2016-07-28, 19:12
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCabot

Alltså vad ditt problem seriöst? Klarar du inte av att ha hårwax (gelé är för småbarn)?? Oj vilken uppoffring. Tänk tjejer som sminkar sig och rakar benen varje dag. Och du kan inte kleta i lite wax? Jag gör allt för att inte vara för elak, men snälla vad i helvete?
Läs detta TS. Du säger att du "inte kan vänta längre" men vill inte ha vax i håret? Jag har vax varenda dag, det tar 1 min att fixa. Orkar du inte borsta tänderna heller? Många tjejer sminkar sig i 30 min varje morgon.

Om du inte ens pallar fixa frillan kan du ju lägga ned hela projektet för det kommer frodas mer arbete än så.
2016-07-29, 09:54
Medlem
Yeahbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Läs detta TS. Du säger att du "inte kan vänta längre" men vill inte ha vax i håret? Jag har vax varenda dag, det tar 1 min att fixa. Orkar du inte borsta tänderna heller? Många tjejer sminkar sig i 30 min varje morgon.

Om du inte ens pallar fixa frillan kan du ju lägga ned hela projektet för det kommer frodas mer arbete än så.

Måste hålla med här också. Detta är kanske grunden till ditt problem. Alltså inte waxet i sig, självklart.
Men att du inte ens vill ta tag i en sån här liten grej betyder att du inte ens är villig att ta göra något åt ditt problem om inte det är 100% i din smak. Vill du komma nån vart måste du göra uppoffringar.
Och det här den första, allra minsta uppoffringen till och med.
2016-07-29, 12:40
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markunator
Jag vill ha hjälp med:
- var och/eller hur jag kan träffa tjejer
- vad jag ska säga till dem
- hur jag kan attrahera dem (jag klippte mig i går, men en sån där hipsterfrisyr skulle inte funka för mig, för jag skulle inte klara av att ha i gelé varje dag; skjortan och skorna kan dock vara något; dessutom ska jag möjligtvis lasra ögonen)
- hur jag kan få dem intresserade av mig på dejtingsajterna (men det har inte funkat nån gång på fyra år och kommer nog aldrig att funka heller)

Jag gillade din presentationstext.

Såsom världen ser ut, så är ju hanar de som ska visa upp sig, och presentera vad de har att erbjuda.
Det tycker jag du gör med din presentationstext. För man inser direkt om man har gemensamma intressen eller inte. Man skall ju trivas i varandras sällskap, och att då dela intressen skapar ju alltid samtalsämnen och ger glädje. Jag skulle dock inte skylta med att jag gillar Hannibal, det kan skrämma bort då det är rätt våldsamt.

Men annars är det ju så att kvinnor väljer efter - hur blir livet med den här mannen? Imiron verkar vara en kul kille, och vill man ha någon som får en att skratta så tar man honom (om man har den humorn) vill man ha en mer intellektuell kille så väljer man en som dig.

Eftersom jag både är pragmatisk, och har läst reklamlära så skulle jag sätta mig ned och göra en lista.
Vad du söker
Vad du kan erbjuda
Vilka dina tillkortakommanden är. Nu ska man inte skryta med sina dåliga sidor men AS är ju svårt att dölja när ni väl ses så det är ju dumt att mörka det. Däremot så kan det ju presenteras elegant.
Dessutom är ödmjukhet en fin egenskap.

Svar på dina frågor, på ställen där nördiga tjejer är, är nog din jaktmark. Du vill inte ha en utåtriktad extrovert kvinna i alla fall, så internet är din arena. Eller ett nördigt sammanhang.

Vad du skall säga? Du skall intressera dig för dem som personer. Vissa aspiesar kan ha svårt för det.
Men det är nyckeln. För tjejer som inte är fula så kryllar det av män som vill ha dem, som vill ha sex med dem, som tycker om deras utseende. Men det är ytterst få män som är intresserad av vem man är innerst inne, ens tankar och känslor och funderingar.

