2013-05-06, 16:20
Medlem
Det där med webcam är det nåt som ni fot/sko fetisher skulle kunna tänka er att betala för o se? Man kanske kan måla naglarna live exempelvis. Sätta på sig strumpor , strumpbyxor? Skor. Trampa runt lite framför kameran... Obs nu pratar jag bara om o visa benen plus fötterna. Inget sexuellt överhuvudtaget. Och hur mycket skulle det vara värt isånafall?
Citera
2013-05-06, 18:58
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dominasthlm
Det där med webcam är det nåt som ni fot/sko fetisher skulle kunna tänka er att betala för o se? Man kanske kan måla naglarna live exempelvis. Sätta på sig strumpor , strumpbyxor? Skor. Trampa runt lite framför kameran... Obs nu pratar jag bara om o visa benen plus fötterna. Inget sexuellt överhuvudtaget. Och hur mycket skulle det vara värt isånafall?

Om det inte är sexuellt så tror jag inte det blir särskilt inkomstbringande. Ser inget erotiskt i stödstrumpor och träskor med spridda åderbråck längs benen men lägg ut en teaser så kanske någon nappar och vill köpa dina tånaglar för en tia.
Citera
2013-05-06, 19:10
Medlem
Citat:

Jag har köpt webcam och filmklipp förut, där dom trampat och krossat saker under fötter och stiletter.
Och även fot och skobilder.
Det brukar vara lite olika beroende på vem man köper det av, men allt från 150-300, sen kan det variera från 5 minuter till 15 minuter.
Sen finns det säkert dom som myglar, man för över pengarna men man får ingen show, eller så får man en förinspelad show, men jag har inte haft den oturen än i alla fall.
Citera
2013-05-07, 14:48
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sushita
Tänk dig en varm sommardag, tjejen har tunna, vita steps och innanför lätt fuktade fötter. Stepsen är så tunna att man tydligt ser hennes tå avtryck, hennes rosa skimmrande fotsula lyser igenom som kvällssolen gör en sommarnatt genom gardinen. Hon teasar upp dig genom att strosa runt i ditt hem, sedan tar hon av dom, tassar runt och du hör hennes fossingar klissa mot golvet. Och sedan får du de rakt upp i ansiktet - gör vad du vill!

Vilket drömscenario va?

Skumläste lite då jag just nu befinner mig ute vid en härlig gräsplätt inne i stan och ser massvis med läckra fötter av tjejer. En galet läcker ryss eller tjeck eller vad hon nu är som ligger och solar med sin vän. Mörkhårig och blek i hyn. Hon har korta jeans shorts och mörka grönaktiga skor som hon halvt har på sig. Maaan is this hot! Hon är barfota och leker med skorna sådär. Hon har dom halvt på sig. Det är typ nån slags Flats / Toms som man kallar dom på engelska. Hon har på sig dom på tårna men täcker ej fotsulan. Har hälarna ute tydligt så det syns. Fan vad läckert detta är. Hon är galet het. Vet ej om hon vet om eller ej. Jag låg bakom henne med mobilen och filmade. Har tänkt göra det efter att ha sett alla videoklipp på YouTube där massa snubbar gör det. Det är liksom ett minne och är som en hobby verkligen. Skitsamma. Back to track... Denna tjej... Efter jag låg bakom henne så reste de sig efter ett tag som om det var dags att gå. Varpå hon liksom tittar och ser min mobil som ju jag är tvungen hålla i en viss vinkel för att filma det jag ska filma. Så tittar hon som att hon ser typ ellrr tror jag gör något. I dont know... Så jag ser att dom avlägsnar sig och så vips var form borta. Hursomhelst så ligger jag kvar och har skönt i värmen samt kollar på internet osv... Efter en stund vänder jag mig om och ser att de lagt sig lite bakom mig... Vi tittar på varandra då och då... Haha jag undra verkligen vad hon tänker... Ligger väldigt bra här måste jag säga haha

