2016-04-17, 11:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Tänkte precis samma igår. Var mer orolig för att Traustason skulle missa än Kujovic - det hade varit tufft med både Bärkroth och Traustason borta. Basse känns dessutom som en bra ersättare så är fortfarande optimistisk inför idag . Förr eller senare bryts alla sviter - hoppas på idag.
En sådan härt bra trend hoppas jag aldrig kommer brytas #mot4rakapåparken
Citera
2016-04-17, 11:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Kevin Walker riskerar att missa derby mot Hammarby. Skadekänning enligt Bosse Andersson. Tränade vid sidan om idag. Ej med laget nu.
Alltså... Varför?! Förbannade jävla skador hela tiden.
Konstgräs....
Citera
2016-04-17, 12:05
Medlem
4522s avatar
Om Tekie startar på mittfältet idag finns det inte en chans i hela helvetet att vi vinner.
Citera
2016-04-17, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Tänkte precis samma igår. Var mer orolig för att Traustason skulle missa än Kujovic - det hade varit tufft med både Bärkroth och Traustason borta. Basse känns dessutom som en bra ersättare så är fortfarande optimistisk inför idag . Förr eller senare bryts alla sviter - hoppas på idag.

Trassten har förutom första halvlek mot Mff borta inte alls kommit upp i normal standard enligt mig, tycker personligen han varit lite ur balans och ovanligt gnällig och arg på planen vilket korten han fått redan är bevis för. En bra trassten är Top 3 i allsvenskan och allt för bra för samma serie vi får se vilket humör han vaknar på idag.
Bärkroth har haft lekstuga dom matcher han varit fitt for fight tex Malmö borta i cupen killen har övertag på att slå sin gubbe på 9/10 spelare i allsvenskan hoppas hans skadehelvete släpper snart.

Kujo är ett jättetapp speciellt mot ett storväxt och fysikt AIK då hans bollmotagande på offensiva planhalvan är a och o för IFKs offensiva uppbygnad i många anfall.
Han är också den som är vid hörnor och frisparkar till moståndaren ofta rensar iväg bollen med sitt defensiva huvudspel så personligen tror jag att mot just AIK och deras paradgren fasta situationer är Kujo värsta tappet vi kunde få. Går Sebbe in och dominerar med två baljor så fine jag är ingen spådam.
Citera
2016-04-17, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Om Tekie startar på mittfältet idag finns det inte en chans i hela helvetet att vi vinner.

Håller med till 100%
Citera
2016-04-17, 12:35
Medlem
jedimindshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Han är lite för tunn ja.
En fråga som har med biljetter att göra. Har en bekant som har årskort som inte kan närvara och vill överlåta kortet till mig, han är dock bortrest. Är det en möjlighet att ta kort via telefonen på kortet likt en mobilbiljett? Kan det funka?

Hoppas på vinst idag! Framåt kamrater!
Citera
2016-04-17, 13:28
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Varför tar man inte bara en nike-sko som fungerar och målar om utsidan? Trodde det skedde hela tiden när spelare föredrog skor de inte var sponsrade av.
Säg det, antagligen är det ett alternativ vi tänkt på men av nån anledning inte kör på.
Citera
2016-04-17, 13:55
Medlem
pihlbaoges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Säg det, antagligen är det ett alternativ vi tänkt på men av nån anledning inte kör på.

Som jag sa tidigare. Det är en spelare som klarat av att ha en halv elitkarriär utan dessa problem tidigare. Jag kan inte köpa att AIK ger honom 4 miljoner i sign on, och sedan ser honom ruttna på läktaren på grund av ett sånt här problem, som är så lättlöst egentligen.

Nu kan det säkert vara så att Adidas-skorna inte passar honom helt hundra, men jag kan verkligen inte tro att det är enda anledningen till att han inte spelar.
Citera
2016-04-17, 14:11
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godslayer
Senaste Norrköping-vinst i Allsvenskan kom 2000, då spelade Andreas Alm på topp för AIK. Senaste Norrköping-vinst ö.h.t. kom 2006 i Superettan, då spelade Andreas Alm på topp, och gjorde mål, för Norrköping.
Vad är sannolikheten att Andreas Alm avslutar säsongen som tränare i IFK Norrköping?
Citera
2016-04-17, 14:20
Medlem
Jaxxxs avatar
Är man unik om föredrar att kolla på Allsvenskan före all annan europeisk fotboll trots att ens lag inte ens ligger i Allsvenskan?
Citera
2016-04-17, 14:23
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Är man unik om föredrar att kolla på Allsvenskan före all annan europeisk fotboll trots att ens lag inte ens ligger i Allsvenskan?
Ja, du borde vara med i Kanal 5:s program Outsiders.
Citera
2016-04-17, 14:27
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pihlbaoge
Som jag sa tidigare. Det är en spelare som klarat av att ha en halv elitkarriär utan dessa problem tidigare. Jag kan inte köpa att AIK ger honom 4 miljoner i sign on, och sedan ser honom ruttna på läktaren på grund av ett sånt här problem, som är så lättlöst egentligen.

Nu kan det säkert vara så att Adidas-skorna inte passar honom helt hundra, men jag kan verkligen inte tro att det är enda anledningen till att han inte spelar.
Och dessutom, det är på grund av reklam för Adidas som AIK spelar i deras skor. Hur bra reklam är detta? Det hade ju varit bättre om dom bara hade låtit honom spela i dom skorna som funkar för honom, nu är det ju Adidas som är skurken...

Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Nope. Du är helt klart inte den enda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in