Så jag skulle fundera ett varv vad du vill ha tjejen till. AS eller ej så vill många ha en tjej som ska beundra vad de håller på med. Nu vet jag att många tjejer har rätt trista intressen som shopping eller måla naglarna, men lämpligen är väl då att leta en mer nördig tjej som man har något gemensamt med för annars blir relationen väldigt torftig.

Just på datingsiter är anhopningen av män enorm, de flesta män verkar fiska och langar ut meddelande till ganska många tjejer. Tjejerna tror därför att utbudet är större än vad det är. Dessutom så är många brev totalt intetsägande. Det blir svårt att veta vem man skall fokusera på.

Jag skulle råda dig att lära känna tjejer som människor, om du finner någon intressant som människa gå vidare därifrån. Det är ytterst få män som har den lekfulla elegans som krävs för att fånga kvinnors intresser i bruset.

Grundreglen med tjejer - få dem att trivas, en avslappnad postitiv miljö, där de känner att de räknas som människor är en bra början. Finns det en ömsesisidghet i engagemanget är det läge att krydda med att visa sig erotiskt intresserad. Erfarna killar vet att vänta ut tjejerna. Få dem att släppa garden och slappna av. Hur mycket av detta som du kan ta till dig vet jag inte.

Lär dig kroppspråk, checka in en massa klipp på tuben, och lär dig manuellt.

En tanke jag har är att det måste vara balans i en relation, man måste behöva varandra lika mycket och fylla varandras behov. Om du letar efter någon som kan fylla ditt behov av att ha en flickvän så blir det inte mycket ge och ta. Vad du behöver är att hitta någon som behöver vad just du kan ge, och som kan ge dig det du behöver. Då blir det en relation som ni mår bra av.
Det finns alldeles för många av den andra sorten.
Senast redigerad av Gertrud1 2016-07-29 kl. 12:52.
2016-07-29, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WladCorn
skriv inte att du är arbetslös, säg inte att du är arbetslös på en dejt heller för den delen.

på dejten kan du väl typ säga vad du gjorde på din förra ort

Är du en tjej i min ålder i Uppsala eller närheten och är ute efter något mer än bara vänskap, så tveka inte att kontakta mig!

det räcker

hoppa över det där med tv-serier och tv-spel. det tycker iaf jag bara blir konstigt

kanske typ nåt som söker nån att dela lugna hemmakvällar och spännande resor med

läste startposten nu oxå.

gör så häng med kusinen på fest.

kanske till och med finns nån stödgrupp eller förening för folk med aspergers?

Okej, jag ska inte säga att jag är arbetslös - men om en tjej frågar, vad ska jag säga då? Ska jag ljuga?

Om det går så ska jag försöka följa med min kusin på fest, men jag vet inte om det faktiskt går. Det verkar inte hända så ofta, och när det händer så tror jag att det mest bara är hennes vänner. Jag kan försöka hitta en stödgrupp, ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Vet du vad? Jag är visserligen inte diagnostiserad men är rätt säker på att jag har asperger med. Jag sökte massvis av utbildningar och kom inte in, inte simpla heller. Sedan pluggade jag upp betygen och blev civilingenjör. Fungerar galant idag för mig.

Det verkar som dina föräldrar har lärt dig att det inte är värt att försöka om man KAN misslyckas.

Jag har flyttat till nya orter fler gånger helt ensam, det har fungerat att träffa folk. Via gemensamma intressen är såklart bäst, själv är jag en gymnörd så gymmet är ju perfekt för mig. Annars är internet ett fantastiskt verktyg.

Kul för dig, men jag skulle inte klara av det. Jag har helt enkelt inte lärt mig att vara självständig.

Jag känner till internet, men vad ska jag söka efter på internet?

Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Stelt och trögt, specificera inte vad du läser/spelar/tittar på just nu precis nu.

Ska göra ett ändringsförslag och försöka förklara varför.

