2015-12-08, 16:11
Medlem
Skurtizs avatar
Enkelt, visar man känslor blir man dissad.

Är man kylig och brutal får man ligga. Skyll er själva
Citera
2015-12-08, 16:50
Bannlyst
Dom killar du efterfrågar drar sig tillbaka och finner intresse i andra sysslor när vi inser att resten utav er spelar spelet och inte är att lita på. Den kärlek du beskriver går till ett par selected few, oss själva, våra bästa vänner, familj samt den kvinna vi beslutar att ge den uppmärksamheten till.

Är du inte någon av dessa så uppfattas det säkert så som du tror att det är.
Citera
2015-12-08, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurtiz

Vidrigt.
Citera
2015-12-08, 17:07
Medlem
Skurtizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av younameitt
Vidrigt.

Låg senast i lördags men en tjej jag träffade på internet. Hon ville bara ligga verkar det som men jag hade gärna kunnat tänka mig att dejta henne. Vart är hennes önskan om kärlek? så nu kan hon fortsätta ligga runt då, så får jag träffa brud 2 till helgen som också enbart vill knulla.

I oktober gjorde jag slut med mitt ex. Hon försökte pressa mig på pengar för att hon skulle genomföra en abort annars "skulle mitt liv bli ett helvete " med vårdnadstvister och dylikt.

Den första flickvännen var otrogen och den andra var en egoistisk pappaflicka som bokstavligen sög ut energi ur en. Samt den tredje som skulle pressa mig på pengar och var allmänt elak.

Ger man dem något får man inte ett skit tillbaka.

Visar man att man vill mer än att ligga blir de i 9 fall av 10 avtända.

Hade en gång i världen en dröm om att hitta en vacker genomsnäll tjej som jag kan ge allt, men det verkar vara en utopi.
Citera
2015-12-08, 17:22
Medlem
Mrs.MiaWallaces avatar
det känns verkligen svårt att hitta ett meningsfullt förhållande idag. det är också skrämmande hur killar vill ligga så mycket, men sen inte kan tänka sig att vara med en tjej som legat med "för många". jag blir lika besviken varje gång någon jag klickar med visar sig vara ute efter en sak. det kanske är en ålderssak? hur gamla är alla? jag ville ha bekräftelse och bli omtyckt för cirka tio år sen och låg lite när jag kände för det, men det blev gammalt liksom. jag gillar att diskutera saker väldigt mycket och kan prata somfan när jag sätter igång, hur hittar man det med dagens killar som verkar vilja ha ens snapchat efter "hej"? blä jag är bitter jag vet, fick mig nyligen en rejäl eye opener.

ah just det, jag har läst lite om det här red pill/blue pill. det står bland annat att man aldrig ska se en tjej som bara en kompis.det står mycket för mig helt sjuka saker, hur man ska manipulera kvinnor för att få dom att tro att man vill ha mer än sex. blir mörkrädd.
Citera
2015-12-08, 17:44
Medlem
Skurtizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.MiaWallace
det känns verkligen svårt att hitta ett meningsfullt förhållande idag. det är också skrämmande hur killar vill ligga så mycket, men sen inte kan tänka sig att vara med en tjej som legat med "för många". jag blir lika besviken varje gång någon jag klickar med visar sig vara ute efter en sak. det kanske är en ålderssak? hur gamla är alla? jag ville ha bekräftelse och bli omtyckt för cirka tio år sen och låg lite när jag kände för det, men det blev gammalt liksom. jag gillar att diskutera saker väldigt mycket och kan prata somfan när jag sätter igång, hur hittar man det med dagens killar som verkar vilja ha ens snapchat efter "hej"? blä jag är bitter jag vet, fick mig nyligen en rejäl eye opener.

ah just det, jag har läst lite om det här red pill/blue pill. det står bland annat att man aldrig ska se en tjej som bara en kompis.det står mycket för mig helt sjuka saker, hur man ska manipulera kvinnor för att få dom att tro att man vill ha mer än sex. blir mörkrädd.

Så vad skiljer dig från dessa hemska sexfixerade killar? ni är likadana själva. Ibland tror ni till och med att ni inte är ute efter sex men om ni inte blir knullade så är man passiv. Jag testade detta en gång, att inte försöka ligga med en tjej som var hemma hos mig på dejt efter att vi hånglar på en fest. Vad händer? hon dissar mig.

Numera knullar jag alltid på första dejten.
Citera
2015-12-08, 17:52
Medlem
Naiva killar som tror på kärlek och tvåsamhet med en (snygg) tjej 2015 tas väldigt snabbt ner på jorden när verkligheten knackar på dörren.

