Citat:
Ursprungligen postat av
Assdefender
Känns inte som att du har sett Peking. Man har totalt spelat ut AIK, Helsingborg och Kalmar och stundtals till och med sett bättre ut än förgående säsong. Visst har man inte mött något hårt motstånd än förutom Malmö men nog talar tabellpositionen för att man har gjort det riktigt bra hittills.
Jag tror inte att vi vinner guld i år igen då Janne och ett par nyckelspelare försvinner men top 5 ska vi klara enligt mig.
Jag skriver ju att ni gjort det bra hemma men att det är matcher ni ska vinna... Och jo, jag har sett Peking även denna säsong. Man måste ju se alla lag för att uttala sig om desamma.
Det är givetvis inte så att jag anser er vara chanslösa mot oss här om dryga veckan etc men jag påpekar ju bara att det är först när ni gjort sådana matcher med goda resultat man verkligen ser hur bra ni går även iår.
Citat:
Ursprungligen postat av
MySpace
Gäller det på bortaplan också?
Har sett ett par matcher mot Giffarna på Ullevi och då var det 9 man i försvaret och en som stod vid mittlinjen. Mördande trpkigt att kolla på så jag har inte sett några matcher mot er på 2år.
Tja, även om det inte är så roligt undrar jag alltid hur tusan folk resonerar som tänker såhär? Man går ju inte för att se motståndarlaget utan sitt lag och det oavsett kvalité på motståndarna.