Citat:
Ursprungligen postat av
junkbord
Ronken tillbaka till matche mot malmö?
http://www.ifkgoteborg.se/Nyheter/2016/April/Comeback-for-Rogne/
Skulle ge vår offensiv en helt ny dimension samt inga mer insläppta defensivt fasta situationer.
Jag hoppas innerligt att man inte chansar med honom dock. Söndag och plastaskit mot Ösk är totalt uteslutet och är det verkligen rätt att kasta in honom direkt mot MFF i en så viktig match? Å andra sidan dröjer isf comebacken görlänge ty det är Gefle på plastaskit och sedan en ev toppmatch mot DIF. Vi har ju ett gäng goa hemmamatcher i följd nu.
Så länge det inte stressas och så länge inte första sker på plastaskit så kör.
Hjörtur tillbaka snart med, de två som mittbackar löser allt, jag personligen tror ju att Hjörtur stannar längre än till sommaren. Risken är ju att Bjärsa sticker vid något bud ty det är ju lite sista chansen i sommar för hans del och då har vi Rogne, Hjörtur som mittbackspar med Hjalle/Salo bakom och även vid kris Tom.
Citat:
Ursprungligen postat av
ArneIII
Nä, Elfsborg såg inte direkt jättefarliga ut. Talande att Kevin Stuhr Ellegaard är deras absolut starkaste spelare just nu. Finns inga starka profiler.
Anders Svensson lär vara saknad.
Känns som laget håller på att gå in i en ombyggnadsfas just nu efter ett decennium av succéer.
Det där är precis som jag ser på Elfsborg just nu med, så kan bara skriva under.