• 1
  • 2
2015-12-08, 11:54
Medlem
Allt ni undrar och verkar bry er över här i världen (på fb åtminstone) är hur mycket ni får ligga/hur ni får ligga/varför tjejen inte vill ligga. Vad är problemet?

Blir chockad över vilka desperat varelser killar är. Ni verkar varken bry er om det är äkta kärlek eller inte. Ni vill ju ändå bara ligga så vad spelar det för roll.

Vad har hänt med den ömsesidiga och äkta kärleken man "trodde" killar hade? Finns det ens killar som ÄR eller VARIT kära på riktigt?

Beskriv gärna en känsla ni får när ni är kära, och nej kärlek är inte samma sak som att vara kåt/eller bara vilja ligga med någon.

Wtf.
Citera
2015-12-08, 11:58
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av younameitt
Allt ni undrar och verkar bry er över här i världen (på fb åtminstone) är hur mycket ni får ligga/hur ni får ligga/varför tjejen inte vill ligga. Vad är problemet?

Blir chockad över vilka desperat varelser killar är. Ni verkar varken bry er om det är äkta kärlek eller inte. Ni vill ju ändå bara ligga så vad spelar det för roll.

Vad har hänt med den ömsesidiga och äkta kärleken man "trodde" killar hade? Finns det ens killar som ÄR eller VARIT kära på riktigt?

Beskriv gärna en känsla ni får när ni är kära, och nej kärlek är inte samma sak som att vara kåt/eller bara vilja ligga med någon.

Wtf.

Det finns killar som var kära på riktigt, men sen sprang dem in i fel sliddjur och resultatet blev en mansgris som inte kan lita på kvinnor. Då får man göra det bästa man kan av situationen och använda kvinnorna till vad gud har skapat dem för - ett ställe att parkera eller att lägga korven i brödet, ja du fattar.
Citera
2015-12-08, 12:03
Medlem
kyclefss avatar
Dagen då kvinnor går att lita på och är lojala och inte degenerativa luder som enbart duger till att knullas, den dagen slutar vi prata om er som degenerativa luder.

Om man beter sig som en idiot så blir man behandlad som en.
Citera
2015-12-08, 12:03
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Vad har hänt med den ömsesidiga och äkta kärleken man "trodde" tjejer hade? Finns det ens tjejer som ÄR eller VARIT kära på riktigt? (Och inte bara tar emot metervis med kuk från the selected few).
Citera
2015-12-08, 12:12
Bannlyst
Flashbackkillar representerar inte verklighetens killar.
Citera
2015-12-08, 12:20
Medlem
meramans avatar
Citat:

Wtf.

Finns gott om killar så både är/har varit kära och inte jagar ligg.

Frågan är bara vilken ålder du är i och hur/var du träffar/raggar killar. För uppenbart verkar du hålla dig till fel platser och metoder.
Citera
2015-12-08, 12:22
Medlem
Valsus avatar
Det är ju i grunden kvinnor som bestämmer vilka gener som förs över till nästa generation.

Tror du har ditt svar där. Är väl sällan kärleksfulla killar går före andra karaktärsdrag och framgångsfaktorer ?

Blir alltså lite löjligt när du kritiserar killar när allt egentligen är tjejernas/kvinnornas fel.
Citera
2015-12-08, 12:43
Medlem
Citat:

Wtf.

Det är väl klart att killar vill ha kärlek med... Angående ligga är killar och tjejer likadana, det är en drift som att dricka vatten eller äta.
Att vara kär eller förälskad upplever då inte jag som kärlek, kärlek kommer sedan när man varit med varandra ett bra tag och verkligen känner varandra. Man litar på den andra till 100% och man känner att man hör ihop som att man är en person, man vet varandras små egenheter och tycker om dem.
Man stödjer och stöttar varandra och bryr sig, oftast är det små fjantiga grejjer i vardagen som är bäst och som man saknar mest när det tagit slut. Bara att känna att det finns en fin person där hemma som saknar en är sjukt fint och som man själv känner man saknar.

Det du snackar om och angrper nu upplever jag lite mer som "fjortis kärlek" och synar man den under lampan är det föga smickrande. Så jag förstår din oro, men turligt nog stämmer den ej och det blir bättre sedan.

Och ja, jag har inge problem att få hem damer, det är oftast bara folk som inte får det som romantiserar bilden av ons och känna sig attraktiv på krogen. I verkligheten och inte ute på internet, är det inte fullt så coolt och awesome och det man verkligen saknar är det där andra.

Cheers
Citera
2015-12-08, 12:44
Medlem
Så ser världen ut tyvärr, gott om desperata killar som kör in kuken i vem som helst och när de väl skaffar sig en flickvän är de olojala.
Tur det finns det guldkorn som inte vill knulla med halva stan, hittar man en sådan ska man vara rädd om honom.
Citera
2015-12-08, 12:51
Medlem
Onanizts avatar
Urvalet är inte riktigt representativt, då de som bemödar sig att skriva här i huvudsak är desillusionerade eller har akuta problem.

Kan tilläggas att vuxenlivet kommer som ett bryskt uppvaknande för många. Som pojkar växer vi upp med vanföreställningen att vi i kvinnan ska finna en själsfrände, någon som gör oss hel. Lol.
Citera
2015-12-08, 12:55
Medlem
lorttrynes avatar
Vet faktiskt inte vad Ts pratar om. Jag har för tillfället kärat ner mig i en Riktig Kvinna, och uppvaktar henne med vackra ord och ska vid tillfälle bjuda på middag. Har ingen brådska med att "ligga", ja faktiskt så vill jag inte ligga, utan jag vill - en vacker dag - Älska med henne. I minst 47 minuter ska jag knåda henne mjuk med mina händer och fingrar, och till slut kommer hon att tigga mig om att äntra henne, och först Då gör jag det!!! Efter den heta stunden går jag och värmer glögg och ger henne en ros.
Citera
2015-12-08, 13:13
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Vad har hänt med den ömsesidiga och äkta kärleken man "trodde" tjejer hade? Finns det ens tjejer som ÄR eller VARIT kära på riktigt? (Och inte bara tar emot metervis med kuk från the selected few).
Kvinnor blir kära hela tiden. Men bara i män som har något att erbjuda i form av utseende eller status. Eller för att köra en gammal slagdänga, i män som är minst 2, helst 3 betygssteg högre än dom själva på dessa punkter.

Status skulle också kunna kallas resurspotential.

Här har du en del att lära:

Attracted to intelligence?
https://www.youtube.com/watch?v=XSRSCY9W6t4

Hacking Hypergamy:
https://www.youtube.com/watch?v=JPc9J2MtExA
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto