Det där är nog högst individuellt. Sexuellt så är jag ganska dominant och ser det absolut inte som någon "underdånig" handling att leka med tungspetsen under en vacker kvinnas fot (förutsatt att hon tänder mig alltså), snarare tvärt om.
Det blir lite mer som att "jag tar mig friheten att göra precis vad jag har lust med dig" samtidigt som jag visar för henne att hon tänder mig till de grader att jag släpper alla hämningar.
När det gäller generell attraktion av doft från fötter så är det nog ganska simpelt: det rör sig antagligen om feromoner "könslock-ämnen" som en del av oss är genetiskt programmerade att uppskatta på olika sätt. Parfymindustrin är ganska intresserade av detta område men jag tvivlar på att vi ser Eau de Foot i hyllorna med det snaraste.
En del tänder på armsvett andra på fotsvett. Vanligt är att folk dras till halsområdet som också, precis som fötter, är en extremt erogen zon. I bägge fall misstänker jag att en stor bov i dramat är just dessa feromoner.
Själv avskyr jag "cheezy feet" men en lätt, distinkt söt-syrlig doft av fot och skinnsko, gärna impregnerat i en nylonstrumpa är ganska häftigt om källan är snygg. Om inte så är det inget jag bryr mig om.
Kanske jag har en "selektiv fot-fetisch" ?
Hur är det med er andra, tänder ni på fötter oavsett hur ägaren ser ut?
/ X