2017-05-20, 17:50
Medlem
Bizmarcks avatar
I takt med att värmen stiger finns det alltmer att njuta av. Har spenderat dagen med att besöka en stor park som är välkänd för sina solande lättklädda tjejer. Blev många fina fotografier på snygga fötter.
Foton för endast eget bruk bör tilläggas.
Citera
2017-05-28, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Japp, kvinnor tänder ju inte visuellt på samma sätt som män, sådär skulle aldrig en kvinna skriva, det är en för detaljerad beskrivning.
Man ser mer och mer kvinnor som går i ballerina och sandaler, jag längtar till den riktiga sommarvärmen kommer!
Jag såg senast idag två tjejer som låg på mage på en filt varav ena var barfota.
Ni som tror på en specifikt manlig visuell sexualitet, hur förklarar ni att blinda män har sexuella känslor?

För övrigt skulle en principiell skillnad mellan visuella män och icke visuella kvinnor, om en sådan fanns och var oberoende av sexuell läggning, ha varit oförenlig med att ett kvinnligt partnerigenkänningssystem skulle kunna göra män med hjärnor som på något sätt "feminiserats" före födseln (men ändå på något sätt förblivit "manligt visuella") homosexuella. Ett datorprogram skrivet för mer komplexa datorer är oläsbart för enklare datorer. På samma sätt skulle det vara omöjligt för ett icke visuellt system för igenkänning av partners att överföras till en visuell hjärna på det sätt som feminisering påstås överföra sexuell preferens för män från en kvinnlig "icke-visuell" evolutionshistoria till en manlig "visuell" hjärna.
Senast redigerad av Uppgraderadapa 2017-05-28 kl. 23:37.
Citera
2017-05-31, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WildEyes
Nu ska vi se om det här fungerar.
Bjuder på några nytagna bilder på mina fossingar. Enjoy. :evilgrin39:

http://oi66.tinypic.com/rvk36o.jpg

http://oi68.tinypic.com/x5s0aw.jpg

http://oi68.tinypic.com/24xhox2.jpg

http://oi63.tinypic.com/2ds0dhg.jpg

http://oi64.tinypic.com/2zjmfqs.jpg

http://oi63.tinypic.com/2zsxvro.jpg

http://oi68.tinypic.com/156algg.jpg

Vilka underbara fötter, hur kunde jag missa dom !!!!!!!!!!!!!!!
De skulle jag lätt kunna slicka/suga på länge !
Mer bilder på dom skulle uppskattas säkert av mer män än mej :)
Citera
2017-06-05, 21:39
Medlem
Darwins avatar
Det lönar sig verkligen inte att leva ut rollen som "crepy" fetishist.

Nu i helgen hade vi sommar "avslutnings" fest på jobbet, jag drog nitlotten att stanna kvar och städa. Så full och kåt som jag var tog jag tillfället i akt och sniffade på min söta kollegas söta tofflor som låg under hennes söta skrivbord. Men det gav verkligen ingenting. De luktade helt syntetiskt fabriksnya. Så inte den minsta reward för så mycket risk.

Så mitt råd till unga kåta fetishister; var inte creyp och konstiga, det lönar sig verkligen inte!
Citera
2017-06-06, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Det lönar sig verkligen inte att leva ut rollen som "crepy" fetishist.

Nu i helgen hade vi sommar "avslutnings" fest på jobbet, jag drog nitlotten att stanna kvar och städa. Så full och kåt som jag var tog jag tillfället i akt och sniffade på min söta kollegas söta tofflor som låg under hennes söta skrivbord. Men det gav verkligen ingenting. De luktade helt syntetiskt fabriksnya. Så inte den minsta reward för så mycket risk.

Så mitt råd till unga kåta fetishister; var inte creyp och konstiga, det lönar sig verkligen inte!