Undrar hur långt detta inlägg blir. Skulle gärna vilja prata med henne osv... Har ju dock ingen aning om hon visste om vad jag gjorde och eller förstår vad jag gillar. En hel del folk här så vill ju ej göra det eftersom jag inte alls är säker... Hon har liksom inte visat ett tillräckligt tydligt tecken. Hon ligger dock kvar och så... Vill ju inte vara som någon slags stalker.... Svårt som fan att lägga sig rätt utan att någon typ tänker aha varför lägger han sig där osv och försöka att inte draw attention... Not easy.... Någon av er som prövat något sånt här? Jag skulle ju i teorin kunna gå fram och prata lite basic stuff men jag vet ju inte vad hennes respons skulle bli... Hon kanske tycker jag är helt mega äcklig och sjuk osv eller så tycker hon tvärtom eller blir överraskad. Vet ej varför man är så rädd för att ta chansen... Plus där jag är finns det väldigt mycket folk och det känns på något sätt bara som att det ej går att prata med någon främmande tjej om sånt här och det suger verkligen. Jag känner IAF väldigt starkt så.... Har tidigare länkat videoklipp där en fransk snubbe gjort såhär och där han också pratar med dom osv... Och det har ej varit någonting märkligt... Det känns som att det är så svårt och att folk har sån stark "så kan man ej göra" mentalitet här typ. Faaaan att denna enkla grej egentligen ska vara så svår! Anyways... Där gick ni IAF en liten input från mig ;-)
Citera
2013-05-07, 21:29
Medlem
lanzers avatar
Kom hem för en stund sedan efter en fantastiskt vacker dag och galet mycket vackra kvinnor överallt!

Jag skrev ett relativt långt inlägg när jag var mitt i action så att säga och wow vad grymt det var.. Finns dock en sak jag stör mig riktigt mycket på, och det är just det, att det aldrig blir av att man på något sätt pratar med tjejen det gäller och kanske så småningom kommer in på detta.

Anledningarna till det är flera som jag ser det...

Jag har absolut ingen jävla aning om hon ens märkt av det jag ibland gjort/gillar (kan ju låta rätt så sjukt och äckligt osv att filma någons fötter det förstår jag, men för någon som älskar det är det inte så konstigt alls och egentligen tror jag inte att tjejer riktigt bryr sig om någon filmar deras fötter på ett sätt som är (om de ej godkänt det vill säga) ytterst diskret osv. Jag menar, wow, någon snubbe gillar en tjejs fötter, vad konstigt!?!?!?! Eller? De är barfota, visar sina fötter en hel del med utmanande läckra skor, massvis av sandaletter, ballerinaskor, högklackade skor, träskor, massvis med olika läckra strumpmodeller, nagellacket på deras naglar gör det så mycket mer kvinnligt och vackert och därmed heller inte märkligt att en man finner saken upphetsande, deras s.k "shoe play", "dipping" (hittar inget bra ord på svenska) osv.

Jag har iaf inga perversa fantasier när jag gör detta, utan blir helt jag vet inte hur jag ska säga, typ väldigt "wow, detta älskar jag" och gör det med passion!

Kommer som ni ser in på lite annat nu som fortfarande berör ämnet, det är svårt att hålla sig till ett underämne för man kommer in på så mycket annat viktigt som man känner man måste förklara/beskriva/dela med sig.

Jag älskar kvinnors fötter, det är så fantastiskt. Man är ute och går och ser alla dessa fina kvinnor som klär sig i de där kvinnliga kläderna, fina byxorna, snygga skorna, och ja allting ser perfekt ut! Självklart finns det ju personer som inte alls uppfattas som kvinnliga för mig och många andra, men det behöver man väl inte ens nämna då det ju verkligen inte är dessa man talar om.

Kvinnorna man ser ser så prydda ut, glada, sociala, mänskliga på något vis! Wow, jag är helt inlåst i det här ämnet i huvudet, haha...

De som inte fattar vad jag menar nu måste ju vara bra tröga, så jag lämnar det där! :-)

Vad som var syftet med detta inlägg, nämligen anledningarna till varför det är svårt att ta kontakt med tjejen/tjejerna det gäller, skulle jag väl bl.a är att man inte alls vet vad de tycker om detta, hur pass öppensinniga de är. De kan ju bli jätte glada och liksom väldigt positivt överraskade, men så finns också de där andra alternativen som får en att automatiskt låta bli, nämligen att de kanske tycker man är konstig, äcklig osv, eller att de inte förstår vad detta är och hur man kan gilla det osv så man måste sitta och förklara sig och att det då resulterar i att man mest känner sig dum eller kommer in på en onödigt jobbig/svår situation.

En annan anledning är ju såklart att man inte riktigt vet hur man ska öppna konversationen, "vilket vackert väder det är idag" och liknande t.ex känns ju för made-up och/eller dumt på något vis tycker jag.