Jag har gjort formuleringarna lite mer "lustiga" och okonventionella, för att du ska få uppmärksamhet och inte verka vara en död robot. Jag har tagit bort onödiga detaljer som var du bor (det framgår av profilen), din längd (den fylls i under andra delar av profilen) och att tjejen ska vara i din egen ålder och över 18 (som du själv konstaterar så ska de vara över 18 för att få vara där, om en kvinna som är för gammal/ung kontaktar dig så behöver du inte svara. Det är inte som att så många skriver att utsållningen är ett stort problem för dig).

Allt om resor har jag tagit bort. Det har jag gjort eftersom att en person som är 25 och skriver att han gillar och resa väcker förväntningen att det är utan mamma och pappa. Risken är att du får följdfrågor och skrämmer bort folk (som säkert kan acceptera det senare, men den ska helst gilla dig först, så du får en chans).

Vidare nämner jag inte dataspel (massa killar spelar dataspel men det är inget de flesta tjejer går igång på) och istället ökat fokus på träning.

Jag har naturligtvis tagit bort allt om att du är arbetslös. Du ska sälja in dig själv, negativa saker hör inte hemma i presentationen. När tjejen väl chattat ett tag med dig så skiter hon i att du inte jobbat under sommaren, du ska ju plugga spanska på universitetet.

Den näst bästa kulglassen är bara en småcharmig grej som ska få tjejers uppmärksamhet. Sist har jag lite populärkulturella referenser. Jag misstänker att du har störst chans hos smånördiga tjejer, därför jag slängde in dem.

Den är också kortare, ingen wall och text.

Använd imgur för att lägga upp bilder. Du lägger upp dem där och länkar till den här. Rätt slags bild är apviktigt vid internetdejting. Du ska egentligen ha minst tre bilder (har man bara en är man troligen ful).

Nu ska vi bara lära dig hur man tar kontakt med tjejer, hitta någon, helst med profiltext, och så ska vi tillsammans lista ut din öppningsreplik.

Till alla pick up artists, damer och annat folk där ute så vill jag påtala att jag inte hävdar att min presentation var perfekt, men den är iaf inte stel.

Du säger att du "inte kan vänta längre" men vill inte ha vax i håret? Jag har vax varenda dag, det tar 1 min att fixa. Orkar du inte borsta tänderna heller? Många tjejer sminkar sig i 30 min varje morgon.

Så här ser min text ut nu:

Citat:
Hejsan! Namnet var Markus! Jag är en man i mina bästa år, vilket då självfallet är 25, som helst av allt roar mig med styrke- och konditionsträning. Under de lugnare stunderna sitter jag gärna med en bok eller pluggar spanska, kan även bli en och annan TV-serie (SE "MR. ROBOT"!). I övrigt råkar jag sitta på vetskapen om var stans näst bästa kulglass står att finna och visar gärna den som känner sig manad!

Jag söker någon att dela både lugna hemmakvällar och kanske även en del spännande resor med. Om du är en tjej i min ungefärliga ålder i Uppsala eller i närheten och är ute efter något mer än bara vänskap, så tveka inte att kontakta mig!

Som du kan se så har jag liksom kombinerat din och min text. Vad tycker du om den? Ska jag kanske bara använda din text?

Så här ser min profilbild ut på HappyPancake: http://imgur.com/JhNxDmc

Så ser jag dock inte riktigt ut längre, främst därför att jag nyss har klippt mig. Jag kan ta en ny bild på mig själv och lägga upp den.

Jag förstår inte varför det är så viktigt att ha vax i håret? Varför kommer tjejer att bry sig om det? Varför har håret så stor betydelse? Varför kan de inte bara acceptera mig som den jag är?

Citat:
Ursprungligen postat av EddieCabot
I fråga om tjejer och vad de gillar är din åsikt betydelselös, jo. Om du hade haft en minsta aning om brudar öht så hade du inte varit 25 år och okysst. Men det är du, ergo: din åsikt är betydelselös. Din morsa kanske har sagt något annat, i så fall får jag hälsa dig välkommen till verkligheten amigo.

