2016-07-06, 13:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Och Goitom var Djurgårdare innan han hamnade i mordor...
Lite, bara lite skillnad i detta fall.
Citera
2016-07-06, 13:50
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Var AIK ens intresserade?

Hur fan ska jag veta om dom var det? Han var väl färdiggalgad och då brukar intresset avta.
Skämt åsido, spela roll just nu. Han är, om han fortsätter sin adhd-brunknivå på planen så kommer han bli en tillgång för oss oavsett om han så håller på med bdsm-fetisher på kvällarna.
Sålänge han inte gör en Ranegie och börjar hänga på Stureplan med vitt pulver runt snoken så skiter jag i det.
Citera
2016-07-06, 14:17
Medlem
Wads avatar
Äntligen drar det igång igen! Synd bara att vi kommer bli kölhalade av Häcken direkt.
Citera
2016-07-06, 15:46
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hur fan ska jag veta om dom var det? Han var väl färdiggalgad och då brukar intresset avta.
Skämt åsido, spela roll just nu. Han är, om han fortsätter sin adhd-brunknivå på planen så kommer han bli en tillgång för oss oavsett om han så håller på med bdsm-fetisher på kvällarna.
Sålänge han inte gör en Ranegie och börjar hänga på Stureplan med vitt pulver runt snoken så skiter jag i det.
Att han lär bli en tillgång på planen är väl något som ingen säger emot. Att ni däremot verkar ha någon policy att värva AIK-are är något annat. Och då spelar det ingen roll om man vägrat ta på sig en Djurgårdströja pga sina AIK-sympatier, om man kallat er fittapor efter ett derby eller om man svurit trohet till AIK. Att Walker sen dessutom går och bli kapten efter en säsong i klubben är väl även det rätt talande.

Sen att Elliot Käck skulle vara en urdjurgårdare känns ju mest som något han hittat på nu för att kunna bli fansfavorit när Emil Bergström stack till Ryssland.
Citera
2016-07-06, 15:51
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Äntligen drar det igång igen! Synd bara att vi kommer bli kölhalade av Häcken direkt.

Jag lider med er Bajensupportrar som får en liten måstematch direkt. Det är tur att Gefle och FFF är med i år. Det är synd om fansen till de två lagen eftersom de möts på lördag och då måste de vinna för att ha en mikroskopisk chans att hålla sig kvar.

Häcken brukar väl vara lite av höstens lag, hur brukar hösten vara för Bajen?
Citera
2016-07-06, 16:04
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
En artikel från en nisse utan sportkoppling som skrevs 2010 när arenan ju faktiskt fortfarande var i en inkörningsfas? Ja,jisses.

Idag håller Gamla oerhört bra klass trots tre elitlag, ett damlandslag och två dagars konstant intensivt finallir i Gothia Cup. Det finns klara brister på Gamla som arena men det beror inte på planen...

Man har valt att satsa pengar på att sköta om sin plan, det borde fler se och lära av istället för att lägga massa plastaskit.
Ge oss sex år så får vi se vilket skick vår matta är
Citera
2016-07-06, 17:12
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Sen att Elliot Käck skulle vara en urdjurgårdare känns ju mest som något han hittat på nu för att kunna bli fansfavorit när Emil Bergström stack till Ryssland.

Många saker luktar anus i vår förening, det kan jag ge dig. Men Elliot Käck spelade i Djurgården från 5-års ålder till han var typ 18 när han stack iväg ett tag för att sen komma tillbaka. Hur är han inte Djurgårdare? Vad krävs egentligen?
Citera
2016-07-06, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ni spelar ju redan i lervälling så varför byta?
http://www.expressen.se/gt/ledare/johan-wopenka/johan-wopenka-en-lervalling-for-13-miljoner/
En lervälling för 13 miljoner

Antar att du inte är seriös, ... men om du är det, det är en 6 år gammal artikel, den är inaktuell. GUs plan är väldigt fin, det finns nog nästan ingen som skulle klaga, men ja, det kostar säkert betydligt mer att underhålla den än en konstgjord.

Inte många dagar kvar till omstart nu!
Citera
2016-07-06, 19:06
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag lider med er Bajensupportrar som får en liten måstematch direkt. Det är tur att Gefle och FFF är med i år. Det är synd om fansen till de två lagen eftersom de möts på lördag och då måste de vinna för att ha en mikroskopisk chans att hålla sig kvar.

Häcken brukar väl vara lite av höstens lag, hur brukar hösten vara för Bajen?

Vi brukar vara starka på hösten, så jag hoppas vi fortsätter med det.
Jag är väldigt glad över att Falkenberg och Gefle verkar agera räddningsplankor åt oss i år, men det är fortfarande mycket kvar av säsongen. Sen ser ju inte Kalmar så vassa ut heller, speciellt inte nu när Antonsson försvunnit.
Citera
2016-07-06, 19:20
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Vi brukar vara starka på hösten, så jag hoppas vi fortsätter med det.
Jag är väldigt glad över att Falkenberg och Gefle verkar agera räddningsplankor åt oss i år, men det är fortfarande mycket kvar av säsongen. Sen ser ju inte Kalmar så vassa ut heller, speciellt inte nu när Antonsson försvunnit.

Jag läste att alla tre Elm skulle vara spelklara till AIK matchen.
Citat:
Kalmar FF besegrade Malmö FF under gårdagen i U21-allsvenskan med 2-1 efter att Filip Sachpekidis hjort båda målen.
Källa KFFs hemsida.
Dessutom har de David Elm och Lumala Abdu (han lirade i div 7 för två år sedan).
Citera
2016-07-06, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag läste att alla tre Elm skulle vara spelklara till AIK matchen.
Källa KFFs hemsida.
Dessutom har de David Elm och Lumala Abdu (han lirade i div 7 för två år sedan).
Vad är det du vill säga med att Sachpekidis gjort 2 mål i U-21? Det gör våra juniorer också titt som tätt och de är inte i närheten av att prestera i Allsvenskan.

Kalmar, Helsingborg och Jönköping är riktigt sunkiga och kommer slåss om att hålla sig över kvalplatsen tillsammans med oss och Östersund. Övriga i tabellens mittenskikt klarar sig nog galant.
Citera
2016-07-06, 19:32
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Vad är det du vill säga med att Sachpekidis gjort 2 mål i U-21? Det gör våra juniorer också titt som tätt och de är inte i närheten av att prestera i Allsvenskan.

Kalmar, Helsingborg och Jönköping är riktigt sunkiga och kommer slåss om att hålla sig över kvalplatsen tillsammans med oss och Östersund. Övriga i tabellens mittenskikt klarar sig nog galant.

Wad nämnde att Antonsson har lämnat och menade på att FS är tänkbar ersättare. Dessutom så har väl FS redan presterat i allsvenskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in