2016-02-09, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
vad hnde med Yohio? r han slut?
Varfr tror du det? Fr att han inte r med i melodifestivalen? Han slppte en ny soloskiva i november, en ny tresprs-singel med bandet Disreign i december (s en hel skiva torde komma i r) plus att han har psttt att han ska slppa en heljapansk skiva, troligtvis ven det i r.
2016-02-09, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rakarna
om det r till ngon trst s r jag ngra r ldre n dig och jag knner inte heller till den dr anders grenat eller vad han hete
Jag r frn 80-talet och ingenting med honom klingar verhuvudtaget. Men man mste vl ha ett sportintresse fr det antar jag.
2016-02-09, 10:41
Medlem
Citat:

Han var intressant nr han var ngot nytt. Nu r han yesterdays news. Han har dessutom redan spelat sitt "ha inga frdomar osv" kort vilket var en stor anledning till hans hga placering frsta ret. Ngon riktig sngrst hade han aldrig. Drfr tror jag inte heller att Ace Wilder har ngon strre chans att vinna i r. Rsten hller helt enkelt inte. Och hennes attityd r inte lngre ngot nytt och spnnande.
2016-02-09, 12:39
Medlem
Darkzis avatar
Citat:

Slppte en ny lt i fredags! Handlar om melodifestivalen och att Zlatan stalkar honom
https://www.youtube.com/watch?v=XI29WwE9-jA

Nu laddar vi fr deltvling 2! Hoppas p verraskningar s att det inte blir sjlvklara Isa, Molly Petterson-Hammar och David Lindgren som gr vidare direkt.
2016-02-09, 15:50
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Annihilator
Jag r frn 80-talet och ingenting med honom klingar verhuvudtaget. Men man mste vl ha ett sportintresse fr det antar jag.

Fr att knna till honom br man nog vara fdd senast runt 1975 (och inte vara uppfdd med hundra andra kanaler att hlla reda p). Han arbetade fr TV-sporten (SVT) som hstsportkommentator och var ocks tidigare OS-deltagare. Det r givetvis helt OK att man inte knner till honom. Jag knner fr vrigt inte till alla som arbetar p SVT Sport idag.

Men om SVT-anstllda Gina Dirawi, och ngot av stjrnskott, presenterar honom som TV-legend i ett av SVT:s mest tittade program och uttalar namnet fel, d r det inte OK. Det r inget orimligt krav att hon ska ha lite koll p historien, srskilt nr ett fr henne oknt svenskt namn dyker upp i manus. D tar man reda p hur namnet uttalas. Frga Ace Wilder, hur svrt kan det vara! Mest anmrkningsvrt r vl nd att ingen annan i produktionen har reagerat trots att hon mste ha repeterat flera gnger. En skitgrej p det stora hela men visar lite av den slappa andan som jag tycker prglar mnga programledare, inte bara i SVT utan i mnga andra kanaler. Det r viktigare att synas i TV n gra ett bra jobb. Det r viktigare att tramsa och skmta n gra ett professionellt och seris jobb. Nr Gina Dirawi pratar frn manus s lter det konstlat, uttal p varje bokstav, grna med betoning verallt ocks, lite kungahusvarning och hur de framfr sina tal faktiskt.
Senast redigerad av TilleyHat 2016-02-09 kl. 16:07.
2016-02-09, 18:50
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Hmm, de ska vl inte g att kpa n? De ltar som kt ut kan ju brja sljas men.. Det finns ngon regel dr som sger att ltarna inte ska f spela p tex radio eller liknande innan alla bidrag redan ftt medverka. Allts, efter sista deltvlingen och innan andra chansen brukar de vl slppa allt fritt har jag fr mig, men det ska vara fr att ingen lt ska ha frdel i att ha varit med i frsta deltvlingen eller sista och om folk hunnit vnja sig vid en lt eller redan trttnat p den efter att ha spelat snder den.

Det r just drfr jag tycker det r lite konstigt att ltar som gr till andra chansen, och som har chans att g till finalen sljs medan ltar som gr direkt till finalen inte sljs n. Konstigt och ologiskt tycker jag.
2016-02-10, 00:10
Medlem
Jag tycker Sanna Nielsen borde ha ftt lett Eurovision i r.
2016-02-10, 10:02
Medlem
psaks avatar
Gissar att Dirawiskans Grenant-fads r freml fr ngt slags scriptat skmt p lrdag.
2016-02-11, 15:32
Medlem
klipp frn genrepen frn molly, david och viktor och natten finns nu att se. alla suger balle..
2016-02-11, 16:38
Medlem
har sett klipp frn genrepet frn alla utom uno svenningson och wiktoria. hittils r allt skit.
2016-02-11, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
klipp frn genrepen frn molly, david och viktor och natten finns nu att se. alla suger balle..

Isa menar du.
Inget som verkar lovande hittills...
men dremot verkar det bli en betydligt bttre kvll n den frra...
d var det skamligt dligt.
2016-02-11, 19:01
Medlem
Snubchurps avatar
Isa och Molly som har OK ltar men det r s synd att ltarna inte r bttre n dem r

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här