Citat:

Ursprungligen postat av 
vitapumps

I mitt jobb förstår du, tar jag ofta emot kunder och utländska gäster och uppträder även offentligt och därför måste jag ha snygga fräscha skor på mina fötter. De senaste som jag nu gått in är ett par
 vita lackpumps.Men när jag är på mitt kontor kan jag byta till lite skönare som är ett par år gamla. Vad kul om någon smyger in och sniffar på dem när jag gått hem. Brukar du gör det? 

Personligen tycker jag att dom välanvända favoriterna är dom bästa skorna, pumps, stövlar och ballerinor som har börjat få "rynkor" vid tårna och bak i hälarna och svettiga fotavtryck inuti skon, slättrampade sulor och nötta klackar.
Sen är jag inget fan av lackskor, det är lite fjortis att se kvinnor som går i lackskor, det ska vara skinn/läder och mocka så att skon formas efter foten, sååå sexigt, men det finns givetvis lackskor som är fina, men personligen föredrar jag skinn och mocka!! 

Jag har doppat näsan i två par väldigt välanvända och svettiga skinnballerina på mitt jobb som användes av två väldigt söta tjejer, och ett par rejält välanvända och smelly skinnpumps när jag gick i högstadiet när jag gjorde ett prov ensam i ett lärarrum, lärarinnan som ägde dom pumpsen var inte den vackraste men jäklar vad pumpsen luktade sunkigt, jag satt och luktade i dom länge.