2016-03-13, 15:34
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edt.cat.
De som sger att Frans inte kommer att g bra i Eurovision r samma personer som fr ngon vecka sedan var helt skra p den internationella juryn skulle sga honom totalt.

Kul att rulla tillbaka i trden och lsa inlgg ssom Frans kommer inte att vinna, mjligtvis att mnga i Sverige gillade den, men glm inte att en internationell jury ska rsta och de kommer att rata den hr lten

Det gjorde de ju. De valde bort Frans och tyckte att Oscar Zia skulle representera Sverige.
2016-03-13, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Det gjorde de ju. De valde bort Frans och tyckte att Oscar Zia skulle representera Sverige.
Han var en ynka pong pong efter Zia. Att kalla det att han blir ratad r ju lite lustigt.
2016-03-13, 15:39
Medlem
I mina gon och ron frstr jag fortfarande inte hur Frans kunde vinna. JAG tycker inte att hans lt r nge eurovision matrial. Besviken ocks ver att Lisa Ajax inte kom p en bttre placering!

Men men...
2016-03-13, 15:41
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Han var en ynka pong pong efter Zia. Att kalla det att han blir ratad r ju lite lustigt.

Du vet vad rata betyder?
2016-03-13, 15:44
Medlem
Citat:
Du vet vad rata betyder?
Tack fr den nedvrderande kommentaren. Vill inte pst att lten blev dissad nr den kom 2a av 12 och frlorade med en ynka pong mot Zia.
2016-03-13, 15:47
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Tack fr den nedvrderande kommentaren. Vill inte pst att lten blev dissad nr den kom 2a av 12 och frlorade med en ynka pong mot Zia.

Den blev inte vald, den blev avvisad. Det r precis vad ratad betyder.
Jag tror att ESC-juryns dom kommer vara n hrdare.
2016-03-13, 15:53
Medlem
Citat:
Den blev inte vald, den blev avvisad. Det r precis vad ratad betyder.
Jag tror att ESC-juryns dom kommer vara n hrdare.
Att du inte gillar lten har jag frsttt
Jag har ven frsttt att den var en pong frn att vinna internationella juryn igr och att den ligga 1a p precis varje oddslista jag sett.
r inte omjligt att det blir samma lge i ESC, dvs den ligger strax bakom toppen efter juryrsterna och tar hem det nr folket ftt sga sitt.
2016-03-13, 16:36
Medlem
Edt.cat.s avatar
Citat:

De? Utgr endast Australien och Vitryssland den internationella juryn? Man kan vnda p det och istllet peka p att tv lnder ratade Frans, resten gillade honom mer n Oscar Zia, av dessa fick Frans 88 pong, Zia 67 pong.
2016-03-13, 17:34
Medlem
Snubchurps avatar
Oddsen brukar ju stmma ganska bra nufrtiden. Om Frans ligger kvar i topp r sannolikheten ganska stor att han vinner. Ntt jag sjlv inte kunnat tnka mig.
2016-03-13, 17:39
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edt.cat.
De? Utgr endast Australien och Vitryssland den internationella juryn? Man kan vnda p det och istllet peka p att tv lnder ratade Frans, resten gillade honom mer n Oscar Zia, av dessa fick Frans 88 pong, Zia 67 pong.

De r givetvis hela internationella juryn, och de gav Oscar Zia fler pong n Frans. Svrare n s r det inte. Vill du ndra p pongrkningen fr du hra av dig till Christer Bjrkman.
2016-03-13, 17:43
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
De r givetvis hela internationella juryn, och de gav Oscar Zia fler pong n Frans. Svrare n s r det inte. Vill du ndra p pongrkningen fr du hra av dig till Christer Bjrkman.
Du tror vl inte att det faktum att Oscar Zia slog Frans med ett ynka pong efter den internationella juryns rstning, kommer att ha ngon betydelse i Eurovision?
2016-03-13, 17:49
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Du tror vl inte att det faktum att Oscar Zia slog Frans med ett ynka pong efter den internationella juryns rstning, kommer att ha ngon betydelse i Eurovision?

Det r det inte det som diskussionen handlar om. Du fr lsa lite bakt i trden om du r intresserad av vad som diskuteras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in