Man kan ju oftast inte gå in direkt på det där med fötterna för då tycker ju vederbörande förmodligen, med all rätt, att man är konstig/skum/pervers osvosv... Så det gör det svårt att veta hur man ska gå tillväga för att kunna "få ut någonting av det" och inte bara ett pinsamt kort konversation och sedan blir det tyst liksom. Jag är nog rädd för att göra bort mig, rädslan att heller inte alls veta hur hon ser på saken ifråga gör också att man tvekar. Vissa har ju aldrig ens hört om detta och vissa tycker bestämt man är sjuk i huvudet och vidrig, och så finns det ju de som inte alls tycker det är något märkligt och heller inte gör någon stor affär av saken, och till sist de som själva gillar och uppskattar killar/tjejer som gillar detta.

Men det dödar mig verkligen på ett bra sätt att se alla dessa läckra tjejer när man är ute och gör ärenden så fint klädda (haha, det låter så konstigt när jag säger så, jag tycker mest om när de klär sig vanligt, vanligt kvinnligt, jeans t.ex, lite smått uppkavlade, ett par sandaletter med klack där man ser hennes vackra vit/gulton :;aktiga fötter med nagellack på tånaglarna (rött, lila, grönt, blått, svart är mina favoriter), + den där röd/rosa färgen de har på sin häl samt fotsulan och på kanterna. I love it!

Nog gillar jag självklart tjejer i högklackat osv också, men jag föredrar helt enkelt det andra (vanligt klädda tjejen, barfota i flats (ballerinaskor), just för att jag tycker högklackat är så förknippat med tillgjord uppkläddhet (kan man säga så? ;D). Man ser oftast kvinnor bära sådana skor i vissa yrken eller när de ska på fest och sånt. Jag anser att den "vanliga tjejen" är mer naturlig helt enkelt, och med naturlig menar jag inte ordagrant naturlig som i nagellack väl skulle betyda utan nagellack typ, utan jag menar den feminina, kvinnliga, tjejiga tjejen. :-)

Har ni märkt att t.ex hos många frisörer så är tjejerna väldigt mycket åt det hållet? :P

Nåja! Man skulle ju vilja lite mer än att bara "smygfilma" någon tjejs fötter eller skåda det av rena slumpen när man är ute, skulle så gäääääärna skapa en konversation, och förhoppningsvis någon form av relation (vän är helt ok för mig, min poäng var inte ens menat som 'förhållande' men när jag läser texten så förstår jag att många kan tolka det som det).

Vad tycker ni själva om det jag skrivit? Skulle gärna vilja höra tjejers synpunkter också.

Tjejer, jag uppskattar verkligen er input om ni bemödar er att skriva vad ni tycker och tänker bara precis som det kommer från hjärtat och om det besvarar någon fråga (typ tips om hur man kan göra för att försöka prata med tjejen ifråga det handlar om när man är ute och ser henne hålla på med sina fötter eller ja tydligt visar dom på något sätt). Hur skulle ni själva vilja bli, eh, hur ska jag uttrycka mig? Tillfrågade? Kontaktade? xD

Hoppas ni förstår vad jag menar. Hur skulle ni vilja att en man som såg allt detta skulle göra för att det ska bli en så bra stund som möjligt utan massa pinsamheter osv, naturligtvis är det ju individuellt och beror på den andre parten också, men generellt och ur er synvinkel.

Alltså, vilket sätt är bäst att förhålla sig på eller hur ska man göra för att det inte ska bli en pinsam situation av det hela? Ni tjejer som läser detta fattar nog ganska exakt vad jag menar och i och med att ni är tjejer kan ni ju själva tänka tanke och försöka leva er in i scenariot. Vad skulle göra stunden så icke-pinsam/normal som möjligt?

Jag tänker även att om man skulle fråga/prata med en tjej och ta upp detta (en främmande en alltså, någon man känner bör ju inte vara några större problem egentligen), så tror jag inte de skulle vara särskilt elaka eller på något sätt "nedsättande/kränkande", men tanken att det blir en jobbig situation dominerar stort och gör därför att man inte gör det man så gärna vill göra!
Citera
2013-05-07, 21:38
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Footlicker
Kan inte annat än att hålla med. Rena julafton när kvinnan kommer hem efter en shoppingdag på stan, och man får slicka fötterna rena och fina. Även suga på tårna och slicka noga mellan tårna.

Exakt!

Du har tur som ens fått uppleva det! Vad har du för flickvän? Vanlig brud eller är hon "speciell på något sätt, ser du henne mer öppensinnad en andra t.ex?

Hur kom du in på detta med henne så att hon inte tyckte det var äckligt osv utan gör det där läckra du skriver hon gjort, sätter upp sina svettiga fötter efter en dag av shopping i ditt ansikte?!