Du säger emot därför att du inte vet bättre. Om tjejer inte är så jävla ytliga som jag säger, varför har du aldrig rört någon? Du har sagt att du är oattraktiv. Folk säger varför. Du håller inte med. Nähä, du med all din erfarenhet och kunskap kanske ska lösa detta själv då?

Du kan inte ens lyfta ett finger för att försöka få brudar. Vet du vad, skaffa en kattunge istället då.

Ofattbart.

Alltså vad ditt problem seriöst? Klarar du inte av att ha hårwax (gelé är för småbarn)?? Oj vilken uppoffring. Tänk tjejer som sminkar sig och rakar benen varje dag. Och du kan inte kleta i lite wax? Jag gör allt för att inte vara för elak, men snälla vad i helvete.

Torrare än sahara. Gör dig av med hela dejtingprofilen. Dejtingsajter är för töntar. Skaffa Tinder som normalt folk. Eller är det för jobbigt också?

Om det här är ditt sätt att "göra allt för att inte vara för elak", då undrar jag verkligen hur du är när du verkligen försöker vara elak!

Jag tror helt enkelt inte på att tjejer är så ytliga som du påstår, tyvärr. Jag vägrar tro det.

Jag har Tinder. Det funkar inte för mig, det heller. Jag matchar nästan aldrig med någon och när jag gör det så vill ingen svara på mina meddelanden. Det kommer aldrig att funka; så den appen kan jag lika gärna radera från min mobil.

Se till att bli lite snällare. Jag står bara ut med en viss mängd skit innan jag ignorerar någon.

Citat:
Ursprungligen postat av Yeahbitch
Måste hålla med här också. Detta är kanske grunden till ditt problem. Alltså inte waxet i sig, självklart.
Men att du inte ens vill ta tag i en sån här liten grej betyder att du inte ens är villig att ta göra något åt ditt problem om inte det är 100% i din smak. Vill du komma nån vart måste du göra uppoffringar.
Och det här den första, allra minsta uppoffringen till och med.

Visst, för vax i håret är ju en garanti för att det ska gå bra. Tjejer bryr sig ju bara om ens utseende, eller hur? Och alla gillar vax i håret, inte sant?
2016-07-29, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Jag gillade din presentationstext.

Såsom världen ser ut, så är ju hanar de som ska visa upp sig, och presentera vad de har att erbjuda.
Det tycker jag du gör med din presentationstext. För man inser direkt om man har gemensamma intressen eller inte. Man skall ju trivas i varandras sällskap, och att då dela intressen skapar ju alltid samtalsämnen och ger glädje. Jag skulle dock inte skylta med att jag gillar Hannibal, det kan skrämma bort då det är rätt våldsamt.

Men annars är det ju så att kvinnor väljer efter - hur blir livet med den här mannen? Imiron verkar vara en kul kille, och vill man ha någon som får en att skratta så tar man honom (om man har den humorn) vill man ha en mer intellektuell kille så väljer man en som dig.

Eftersom jag både är pragmatisk, och har läst reklamlära så skulle jag sätta mig ned och göra en lista.
Vad du söker
Vad du kan erbjuda
Vilka dina tillkortakommanden är. Nu ska man inte skryta med sina dåliga sidor men AS är ju svårt att dölja när ni väl ses så det är ju dumt att mörka det. Däremot så kan det ju presenteras elegant.
Dessutom är ödmjukhet en fin egenskap.

Svar på dina frågor, på ställen där nördiga tjejer är, är nog din jaktmark. Du vill inte ha en utåtriktad extrovert kvinna i alla fall, så internet är din arena. Eller ett nördigt sammanhang.

Vad du skall säga? Du skall intressera dig för dem som personer. Vissa aspiesar kan ha svårt för det.
Men det är nyckeln. För tjejer som inte är fula så kryllar det av män som vill ha dem, som vill ha sex med dem, som tycker om deras utseende. Men det är ytterst få män som är intresserad av vem man är innerst inne, ens tankar och känslor och funderingar.

Så jag skulle fundera ett varv vad du vill ha tjejen till. AS eller ej så vill många ha en tjej som ska beundra vad de håller på med. Nu vet jag att många tjejer har rätt trista intressen som shopping eller måla naglarna, men lämpligen är väl då att leta en mer nördig tjej som man har något gemensamt med för annars blir relationen väldigt torftig.

Just på datingsiter är anhopningen av män enorm, de flesta män verkar fiska och langar ut meddelande till ganska många tjejer. Tjejerna tror därför att utbudet är större än vad det är. Dessutom så är många brev totalt intetsägande. Det blir svårt att veta vem man skall fokusera på.

Jag skulle råda dig att lära känna tjejer som människor, om du finner någon intressant som människa gå vidare därifrån. Det är ytterst få män som har den lekfulla elegans som krävs för att fånga kvinnors intresser i bruset.

Grundreglen med tjejer - få dem att trivas, en avslappnad postitiv miljö, där de känner att de räknas som människor är en bra början. Finns det en ömsesisidghet i engagemanget är det läge att krydda med att visa sig erotiskt intresserad. Erfarna killar vet att vänta ut tjejerna. Få dem att släppa garden och slappna av. Hur mycket av detta som du kan ta till dig vet jag inte.

Lär dig kroppspråk, checka in en massa klipp på tuben, och lär dig manuellt.

En tanke jag har är att det måste vara balans i en relation, man måste behöva varandra lika mycket och fylla varandras behov. Om du letar efter någon som kan fylla ditt behov av att ha en flickvän så blir det inte mycket ge och ta. Vad du behöver är att hitta någon som behöver vad just du kan ge, och som kan ge dig det du behöver. Då blir det en relation som ni mår bra av.
Det finns alldeles för många av den andra sorten.

Tack för tipsen!

Tja, jag tror att vet ungefär vad jag söker, men jag har verkligen ingen aning om vad jag kan erbjuda. Jag har aldrig haft något förhållande förut. Menar du att jag ska säga att jag har Asperger?

Jag kanske visst vill ha en utåtriktad extrovert kvinna. Jag har ingen aning om vilken sorts tjej som är min typ eftersom jag aldrig har varit med nån tjej förut. Jag har inte råd att vara kräsen.

Jag har alltid försökt kontakta tjejer angående vad de har skrivit i sin profil, men jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig och jag får väldigt sällan svar.

Du sa att det finns YouTube-klipp där man kan lära sig kroppsspråk? Vilka är det?

Jag har ingen aning om hur jag ska kunna hitta någon som behöver nåt som jag har och som har nåt som jag behöver. Hur fan kan man veta det?

Jag fattar inte hur så många ungdomar mister oskulden i tonåren. Hur fan bär de sig åt? Hur kan det vara så lätt för vissa killar? Som en kille med Asperger kan jag helt enkelt inte fatta det.
2016-07-29, 18:45
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Kul för dig, men jag skulle inte klara av det. Jag har helt enkelt inte lärt mig att vara självständig.

Den enda anledningen du inte klarar det är att du övertalat dig själv precis det. Du kommer fortsätta vara en förlorare tills dagen du ändrar mindset.
2016-07-29, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Den enda anledningen du inte klarar det är att du övertalat dig själv precis det. Du kommer fortsätta vara en förlorare tills dagen du ändrar mindset.

Nej, jag måste dessutom lära mig! Förmodligen så kommer jag att sluta bo med mina föräldrar i vår, men inte innan dess.
2016-07-29, 20:25
Medlem
deBKatzenbachs avatar
Citat:
Jag har ingen aning om hur jag ska kunna hitta någon som behöver nåt som jag har och som har nåt som jag behöver. Hur fan kan man veta det?

Det dåliga självförtroendet är begripligt, men kan du inte jobba bort det måste du försöka maskera det. Förlorarstilen funkar inte. I bästa fall får man någon enstaka sympatipoäng, men det räcker inte långt.

För övrigt kan man inte veta. Vid en viss punkt i en framstöt måste man chansa och ta ett superläskigt initiativ. Visshet kan man inte ens räkna med när man har varit gift i ett helt liv.

Citat:
Jag fattar inte hur så många ungdomar mister oskulden i tonåren. Hur fan bär de sig åt? Hur kan det vara så lätt för vissa killar? Som en kille med Asperger kan jag helt enkelt inte fatta det.
  • Drifter som är starkare än blygseln/barriärerna
  • Tjejerna är (nästan) lika oerfarna som killarna
  • Det är inte lika höga insatser som senare i livet; ingen 17-åring räknar med att vara stuck for life.
  • Alkohol i sig och alkohol som bortförklaring funkar vid 17, inte vid 27.
2016-07-29, 22:57
Bannlyst
Ts, du ser bra ut, är tom snygg enligt hp-bilden du la ut så problemet ligger inte i utseendet iaf.
2016-07-30, 12:42
Medlem
Imirons avatar
Citat:

Självständighet lär man sig inte bara sådär, utan det kommer ur att man börjar försöka vara självständig. Alltså, första gången men ska pröjsa en faktura vet man ju inte hur man gör men då följer man ju instruktionen. När man lagar mat i början är det knepigt, men man går efter kokoken och sen blir det vad det blir. Man föds inte med att kunna tvätta, men man ber morsan visa en gång och sen kör man på. Det känns svårt innan man försöker sen märker man att det inte alls är knepigt egentligen. Söka jobb känns svårt och man vet inte vart man ska börja men sätter man sig, kollar lite guider och mallar och kör på så löser det sig.

Nu ska du söka ett jobb. Målet är inte att du absolut ska få jobbet, utan att du ska testa att söka ett jobb.

Jag har hittat det här jobbet till dig.

http://www.arbetsformedlingen.se/pla...7b612d78000171

Nu vill jag att du gör ett CV och personligt brev. Hur de ska se ut kan du se här:

http://www.arbetsformedlingen.se/For...ligt-brev.html

Och CV här:

http://www.arbetsformedlingen.se/For...sa-gor-du.html

Det finns mallar att ladda ner, tips och annat.

Du ska skriva personligt brev och CV. Sen ska du kolla med oss om det är bra, och sen när vi hittat ett som funkar skickar du det till jobbet. Även om du får jobbet kan du tacka nej. Det handlar bara om att vi ska öva. Även om du ska ha daglig verksamhet kan du ha nytta av att ha testat såna här saker, inte minst på universitet.
Citat:
Som du kan se så har jag liksom kombinerat din och min text. Vad tycker du om den? Ska jag kanske bara använda din text?
Ta gärna inspiration av min text men jag förstår om du vill prägla den själv. Du är lite för detaljrik ibland, t.ex. det där med tjejer k din ålder. Der säger sig självt, och är det ett problem om en för ung eller för gammal tjej kontaktar dig? Nej, det är det inte, du behöver inte svara och får en självförtroendeboost.
Citat:
Så här ser min profilbild ut på HappyPancake: http://imgur.com/JhNxDmc
Ta en ny bild, gärna utomhus så det blir ljust. Testa att ta utan glasögon. Du ska självklart ha bilder med glasögon, men beroende på kan det vara bättre om första är utan. Jag har själv glasögon så no hard feelings. Fixa håret innan bilden.

Citat:
Jag förstår inte varför det är så viktigt att ha vax i håret? Varför kommer tjejer att bry sig om det? Varför har håret så stor betydelse? Varför kan de inte bara acceptera mig som den jag är?
Varför sminkar sig och rakar tjejer benen och armhålor? Kan vi inte acceptera dem som de är? De har märkt att de lockar mer män då. Håret är inte enda faktorn och inte den viktigaste, men ett snyggt hår är en fördel. Varför ska du tacka nej till en fördel? Dessutom är det skönt att känna sig snygg, det ger mer självförtroende, vilket är sexigt.

Jag fixar håret varenda dag.

Samma grej med kläder.

Köp en burk vax och prova.
2016-07-30, 15:21
Medlem
Adobes avatar
Inte läst igenom allt, hur som haver tänkte jag bara flika in av vad jag läst.

Har du TS testat lyssna/tittat på RSD (Real Social Dynamics) ? Blueprint, foundations m.m. Jag själv lyssnade på detta (ersatte med musik när jag var utomhus) en väldigt lång tid, nötte dem på repeat i månader i stort sett. Varför? För jag fann det så intressant och anser mig förstå mig på det mer och mer.

Jag kan förstå det här med oskuld, jag var 20 år när jag blev av med oskulden, till mitt ex (förhållande 4 år, en osäker tjej). Jag hade social fobi, hon gjorde all initiativ. Jag växte iaf inom denna relation (hade väl även kunnat göra det utan relationen). Jag började träna efter flera månader då jag blev 'sambofet' i stort sett, fick intresse och vana inom träning, sedan dess kört på styrke med målinriktning på bygga massa. Detta känner jag givit mig mer självkänsla och självförtroende.

Tog slut med tjejen innan vinter förra året, blev att öppna relationen då hon sukta kuk från andra jag fick fripass, som jag förvånade lyckades med! Via Badoo banga jag en i mina ögon en 9a! Detta totalt 5 gånger innan hon lessnade och ville hitta någon kille (jag var ej material för det, hon höll som tyst om mig i stort sett, något jag ej bryr mig om, fick ju ligg).

Jag har aldrig riktigt brytt mig om kläder, frisyr m.m. Inte förrän senaste året i stort sett, dock klipper jag mitt egna hår, har relativt tunt hår som jag ogillar.

För övrigt, klart som fan man är kåt genom tiden men ändå är sex ganska överskattad för min del, inte direkt jag suktar fitta som flera andra gör.

TS om du inte redan har jobb, sök på t.ex mataffärer, ej direkt svårt att få. Jag fick mitt efter någon månads praktik för 2+ år sedan. Sedan med inkomsten, ut och res! Checka in Couchsurfing och Airbnb t.ex, jag har träffat sjukt många personer därigenom.

Om du har intresse du brinner för så kör på det, studera till det om det går, fixa jobb/inkomst, gör det du älskar och ligg, relationer m.m kommer följa dig istället.
Tjejer vill ha en intressant/kul snubbe oftast, någon snubbe som gillar sig själv, som kan ta hand om sig själv, som har ett liv redan.

Själv drar jag snart och reser bort någon månad eller två, tror det är mer chans utanför detta landet med att skaffa vänner och relationer.
2016-07-30, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deBKatzenbach
Det dåliga självförtroendet är begripligt, men kan du inte jobba bort det måste du försöka maskera det. Förlorarstilen funkar inte. I bästa fall får man någon enstaka sympatipoäng, men det räcker inte långt.

För övrigt kan man inte veta. Vid en viss punkt i en framstöt måste man chansa och ta ett superläskigt initiativ. Visshet kan man inte ens räkna med när man har varit gift i ett helt liv.
  • Drifter som är starkare än blygseln/barriärerna
  • Tjejerna är (nästan) lika oerfarna som killarna
  • Det är inte lika höga insatser som senare i livet; ingen 17-åring räknar med att vara stuck for life.
  • Alkohol i sig och alkohol som bortförklaring funkar vid 17, inte vid 27.

Okej, jag tror att jag skulle kunna klara av att maskera det.

Citat:
Ursprungligen postat av RagataChristie
Ts, du ser bra ut, är tom snygg enligt hp-bilden du la ut så problemet ligger inte i utseendet iaf.

Tack ska du ha! Jag ska slänga upp fler bilder på Imgur, så får ni se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in