AAARGH!!!
Jag stötte på en äkta 10 poängare idag, och jag fick köpa hennes slitna och svettiga kontorsskor!
Jag har sett henne några ggr vid gymmet där jag tränar, hon arbetar i ett närliggande kontors komplex.
För någon vecka sen så var jag väldigt nära att fråga henne, men jag var för långt borta så hon hann att sätta sig i bilen och köra iväg, och sen dess har jag bara sett henne EN gång.
MEN.... sen när jag tvär gick in på affären idag för att köpa lite fikabröd så träffade jag henne där, hon hade på sig sina slitna läderpumps med spetsiga tår och ca 1cm taxklack, dom var väldigt nednötta för att hon höll på att glida omkring på golvet som det vore is.
Jag funderade på om jag skulle fråga henne i affären, men jag bestämde mig för att fråga henne ute istället så hon i alla fall fick handla ifred.
Sen när hon höll på att lasta in sakerna i sin bil så ställde jag frågan om hon brukade vara vid gymmet som jag tränar på, och då sa hon att hon jobbar där i närheten, jag var 99.9% säker på att det var hon men jag frågade ändå för att starta konversationen, sen frågade jag rakt ut om hennes skor, om det fanns något pris som hon skulle acceptera för att sälja dom.
Hon blev väldigt nyfiken och började att ställa lite frågor, tex varför jag gillar slitna skor, hon frågade även varför jag ville köpa skorna, dom är ju så slitna, och att det var hennes favoritskor, hon verkade även tycka att det var roliga frågor och att det var ju inte varje dag man fick en sån här fråga.
Jag frågade även om hon gillade denna typ av skor, läderskor med spetsiga tår, och hon sa ja, hon äger mer liknande par som även dom är slitna.
Hon sa att jag fick köpa dom för 300, så jag fick cykla till bankomaten och tog ut pengarna, hon väntade på mig vid bilen, även fast jag trodde att hon skulle dra iväg när jag cyklade mot bankomaten, sen drog hon av sig skorna när jag kom och gav dom till mig.
Jag frågade om det var ok att stoppa henne om jag såg henne igen med ett par skor som jag gillade, och hon sa att det var inga problem.
Sen cyklade jag iväg och luktade lite inuti dom i farten, och dom luktade sursvett, jag var lite besviken då jag trodde dom skulle stinka, men dom luktade i alla fall surt.
Hon var grymt trevlig, verkligen en underbar kvinna, inte tjej, dam eller tant utan en KVINNA, en kontors kvinna!