Mannen, det låter som himlen.

Citat:
Ursprungligen postat av sushita
Tänk dig en varm sommardag, tjejen har tunna, vita steps och innanför lätt fuktade fötter. Stepsen är så tunna att man tydligt ser hennes tå avtryck, hennes rosa skimmrande fotsula lyser igenom som kvällssolen gör en sommarnatt genom gardinen. Hon teasar upp dig genom att strosa runt i ditt hem, sedan tar hon av dom, tassar runt och du hör hennes fossingar klissa mot golvet. Och sedan får du de rakt upp i ansiktet - gör vad du vill!

Vilket drömscenario va?

Yes! That's heaven. Fantastiskt läckert scenario, tänk vad kreativa vi fotälskare är med våra tankar, huh?

Citat:
Ursprungligen postat av Footlicker
Hade man inte sagt nä till.
Min partner brukar visserligen göra liknande på mig, svettiga fötter som hon trycker mot ansiktet och tvingar mig att lukta. Kör in tå efter tå i munnen osv. Inte helt fel det heller.

You're a lucky man! Fyfan vad läckert, jag blir så avundsjuk. Tänk att ha en läcker tjej, man kan göra massa saker ihop med + denna. Då behövs ingenting annat!
Citera
2013-05-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Exakt!

Du har tur som ens fått uppleva det! Vad har du för flickvän? Vanlig brud eller är hon "speciell på något sätt, ser du henne mer öppensinnad en andra t.ex?

Hur kom du in på detta med henne så att hon inte tyckte det var äckligt osv utan gör det där läckra du skriver hon gjort, sätter upp sina svettiga fötter efter en dag av shopping i ditt ansikte?!

You're a lucky man! Fyfan vad läckert, jag blir så avundsjuk. Tänk att ha en läcker tjej, man kan göra massa saker ihop med + denna. Då behövs ingenting annat!

Skulle nog kunna säga att jag upplever henne mer öppensinnad än andra tjejer jag träffat.
Jag berättade inte om min foot fetish för henne direkt. Tror jag väntade runt ett halvår med att ta upp det, började prata lite smått om fötter för henne. Masserade hennes fötter och sa att jag tyckte hon hade fina fötter. Med tiden så pratade vi mer och mer om det och nu är vi där vi är.
Hon tyckte väl att det var lite konstigt i början, inte för att hon tyckte det var äckligt utan för att hon inte varit med om de tidigare att en kille sagt att hon har fina fötter. Men en sak kan jag säga, det är ett under att jag är den första som säger de till henne, och den första som fick hålla på med hennes fötter.
Jag tyckte att det var bästa taktiken som jag kunde använda mig av, passiv i början, lära känna varandra och sen successivt bygga upp det för henne och berätta om mitt intresse för hennes fötter stegvis. Tror inte det hade fungerat om jag helt plötsligt la mig ner i soffan och börja låta min tunga vandra längs hennes välformade fötter. Så för mig kändes det rätt med denna taktiken.
Ju mer jag började hålla på med hennes fötter ju mer gillade hon det. Nu är det mer eller mindre en obligatorisk grej när man knullar att fötterna alltid ska slickas och tårna alltid sugas. Det är liksom så naturligt för oss båda så att lika bra som att jag tar foten mot min mun kan hon lika bra köra in tårna i munnen och be mig suga på dom.
Men viktigt att visa intresse för hela tjejen och inte bara se henne som en stor sexig fot. Hela tjejen behöver uppmärksamhet. Sålänge man kan visa uppmärksamhet för hela tjejen och lär känna henne ordentligt innan man lägger fram det hela så tror jag att de flesta tjejer inte har något emot foot fetish, men kanske inte alla som gillar att någon håller på med deras fötter när dom inte är rena. Men det är sånt man får ta isåfall.
Men idag har vi ett fantastiskt förhållande, öppna för varandra om vad vi gillar och vad vi vill göra. Känns som att vi både trivs kanon som vi har det.
Jag har fått uppleva en hel del saker inom foot fetish jag aldrig tidigare gjort, har gått från endast fot massage till en högre nivå där allt från svettiga fötter som behöver slickas/sugas rena och dominanslekar där man är hennes fotslav finns med på listan.
Citera
2013-05-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Om det inte är sexuellt så tror jag inte det blir särskilt inkomstbringande. Ser inget erotiskt i stödstrumpor och träskor med spridda åderbråck längs benen men lägg ut en teaser så kanske någon nappar och vill köpa dina tånaglar för en tia.