Tänk nu när chefen går igenom videoövervakningen och får syn på det.
Du hade en släng otur helt enkelt. Ett par riktigt nötta skor med lukt är vad söta kontorstjejer brukar ha.
Citera
2017-06-06, 11:07
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vlanska
Du hade en släng otur helt enkelt. Ett par riktigt nötta skor med lukt är vad söta kontorstjejer brukar ha.

I mitt jobb förstår du, tar jag ofta emot kunder och utländska gäster och uppträder även offentligt och därför måste jag ha snygga fräscha skor på mina fötter. De senaste som jag nu gått in är ett par vita lackpumps.Men när jag är på mitt kontor kan jag byta till lite skönare som är ett par år gamla. Vad kul om någon smyger in och sniffar på dem när jag gått hem. Brukar du gör det?
Citera
2017-06-07, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
I mitt jobb förstår du, tar jag ofta emot kunder och utländska gäster och uppträder även offentligt och därför måste jag ha snygga fräscha skor på mina fötter. De senaste som jag nu gått in är ett par vita lackpumps.Men när jag är på mitt kontor kan jag byta till lite skönare som är ett par år gamla. Vad kul om någon smyger in och sniffar på dem när jag gått hem. Brukar du gör det?

Personligen tycker jag att dom välanvända favoriterna är dom bästa skorna, pumps, stövlar och ballerinor som har börjat få "rynkor" vid tårna och bak i hälarna och svettiga fotavtryck inuti skon, slättrampade sulor och nötta klackar.
Sen är jag inget fan av lackskor, det är lite fjortis att se kvinnor som går i lackskor, det ska vara skinn/läder och mocka så att skon formas efter foten, sååå sexigt, men det finns givetvis lackskor som är fina, men personligen föredrar jag skinn och mocka!!

Jag har doppat näsan i två par väldigt välanvända och svettiga skinnballerina på mitt jobb som användes av två väldigt söta tjejer, och ett par rejält välanvända och smelly skinnpumps när jag gick i högstadiet när jag gjorde ett prov ensam i ett lärarrum, lärarinnan som ägde dom pumpsen var inte den vackraste men jäklar vad pumpsen luktade sunkigt, jag satt och luktade i dom länge.
Citera
2017-06-07, 19:11
Medlem
Darwins avatar
Citat:

De hade inte bytt lås på mitt skåp idag, och chefen stod inte och väntade med två väktare, så jag tror jag klarade mig.

Men seriöst så tycker jag det är fel att smyglukta på folks skor; det var dumt och riskabelt gjort av mig (ska nog vara lite nyktrare på firmafesterna framöver...).
Citera
2017-06-11, 22:13
Medlem
Citat:

Inte på jobbet längre men annars om jag får besök så visst eller om jag är hemma hos nån.
Nog har jag gjort ännu värre saker en så genom livet.

Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
De hade inte bytt lås på mitt skåp idag, och chefen stod inte och väntade med två väktare, så jag tror jag klarade mig.

Men seriöst så tycker jag det är fel att smyglukta på folks skor; det var dumt och riskabelt gjort av mig (ska nog vara lite nyktrare på firmafesterna framöver...).
Kan hända att jag också ångrat mig många gånger i efterhand, men jag har lärt mig acceptera det nu. Min skofetisch går aldrig bort.
Senast redigerad av vlanska 2017-06-11 kl. 22:23.
Citera
2017-06-12, 08:45
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Inte på jobbet längre men annars om jag får besök så visst eller om jag är hemma hos nån.
Nog har jag gjort ännu värre saker en så genom livet.

Har du? Vad spännande! Berätta! Jag är så nyfiken att jag håller på att spricka!!!
Citera
2017-06-12, 20:17
Medlem
Citat:
Har du? Vad spännande! Berätta! Jag är så nyfiken att jag håller på att spricka!!!

Ja, fast nej. Tyvärr du
Citera
2017-06-17, 08:56
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ja, fast nej. Tyvärr du

Inte! Men har du sagt A får du också säga B (dvs berätta).Du har ju väckt min och flera andras nyfikenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in