt i modern tid... tror att det blir Falkenberg och Helsingborg som trillar ur direkt.

Ah den gode Tomer! Minns dagarna när vi hade honom och Sandqvist att välja på och tvingades växla mellan dem fram och tillbaka då ingen av dem kunde sluta göra misstag. Those were the days!
Citera
2016-08-20, 20:23
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Bedrövlig insats av DIF. Vansinne av Dempsey att börja dribbla med 4-4-2-uppställningen som gått så bra tidigare.
Citera
2016-08-21, 00:20
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Bedrövlig insats av DIF. Vansinne av Dempsey att börja dribbla med 4-4-2-uppställningen som gått så bra tidigare.
Startade ni med ett 5-3-2?
Enligt sofascore ställde ni upp så men tänkte hur det såg ut i verkligheten.
Citera
2016-08-21, 00:29
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Startade ni med ett 5-3-2?
Enligt sofascore ställde ni upp så men tänkte hur det såg ut i verkligheten.
Yep, mot jämtbarca gäller det att säkra bakåt, vet du...

Underkänt av Dempsey, vilket han vet. Tre byten i halvtid ser man inte varje dag. Fel taktik, fel laguttagning och en allmänt dålig insats från alla inblandade. Porschen Björkström ska alltså sköta en hel kant där..
Citera
2016-08-21, 00:52
Medlem
SoderortFTWs avatar
Ett av difs 3 halvtidsbyten verkar inte ha registrerats. På SvFFs matchinfo finns inte inbytandet av Berntsen med. Dif hade alltså guldläge att dra en repris på vårat Fjärde Byte
Citera
2016-08-21, 06:28
Avslutad
Hade jag varit Helsingborgare hade jag varit orolig faktiskt. Inga räddningsplankor förrän slutet av säsongen, man är inne i en djup svacka samt många spelare på skadelistan. Blir intressant att se hur Henke klarar av detta.
Citera
2016-08-21, 06:41
Medlem
Malewhales avatar
Kan man se repriser av allsvenska matcher på något annat ställe än www.cmore.se? CMore har tagit bort sitt arkiv och påstår sig hålla på med något underhållsarbete.
Citera
2016-08-21, 08:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Malewhale
Kan man se repriser av allsvenska matcher på något annat ställe än www.cmore.se? CMore har tagit bort sitt arkiv och påstår sig hålla på med något underhållsarbete.

Inte vad jag känner till.
Citera
2016-08-21, 11:21
Medlem
skrudiss avatar
Ofattbart att komma till Östersund och starta med sex (!) st försvarare. Samtidigt spela Ranégie och Olunga på topp, två fyrtorn. Blir ett gigantiskt tapp på mitten och spelarna hamnar nästan i knät på Höie. Noll speed och tempo, var en av de minst engagerade insatserna jag sett av DIF.

Hoppas att Hansson lyfter sig. Vill tro på honom, då han startade väl. Men nu får man lätt känslan att han kanske inte pallar pressen i storstaden...
Citera
2016-08-21, 11:37
Medlem
Tre matcher idag. Vi åker till Örebro, ska vi hänga på top-3 känns det viktigt att åka hem med alla poängen. Någonstans är jag nöjd om vi åker hem med någon poäng överhuvudtaget... eller åtminstone med ett konstruktivt vägvinnande spel.

Göteborg - Bajen. En match där man hoppas att bägge lagen torskar. Kan vi hoppas på supporteruppgörelse och bägge lagen förlorar med 0-3. *ironi* Ett kryss då?

Bottenderbyt. Har Gefle en gryende form? Tar de en viktoria så är Falkenberg borta, samtidigt som Gefle börjar närma sig kvalplatsen. Vinner Falkenberg åker väl bägge ur direkt. Tråkigt med Falkenberg jag gillar dem - å andra sidan hyser jag även en viss värme till Mjällby, som rasade ner i tvåan.
Citera
2016-08-21, 13:50
Medlem
regndroppens avatar
Hoppas att Mrabti kommer in snart. Sades ju att han skulle vara redo inför den avslutande hösten.
Citera
2016-08-21, 14:19
Medlem
Skulle inte bli förvånad om det blir bakfylletorsk ala DIF idag, det skall bli skoj att se Scott igen dock, tror han kan bli grym tillgång.

Om vi vinner så kan ju ni Bajare trösta er med att ert löparjippo var lyckat igår trots kassa omständigheter, vi var ganska många som sprang, personligen blev det nytt personligt bästa på milen, är snart sub 40, känns gött.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-08-21 kl. 14:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in