Attans då, jag som sitter här i mina stödstrumpor o träskor o tänkte mig en karriär där jag kunde klippa tånaglarna framför kameran...
Det jag menade var att jag inte tänkte sitta o onanera med stortån eller nåt
Självklart kan man göra showen lite sexig om det är det som efterfrågas.Dock är det inget jag tänkte börja med på stört så ni kan sluta skicka pm.Men tack iallafall.
Citera
2013-05-10, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Kom hem för en stund sedan efter en fantastiskt vacker dag och galet mycket vackra kvinnor överallt!

Jag skrev ett relativt långt inlägg när jag var mitt i action så att säga och wow vad grymt det var.. Finns dock en sak jag stör mig riktigt mycket på, och det är just det, att det aldrig blir av att man på något sätt pratar med tjejen det gäller och kanske så småningom kommer in på detta.

Anledningarna till det är flera som jag ser det...

Jag har absolut ingen jävla aning om hon ens märkt av det jag ibland gjort/gillar (kan ju låta rätt så sjukt och äckligt osv att filma någons fötter det förstår jag, men för någon som älskar det är det inte så konstigt alls och egentligen tror jag inte att tjejer riktigt bryr sig om någon filmar deras fötter på ett sätt som är (om de ej godkänt det vill säga) ytterst diskret osv. Jag menar, wow, någon snubbe gillar en tjejs fötter, vad konstigt!?!?!?! Eller? De är barfota, visar sina fötter en hel del med utmanande läckra skor, massvis av sandaletter, ballerinaskor, högklackade skor, träskor, massvis med olika läckra strumpmodeller, nagellacket på deras naglar gör det så mycket mer kvinnligt och vackert och därmed heller inte märkligt att en man finner saken upphetsande, deras s.k "shoe play", "dipping" (hittar inget bra ord på svenska) osv.

Jag har iaf inga perversa fantasier när jag gör detta, utan blir helt jag vet inte hur jag ska säga, typ väldigt "wow, detta älskar jag" och gör det med passion!

Kommer som ni ser in på lite annat nu som fortfarande berör ämnet, det är svårt att hålla sig till ett underämne för man kommer in på så mycket annat viktigt som man känner man måste förklara/beskriva/dela med sig.

Jag älskar kvinnors fötter, det är så fantastiskt. Man är ute och går och ser alla dessa fina kvinnor som klär sig i de där kvinnliga kläderna, fina byxorna, snygga skorna, och ja allting ser perfekt ut! Självklart finns det ju personer som inte alls uppfattas som kvinnliga för mig och många andra, men det behöver man väl inte ens nämna då det ju verkligen inte är dessa man talar om.

Kvinnorna man ser ser så prydda ut, glada, sociala, mänskliga på något vis! Wow, jag är helt inlåst i det här ämnet i huvudet, haha...

De som inte fattar vad jag menar nu måste ju vara bra tröga, så jag lämnar det där! :-)

Vad som var syftet med detta inlägg, nämligen anledningarna till varför det är svårt att ta kontakt med tjejen/tjejerna det gäller, skulle jag väl bl.a är att man inte alls vet vad de tycker om detta, hur pass öppensinniga de är. De kan ju bli jätte glada och liksom väldigt positivt överraskade, men så finns också de där andra alternativen som får en att automatiskt låta bli, nämligen att de kanske tycker man är konstig, äcklig osv, eller att de inte förstår vad detta är och hur man kan gilla det osv så man måste sitta och förklara sig och att det då resulterar i att man mest känner sig dum eller kommer in på en onödigt jobbig/svår situation.

En annan anledning är ju såklart att man inte riktigt vet hur man ska öppna konversationen, "vilket vackert väder det är idag" och liknande t.ex känns ju för made-up och/eller dumt på något vis tycker jag.

Man kan ju oftast inte gå in direkt på det där med fötterna för då tycker ju vederbörande förmodligen, med all rätt, att man är konstig/skum/pervers osvosv... Så det gör det svårt att veta hur man ska gå tillväga för att kunna "få ut någonting av det" och inte bara ett pinsamt kort konversation och sedan blir det tyst liksom. Jag är nog rädd för att göra bort mig, rädslan att heller inte alls veta hur hon ser på saken ifråga gör också att man tvekar. Vissa har ju aldrig ens hört om detta och vissa tycker bestämt man är sjuk i huvudet och vidrig, och så finns det ju de som inte alls tycker det är något märkligt och heller inte gör någon stor affär av saken, och till sist de som själva gillar och uppskattar killar/tjejer som gillar detta.

