Citat:
Ursprungligen postat av
younameitt
Allt ni undrar och verkar bry er över här i världen (på fb åtminstone) är hur mycket ni får ligga/hur ni får ligga/varför tjejen inte vill ligga. Vad är problemet?
Blir chockad över vilka desperat varelser killar är. Ni verkar varken bry er om det är äkta kärlek eller inte. Ni vill ju ändå bara ligga så vad spelar det för roll.
Vad har hänt med den ömsesidiga och äkta kärleken man "trodde" killar hade? Finns det ens killar som ÄR eller VARIT kära på riktigt?
Beskriv gärna en känsla ni får när ni är kära, och nej kärlek är inte samma sak som att vara kåt/eller bara vilja ligga med någon.
Wtf.
Det är väl klart att killar vill ha kärlek med... Angående ligga är killar och tjejer likadana, det är en drift som att dricka vatten eller äta.
Att vara kär eller förälskad upplever då inte jag som kärlek, kärlek kommer sedan när man varit med varandra ett bra tag och verkligen känner varandra. Man litar på den andra till 100% och man känner att man hör ihop som att man är en person, man vet varandras små egenheter och tycker om dem.
Man stödjer och stöttar varandra och bryr sig, oftast är det små fjantiga grejjer i vardagen som är bäst och som man saknar mest när det tagit slut. Bara att känna att det finns en fin person där hemma som saknar en är sjukt fint och som man själv känner man saknar.
Det du snackar om och angrper nu upplever jag lite mer som "fjortis kärlek" och synar man den under lampan är det föga smickrande. Så jag förstår din oro, men turligt nog stämmer den ej och det blir bättre sedan.
Och ja, jag har inge problem att få hem damer, det är oftast bara folk som inte får det som romantiserar bilden av ons och känna sig attraktiv på krogen. I verkligheten och inte ute på internet, är det inte fullt så coolt och awesome och det man verkligen saknar är det där andra.
Cheers