2017-11-03, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Det är bara två företag som är drabbade. CW hittar du här.
https://www.hempshop.se/

Tack som fan!

Denna sida är rekorderlig asså? Känns lite mysko med en del stavfel och annat. Skitsam beställde everyday plus så får vi hoppas att den kommer!

Går det att få tag i Advance-serien på något sätt? Typ Danmark eller liknande?
Citera
2017-11-04, 00:26
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Sex blir helt galet på 20 droppar CBD

Känslointrycken, sensationerna och allting blir typ x10 så mycket starkare.. Rekommenderas mycket varmt till alla
Citera
2017-11-04, 13:22
Medlem
Streethouses avatar
Rättelse: 0,2% är inte någon gräns för cbd-olja. 0,2% är max thc-halt i torrvikt hampa vid skörd. Slutprodukten kan fås till högre halt vilket är lagligt enl gällande regler.
Tyvär accepterar inte vissa detta undantag från narkotikalagstiftningen utan försöker hitta kryphål i den.
Citera
2017-11-04, 13:31
Medlem
Streethouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flexibilitet
tror vi tänker lite olika. charlottes oljor har 0% thc så finns ingen laglig grund att stoppa försäljningen av dom. scandinavian har (vad jag hört) inte testat sina produkter mer än vid ett par tillfällen så de vet inte vad som finns i flaskorna dom säljer. chanserna att de innehåller mer än 0% thc är ganska stora och då kan det bli problem.
Scandinavian hemp testar varje batch. Dvs kontinuerliga kontroller. De vill ligga under 0,2% för att vara på säkra sidan även om högre thc-halt är tillåten.
Thc-fri olja är aldrig helt thc-fri. Finns alltid en mycket liten del thc även i dessa.
Citera
2017-11-04, 18:11
Medlem
flexibilitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morrissey1
Tack som fan!

Denna sida är rekorderlig asså? Känns lite mysko med en del stavfel och annat. Skitsam beställde everyday plus så får vi hoppas att den kommer!

Går det att få tag i Advance-serien på något sätt? Typ Danmark eller liknande?

kan gå i god för att dom är legit. beställer en gång i månaden och får leverans dagen efter oftast.
Citera
2017-11-06, 20:43
Medlem
wotoos avatar
EDIT: Efter att ha gått igenom hela tråden nu såg jag att det redan tagits upp.

Hur som helst kommer jag imorgon att dra och köpa: http://www.hollandandbarrett.com/sho...d-oil-60008899

Någon som kan dela med sig om erfarenheter kring "motivation" och detta medel. Blir man latare/segare eller tvärt om? Jag tänker börja med en minidos först och sedan gå uppåt om minimidos inte hjälper.
Senast redigerad av wotoo 2017-11-06 kl. 20:54.
Citera
2017-11-06, 20:58
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Hur mycket CBD i milligram har t.ex. Charlotte's Web flaskor jämfört med andra märken ?

Står ej på deras hemsida.
Citera
2017-11-06, 21:13
Medlem
flexibilitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Hur mycket CBD i milligram har t.ex. Charlotte's Web flaskor jämfört med andra märken ?

de ska ha coa på innehållet på sin sida.
Citera
2017-11-07, 21:22
Medlem
Vilken cbd olja innehåller mest thc?
Citera
2017-11-07, 21:54
Medlem
flexibilitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinegro
Vilken cbd olja innehåller mest thc?

inte så intressant. är man ute efter en hållbar lösning i längden så är det (i mitt fall i alla fall) cbd som är grejen
Citera
2017-11-08, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flexibilitet
inte så intressant. är man ute efter en hållbar lösning i längden så är det (i mitt fall i alla fall) cbd som är grejen

för min del så är det intressant faktiskt, så om någon vet får ni gärna svara på det
Citera
2017-11-12, 14:59
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX

Väldigt lite.
(FB) CBD olja, vart köper ni eran?
(FB) CBD olja, vart köper ni eran?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här