Men det dödar mig verkligen på ett bra sätt att se alla dessa läckra tjejer när man är ute och gör ärenden så fint klädda (haha, det låter så konstigt när jag säger så, jag tycker mest om när de klär sig vanligt, vanligt kvinnligt, jeans t.ex, lite smått uppkavlade, ett par sandaletter med klack där man ser hennes vackra vit/gulton :;aktiga fötter med nagellack på tånaglarna (rött, lila, grönt, blått, svart är mina favoriter), + den där röd/rosa färgen de har på sin häl samt fotsulan och på kanterna. I love it!

Nog gillar jag självklart tjejer i högklackat osv också, men jag föredrar helt enkelt det andra (vanligt klädda tjejen, barfota i flats (ballerinaskor), just för att jag tycker högklackat är så förknippat med tillgjord uppkläddhet (kan man säga så? ;D). Man ser oftast kvinnor bära sådana skor i vissa yrken eller när de ska på fest och sånt. Jag anser att den "vanliga tjejen" är mer naturlig helt enkelt, och med naturlig menar jag inte ordagrant naturlig som i nagellack väl skulle betyda utan nagellack typ, utan jag menar den feminina, kvinnliga, tjejiga tjejen. :-)

Har ni märkt att t.ex hos många frisörer så är tjejerna väldigt mycket åt det hållet? :P

Nåja! Man skulle ju vilja lite mer än att bara "smygfilma" någon tjejs fötter eller skåda det av rena slumpen när man är ute, skulle så gäääääärna skapa en konversation, och förhoppningsvis någon form av relation (vän är helt ok för mig, min poäng var inte ens menat som 'förhållande' men när jag läser texten så förstår jag att många kan tolka det som det).

Vad tycker ni själva om det jag skrivit? Skulle gärna vilja höra tjejers synpunkter också.

Tjejer, jag uppskattar verkligen er input om ni bemödar er att skriva vad ni tycker och tänker bara precis som det kommer från hjärtat och om det besvarar någon fråga (typ tips om hur man kan göra för att försöka prata med tjejen ifråga det handlar om när man är ute och ser henne hålla på med sina fötter eller ja tydligt visar dom på något sätt). Hur skulle ni själva vilja bli, eh, hur ska jag uttrycka mig? Tillfrågade? Kontaktade? xD

Hoppas ni förstår vad jag menar. Hur skulle ni vilja att en man som såg allt detta skulle göra för att det ska bli en så bra stund som möjligt utan massa pinsamheter osv, naturligtvis är det ju individuellt och beror på den andre parten också, men generellt och ur er synvinkel.

Alltså, vilket sätt är bäst att förhålla sig på eller hur ska man göra för att det inte ska bli en pinsam situation av det hela? Ni tjejer som läser detta fattar nog ganska exakt vad jag menar och i och med att ni är tjejer kan ni ju själva tänka tanke och försöka leva er in i scenariot. Vad skulle göra stunden så icke-pinsam/normal som möjligt?

Jag tänker även att om man skulle fråga/prata med en tjej och ta upp detta (en främmande en alltså, någon man känner bör ju inte vara några större problem egentligen), så tror jag inte de skulle vara särskilt elaka eller på något sätt "nedsättande/kränkande", men tanken att det blir en jobbig situation dominerar stort och gör därför att man inte gör det man så gärna vill göra!
för egen del så skulle jag bli överlycklig om min nästa kille är fotälskare
Var ute idag i det härliga vädret och var tvungen att gå barfota för det var alldeles för varmt för skor och då kunde jag inte låta bli o tänka på om det kanske satt nån hemlig fotälskare nånstans....Jag skulle bli förvånad om nån kom fram o ville fota mina fossingar då mina hallux valgus e rätt fula Så går det när man är har en skofetisch o bara använder skor m höga klackar som e jaa aningen för små...Bortsett från det så är mina fötter väldigt välformade.Har väldigt höga fotvalv o jämnlånga tår.
Jag tror många tjejer skulle bli smickrade av att få frågan om den ställdes på rätt sätt.De flesta tjejer älskar ju skor så det kanske får bli ingången,beröm deras fantastiska skor o deras känsla för fashion o ta det därifrån.
Citera
2013-05-10, 18:08
Medlem
Citat:
för egen del så skulle jag bli överlycklig om min nästa kille är fotälskare
Var ute idag i det härliga vädret och var tvungen att gå barfota för det var alldeles för varmt för skor och då kunde jag inte låta bli o tänka på om det kanske satt nån hemlig fotälskare nånstans....Jag skulle bli förvånad om nån kom fram o ville fota mina fossingar då mina hallux valgus e rätt fula Så går det när man är har en skofetisch o bara använder skor m höga klackar som e jaa aningen för små...Bortsett från det så är mina fötter väldigt välformade.Har väldigt höga fotvalv o jämnlånga tår.
Jag tror många tjejer skulle bli smickrade av att få frågan om den ställdes på rätt sätt.De flesta tjejer älskar ju skor så det kanske får bli ingången,beröm deras fantastiska skor o deras känsla för fashion o ta det därifrån.

