Wow, i det här avsnittet hände det grejer iaf! Jorah kommer att åka på korståg nu för att efterfinna botemedelet för stoneskin, antingen gör de det enkelt eller en episk resa utav det också.
Slutscenen inklusive Hodor's flashback gjorde mig nästan tårögd, oj vad emotionellt det blev och så förtvivlat förtvinnat att det är Brans återblickar som faktiskt skapar "Hodor" från början, mästerligt påfunnet!
Euron verkade bra mycket mer "galen/puckad" än vad jag förutstälde mig honom i böckerna, jag blev lite suspekt om hur den här serien kommer att behandla Järnöarna nu, ingen mera Dorne-fadäs tack!
Lustigt avsnitt också där de två "iskalla spindlarna" Varys och Littlefinger blev ordentligt tagna på sängen och omskakade, intressanta scener att se!
Arya, var börjar man? Kommer hon att bryta med the faceless men nu eller? Hon verkade hitta tillbaka till sig själv vid den där vanföreställningen, och listade antagligen ut bakgrunden till beställningsmordet och inser kanske att the faceless men mer är rena legoknektar än någon sorts rättviseskipare. Jag är megakonfunderad över vart det här tar vägen nu