2016-01-20, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Paulinho gjorde 11 mål på 14 matcher för Häcken förra året. Han får vara min favorit.

Palle kommer säkert göra en hel del mål denna säsongen också men i år har han faktiskt en rörlig anfallare bredvid sig som kommer ge honom bättre passningsalternativ. Jag tror absolut att han skadefri kommer vara i toppen av poängligan men frågan är om han gör flest mål?
Citera
2016-01-20, 20:52
Medlem
Kamara (Norrköping) eller Kamara (Malmö) tror jag på.
Citera
2016-01-20, 21:10
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Kamara (Norrköping) eller Kamara (Malmö) tror jag på.

Har MFF också en Kamara nu? Med vår Kamara i ÖSK inkluderad finns det alltså tre stycken i serien nu då.
Citera
2016-01-20, 21:30
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Har MFF också en Kamara nu? Med vår Kamara i ÖSK inkluderad finns det alltså tre stycken i serien nu då.
Det är nog trots allt inte allt för otroligt att han är spelare i MFF när väl serien ska dra igång. Men visst. Det är såklart fel att säga så.
Citera
2016-01-20, 21:36
Medlem
Markkanen vinner skytteligan. 16 mål tror jag han landar på, det räcker.
Citera
2016-01-21, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic

Mitt fel, trodde det var klart. Ber om ursäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det är nog trots allt inte allt för otroligt att han är spelare i MFF när väl serien ska dra igång. Men visst. Det är såklart fel att säga så.

+1

Citat:
Ursprungligen postat av aju1891
Markkanen vinner skytteligan. 16 mål tror jag han landar på, det räcker.

Tveksam till detta.
Citera
2016-01-21, 12:13
Medlem
Kör en rejäl högoddsare och säger Victor Sköld som skytteligavinnare.
Citera
2016-01-21, 12:45
Medlem
Paulinho är en het kandidat. Häcken vet man ju aldrig riktigt var man har dock. Kan ju bli fisk eller fågel.
Citera
2016-01-21, 18:21
Medlem
SoderortFTWs avatar
Alexssander såklart!
Citera
2016-01-21, 18:52
Medlem
JoonaToivios avatar
Bara jag som tror att Häcken gör en fantastisk säsong i år? Visade positiva tendenser redan i fjol och nu har man dessutom förstärkt laget rejält - samtidigt som man har Paulinho redan vid start i år. Märkligt att det inte skrivits mer om hans dominans.
Citera
2016-01-21, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoonaToivio
Bara jag som tror att Häcken gör en fantastisk säsong i år? Visade positiva tendenser redan i fjol och nu har man dessutom förstärkt laget rejält - samtidigt som man har Paulinho redan vid start i år. Märkligt att det inte skrivits mer om hans dominans.

De var jävligt bra mot slutet. Samtidigt börjar väl Paulinho bli till åren? Alltid svårt att veta när nedgången kommer, men samtidigt kanske han lever mer på teknik och spelförståelse än fysisk förmåga.
Citera
2016-01-22, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoonaToivio

Jag har skrivit det tidigare och Sonny har själv stuckit ut hakan och sagt samma sak. Detta är den bästa truppen i våran historia, om vi inte är med och slåss om guldet i år så kommer jag att bli löjligt besviken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in