Jag tror jag är en drömkille när det gäller tjejer med skofetish, jag skulle köpa skor åt henne livet ut och älska när hon går omkring i sina klackar och så skulle jag massera fötterna varje dag.
Men det är ju inte allt jag gillar, jag skulle ju inte vara tillsammans med en tjej endast för att hon har vackra fötter och skor, men det är ju ett stort plus.

Edit: Ett stort plus om hennes fötter och skor har lätt att lukta sursvett också.
Citera
2013-05-10, 19:32
Medlem
felias avatar
Citat:
Attans då, jag som sitter här i mina stödstrumpor o träskor o tänkte mig en karriär där jag kunde klippa tånaglarna framför kameran...
Det jag menade var att jag inte tänkte sitta o onanera med stortån eller nåt
Självklart kan man göra showen lite sexig om det är det som efterfrågas.Dock är det inget jag tänkte börja med på stört så ni kan sluta skicka pm.Men tack iallafall.

Visste inte att det var anatomiskt möjligt att onanera med stortån.

Det är klart att du ska göra en fetishfilm med dina vackra spiror draperade i skiraste nylon och där dina gudomliga fötter är iförda de sylvassaste spikstiletterna som går att uppbringa. Bara tanken på dina höga fotvalv när man står på knä i hundkoppel och dyrkar dem med ödmjuka kyssar kan bli en storsäljare. Pröva även att spetsa några kokta ägg eller blodapelsiner med klackarna så man kan få kastreringsassociationer

Beklagar att du inte fick någon tungmassage efter din barfota promenad idag. Dina raka och jämna tår skulle säkerligen må bra av att sugas mjukt och behagas mellan läpparna av din lydige slav.
Citera
2013-05-11, 06:39
Medlem
Var ihop med en tjej för ett par år sedan som hade väldigt fina fötter och hon älskade att få dom ompysslade! Hon hade alltid målade tånaglar, antingen svarta eller röda, hade alltid på sig sexiga strumpbyxor/nätstrumpor/stay-ups/vita tunna strumpor och även högklackade skor, hon filade alltid sina fötter och gjorde dom fina för hon visste att jag älskade det. Hennes skostorlek var 37-38 och hon hade höga fotvalv samt långa och jämna tår.

Det bästa var att hon använde mig som sin fotslav också. Hon visste att jag älskade att bli dominerad och utnyttjad som en fotslav, så istället för att tvätta sina smutsiga och svettiga fötter rena med tvål och vatten så använde hon min tunga.

Vi gick på stan en hel dag och då gick hon ibland i ett par instängda skor eller kängor bara för att hennes fötter skulle bli varma och svettiga. När vi gick i en affär så tog hon av sig sina kängor och sina vita tunna strumpor som var riktigt svettiga och så gav hon strumporna till mig och sa: "Lukta! Jag vill höra när du luktar på min söta fotsvett, så ta djupa andetag!".

Det var förnedrande att stå mitt i en affär och lukta på ett par svettiga strumpor, men jag älskade det! Efter kanske 30 sekunder sa hon åt mig att sluta och så fortsatte vi att gå i affärer igen. Hon gick då barfota för att hennes fötter även skulle bli sådär härligt smutsiga och efter en stund så sa hon till mig: "Är mina fötter smutsiga än? För du vet väl vad din uppgift blir när vi kommer hem? Du ska slicka dom helt rena åt mig som den lilla fotslav du är!". Gissa om jag var kåt..

Hon gick barfota hela vägen hem och jag såg hur hennes fötter var riktigt smutsiga. Jag bara väntade på att få komma innanför dörren så jag kunde sätta igång med att slicka dom rena åt henne!