Att det sedan finns desperata killar som skämmer ut sig i sin jakt på honorna är mest underhållande.
Citera
2015-12-08, 17:57
Medlem
TheMasterApes avatar
Citat:

Något sånt. Klart man inte blir dissad för att man är lite omtänksam ibland, annars är det en slags växelvis brutalitet/normalhet som gäller. En självisk badboy får tjejernas hjärtan att slå volter.
Citera
2015-12-08, 17:59
Medlem
Man ska inte ta Flashbackskribenter som någon slags generell måttstock. Många som skriver i relationstrådar är missunnsamma, oattraktiva misogynister som behöver gehör av sina gelikar för deras verklighetsfrånvända åsikter. Tror att de vet hur saker funkar för de läst rentav sjukliga böcker som "The Game" eller vad de nu kallas.

De som har en lite mer balanserad världsbild och normal självkänsla behöver inte avreagera sig på samma sätt och blir därför underrepresenterade i sammanhanget. Men jag kan förstå att kvinnor blir lite mörkrädda av att läsa här ibland. Hoppas jag kan nyansera Flashbacks klientel en aning i alla fall med detta inlägg.

En tjej som vill ligga på första dejten går bort direkt för mig. Lyckligtvis är inte alla sådana och just nu har jag inget att klaga på i min situation.

Det handlar inte om att vara en aggressiv "bad boy" utan att bara ha lite stake och egen personlighet och visa att man inte är en jävla suck-up. Tyvärr spelar många över åt antingen det ena eller andra hållet när de försöker vara någon de inte har anlag för. Är man trevlig och humoristisk men kan ryta till när det behövs och ser lagom bra ut utan att vara för självupptagen, så har man goda förutsättningar bara där.
Citera
2015-12-08, 18:10
Bannlyst
Sanningen är att i dagsläget lever vi i ett horsamhälle. Alla är horor, både killar och tjejer. För det första vill dom flesta knulla runt, vilket gör det knepigt med förhållanden.
För det andra så vågar knappt folk satsa på ett förhållande, just pågrund av att vi lever i ett horsamhälle.
Jag har noll förtroende för tjejer pga. att alla jag haft betett sig horigt, så jag skulle inte få för mig att skaffa ett förhållande. Tur nog så är jag ej intresserad heller, eftersom jag hellre vill hora runt.
Ser du sambandet?

/Niggern
Citera
2015-12-08, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av younameitt
Allt ni undrar och verkar bry er över här i världen (på fb åtminstone) är hur mycket ni får ligga/hur ni får ligga/varför tjejen inte vill ligga. Vad är problemet?

Blir chockad över vilka desperat varelser killar är. Ni verkar varken bry er om det är äkta kärlek eller inte. Ni vill ju ändå bara ligga så vad spelar det för roll.

Vad har hänt med den ömsesidiga och äkta kärleken man "trodde" killar hade? Finns det ens killar som ÄR eller VARIT kära på riktigt?

Beskriv gärna en känsla ni får när ni är kära, och nej kärlek är inte samma sak som att vara kåt/eller bara vilja ligga med någon.

Wtf.
Allvarligt talat, kan du inte erkänna för dig själv att du ser ner på killar som får känslor för dig? Alla kvinnor fungerar så. Du ser NER på killar som blir kär i dig. Det är sanningen och ni gör det för att ni tycker det är svagt av killen av bli kär.

Och vi kan kolla hur många kvinnor som blir kära i killar som har det sämre ställt. Typ noll. Sen kollar vi på de som är ingenjörer, chefer etc och då är frekvensen högre. Så antingen är er kärlek materialistiskt betingad eller så är ni falska och äckliga varelser som förtjänar avrättning.
Citera
2015-12-08, 18:34
Medlem
Mrs.MiaWallaces avatar
Citat:
Så vad skiljer dig från dessa hemska sexfixerade killar?.
ja jag är tio år äldre och har mognat lite, söker inte bekräftelse genom löst sex. jag hoppas så klart att killar också mognat till sig.

och jag ser definitivt inte ner på killar som blir kära i mig, däremot slutar jag helt prata med killar som uppenbart bara vill ligga. och visst att komplimanger är trevligt, men det är inte kul att bara få höra att man har ett bra utseende. det är roligare när personligheten som jag förlitar mig mest på får komplimanger. men det verkar ju som att de flesta tjejer ligger runt i alla åldrar, vilket leder till att killar är så också. tråkigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in