2018-02-18, 19:38
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sykonylop
Ja kanske det många lovordar ju denna drog så det är inte helt omöjligt. I vilket fall som helst så stod i går stod det i tidningen om den. Eller ja, i videon säger de 3M-PVP och de har även skrivit det. (stavfel) De måste mena 3F-PVP. De varnar för den och det står att en snubbe hoppat från en balkong under ruset. Tragiskt händelse och i alla fall jag hoppas att denna drog försvinner och blir klassad snarast.

https://www.expressen.se/nyheter/bro...tt-skorda-liv/
Fast han som hoppade från balkongen använde 3-fea enligt Expressen https://www.expressen.se/kvallsposte...vsfarlig-drog/
Citera
2018-02-19, 02:36
Medlem
kool-g-raps avatar
Finns det någon bra nu som inte är livsfarlig? Skulle behöva ett pulver som BZP eller MDPV som ger energi utan att man mår dåligt men det ska inte hålla i allt för länge.
Citera
2018-02-20, 00:02
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Allt är väl livsfarligt i fel användningssyfte. Mitt tips skulle vara 3F-PVP eller 3-FEA. Gillar bägge två, men börjar nästan bli skeptisk mot pvp då jag läst lite negativt om den.
Citera
2018-02-20, 00:18
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Allt är väl livsfarligt i fel användningssyfte. Mitt tips skulle vara 3F-PVP eller 3-FEA. Gillar bägge två, men börjar nästan bli skeptisk mot pvp då jag läst lite negativt om den.

Tycker du att 3-FEA är likt vanligt tjack?
Är lite nyfiken på den
Citera
2018-02-20, 00:20
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Tycker du att 3-FEA är likt vanligt tjack?
Är lite nyfiken på den
¨
Ja, nästintill likt kan man säga. Men det är ju ingen drog som kan raca på.
Citera
2018-02-20, 00:22
Medlem
KringExs avatar
Citat:
¨

Varför inte race på den?
Citera
2018-02-20, 00:29
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Varför inte race på den?
Den är ganska värdelös under race. Funkar bäst att ta då och då inte för ofta. Ska man ha race är 3f-pvp betydligt bättre.
Citera
2018-02-20, 00:31
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Den är ganska värdelös under race. Funkar bäst att ta då och då inte för ofta. Ska man ha race är 3f-pvp betydligt bättre.

Okej. Vad är en bra startdos om man inte har någon tolerans på stimulanter? Jag är ganska känslig mot stimulanter också så jag brukar inte behöva så mkt för att bli fjuttad
Citera
2018-02-20, 00:38
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Okej. Vad är en bra startdos om man inte har någon tolerans på stimulanter? Jag är ganska känslig mot stimulanter också så jag brukar inte behöva så mkt för att bli fjuttad

Jag vet egentligen inte jag brukar mest bara höfta när jag tar. Men ungefär en 0.2borde väl räcka.
Citera
2018-02-20, 03:09
Medlem
Citat:

40-50MG för att nu få ut något av 3-FEA. 100MG lr mer om man vill ha en heavy dos.

3f-PVP så är doseringarna ist snarare 10-40MG. 10-15mg ksk om man inte har tollerans och är känslig för stimulanter. 30-50MG kanske om man har tollerans. Beroende på hur bra nu batchen är .
Citera
2018-02-20, 06:36
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
¨

Ingen drog man kan raca på låter bra! Hur länge sitter effekten i?
Citera
2018-02-21, 01:05
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Ingen drog man kan raca på låter bra! Hur länge sitter effekten i?
Minns inte riktigt var ett tag sedan jag tog den. Men nog var det mer än en timma som effekten satt i. Man kan ju festa på den hela dagen om man vill. Men nästa dygn bör man ta en annan substans eller sluta helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in