Väl inne i lägenheten så satte hon sig i sängen och kallade på mig. Hon sa åt mig att sätta mig på knä på golvet framför henne, vilket jag också gjorde. Hon greppade ett tag i mitt hår och sa: "Nu har jag gått i flera timmar i mina kängor och en väldigt lång stund barfota ute på stan och mina vackra fötter är både svettiga och smutsiga. Var nu en duktig liten fotslyna och slicka mina fötter helt rena åt mig! Slicka dom noga och gör mig inte besviken! Och du slutar inte förän jag säger till, okej?". Jag var sprängkåt och svarade att jag skulle göra henne nöjd.

Innan jag började på min uppgift så sa hon: "Gapa!", och så spottade hon en stor portion saliv i min mun, sen la hon sig på rygg i sängen och lät sina fötter hänga utanför sängkanten och så sa hon: "Börja slicka, slav!"

Jag började slicka hennes svettiga och smutsiga fotsulor långsamt, från hälen upp till tårna, fram och tillbaka. Det blev lite strävt med tanke på all smuts som hade fastnat på hennes fotsulor så jag lät min saliv rinna över dom så det blev riktigt kladdigt och härligt!

Efter en stund så sa hon åt mig att sluta. Hon satte sig upp igen och sa: "Din tunga glider inte tillräckligt mycket.. Gapa!", och så spottade hon en ännu större portion saliv i min mun. Ja, två faktiskt. Sen la hon sig ner igen och jag fortsatte att slicka hennes mjuka fotsulor fram och tillbaka..

"Slicka mina fötter snabbare!", sa hon otåligt. Jag ökade då tempot och slickade hennes fötter så snabbt jag kunde. Efter ett par minuter så sa hon: "Slicka mina tår och sug på dom och låt din tunga glida mellan dom! Men slicka noggrant för det finns en massa svett där som du ska slicka i dig!".

Jag började då slicka hennes tår och jag sög in hennes tår i min mun, allihop samtidigt och även en och en. Slickade också noga mellan tårna som hon hade sagt till mig. Det smakade helt underbart gott! En blandning av sött och salt var hennes härliga fotsvett!

Hon gillade ju att spotta mig i munnen, det gjorde jag också, så efter att jag hade slickat och sugit på hennes tår en lång stund så satte hon sig upp igen och sa åt mig att gapa för att sedan låta sitt spott rinna ner i min öppna mun. Det var något som jag också älskade för det fick mig att känna mig riktigt dominerad och förnedrad!

Efter det så sa hon åt mig att lägga mig på rygg på golvet. Hon ställde sig upp och ställde sig med ett ben på varje sida om min kropp och så sa hon: "Jag tror att min slav behöver få sin mun fotknullad, eller vad säger du?", och så lyfte hon upp ena foten och sa åt mig att gapa, sen stoppade hon in alla sina svettiga och salivdränkta tår i min mun och började fotknulla min mun långsamt.

Hon tryckte ner foten så djupt ner i min mun så jag höll på att kräkas, men drog upp den direkt innan det hände. Så fortsatte hon så en bra stund tills hon var nöjd och hon varvade det med att låta mängder med saliv rinna ner från hennes läppar ner i min mun.

När hon inte orkade längre så la hon sig i sängen igen på mage och sa: "Så, se nu till att slutföra ditt arbete och slicka mina fötter helt rena från svett och smuts om det finns något kvar! Jag vill att dom ska vara kliniskt rena nästa gång jag tittar på dom!"

Jag fortsatte då att slicka i mig all den goda svetten och smutsen som fanns på hennes fotsulor och mellan hennes tår. När jag såg att dom var rena så kysste jag hennes fötter och alla hennes tår och hon visste då att jag var färdig.

Om hon var nöjd med mitt arbete så tackade hon mig genom att spotta mig en sista gång i munnen och låta mig spruta över hennes fotsulor eller på ovansidan av fötterna, sen gick hon in och duschade. Om hon var missnöjd så kunde hon ibland bestraffa mig genom att gå ut på gatan barfota och smutsa ner sina fötter ordentligt igen för att sen komma tillbaka och säga åt mig att göra ett bättre jobb och slicka hennes fötter helt rena en andra gång.

När vi var och bowlade, tränade på gym, joggade eller gjorde något annat som orsakade att hennes fötter blev svettiga eller smutsiga så beordrade hon alltid mig att ta av henne skorna och strumporna för att sen direkt slicka i mig all svett och smuts när hennes fötter var som varmast och hennes fotsvett som färskast!

Ja, det var tider det..
Men tyvärr så funkade vi inte ihop till slut, så det sket sig. Men jag fick verkligen leva ut mina drömmar om att få slicka svettiga/smutsiga fötter rena, att bli använd som fotslav och att bli spottad i munnen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in