2015-11-30, 23:35
Medlem
Studsbolls avatar
För att få för sig att klättra i skorstenen som en jävla jultomte måste man vara pårökt från första början, så det blev ju ett passande slut för haschtomten. Pundarsvin gör otroligt knäppa grejer och man skall inte bedömma det aktuella fallet med vad normala människor kan tänkas göra. Tur att det inte var i Sverige, ty här hade BO, husägaren, fått sitta länge om väl; att röka inbrottstjuvar är inte tillåtet.
Citera
2015-12-01, 00:30
Medlem
radiozetas avatar
hahah har detta verkligen hänt?:P
Låter nästan som en skröna:P
Citera
2015-12-01, 00:48
Medlem
waggazees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
http://leaderstandard.com/burglar-di...ney-of-fresno/
Är det sot han har i ansiktet eller vad är det? Ty ansiktet är helt mörkt medan armen är ljus?
Japp ansiktet fullt av sot och vita döda ögon.

Han har troligtvis hållt armarna utmed kroppen nere i skorstenen och därmed är dom fria från sot.

Nu kanske man äntligen har tagit hål på myten om snubben som dog på julafton när han skulle överraska sin egen familj genom att klättra ner genom skorstenen.. typ.. tihi..

Förresten, nästa gång skriv gärna i ts var i världen det hänt. Fram till inlägg 16 var det omöjligt att veta om man vägrar klicka länk.
Citera
2015-12-01, 01:30
Medlem
Xeliouss avatar
Varför försöker en inbrottstjuv ta sig in genom skorstenen? Särskolebarn, trodde historierna om tomten genom skorstenen var sanning?
Citera
2015-12-01, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goodspeed
Hur kan aftonhoran skriva att det är en tragisk händelse? Pajasen får skylla sig själv, inte ett dugg synd om honom!

Just det, kom på att i Sverige så glömmer man eller rättare sagt skiter man i offrena, för det är aå jävla synd om brottslingen! Det här jävla gulli-gull med kriminella står mig upp i halsen!

SD till makten - För mindre blattar och hårdare straff för kräk!
Klart som fan att det är tragisk händelse, han hade bara otur att ägaren tände en brasa... din bittra äckliga människa
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
http://leaderstandard.com/burglar-di...ney-of-fresno/
Är det sot han har i ansiktet eller vad är det? Ty ansiktet är helt mörkt medan armen är ljus?
Ja, vad annars? trodde du det var svart sperma
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
För att få för sig att klättra i skorstenen som en jävla jultomte måste man vara pårökt från första början, så det blev ju ett passande slut för haschtomten. Pundarsvin gör otroligt knäppa grejer och man skall inte bedömma det aktuella fallet med vad normala människor kan tänkas göra. Tur att det inte var i Sverige, ty här hade BO, husägaren, fått sitta länge om väl; att röka inbrottstjuvar är inte tillåtet.
Helt fel din jubel idiot, du har inga bevis så det är bättre att knipa igen
Citat:
Ursprungligen postat av Ka-nj-a
Ha ha tragiskt, nej snarare hilarious 😂😂😂. What goes around comes around.
Hoppas karma kommer till dig snorbarn
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Varför försöker en inbrottstjuv ta sig in genom skorstenen? Särskolebarn, trodde historierna om tomten genom skorstenen var sanning?
Därför att om man lyckas så kan man jobba ifred
Citera
2015-12-01, 01:50
Medlem
Grisbrottarens avatar
Påminner om inbrottstjuven som klättrade ned i en ventilationstrumma via taket tillhörande en av Uppsalas studentnationer. Han tog sig inte ut efter att ha trillat ned där trumman gick vertikalt.
Inne i nationens kök kändes en tid otrevlig lukt på morgnarna, som dock försvann när man slog på ventilationen. Efter några månader kom man på att kolla vad som orsakade lukten.

Det här hände för en massa år sedan, och jag besökte faktiskt nationen i fråga under tiden liket låg i ventilationstrumman. Jag var dock aldrig i köket.
Citera
2015-12-01, 02:21
Medlem
Oscaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Påminner om inbrottstjuven som klättrade ned i en ventilationstrumma via taket tillhörande en av Uppsalas studentnationer. Han tog sig inte ut efter att ha trillat ned där trumman gick vertikalt.
Inne i nationens kök kändes en tid otrevlig lukt på morgnarna, som dock försvann när man slog på ventilationen. Efter några månader kom man på att kolla vad som orsakade lukten.

Det här hände för en massa år sedan, och jag besökte faktiskt nationen i fråga under tiden liket låg i ventilationstrumman. Jag var dock aldrig i köket.
Påhittad historia.
Citera
2015-12-01, 02:25
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oscari
Påhittad historia.
Nej.

(FB) Hemskt sätt att dö på.
http://pdf.direktpress.se/flashpubli...e/5466/page/10
Senast redigerad av Grisbrottaren 2015-12-01 kl. 02:35.
Citera
2015-12-01, 02:58
Medlem
HoAmAjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
HAHAHAA. Darwin Awards i hård konkurrens med idioten som kröp in i en klädcontainer för att stjäla, men var tvungen att ringa snuten för att kunna komma ut.

Hur skulle det vara en konkurrent till ett Darwin Award?
Han lever ju för fan. Om han dött därinne med telefonen bredvid sig så möjligen.

För övrigt så är mitt tips att husägaren hörde men lät han brinna, plausible deniability.
Har jävligt svårt att se att han inte började skrika i tid för att en spann vatten inte skulle ha räddat honom.
Citera
2015-12-01, 04:03
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huge-0
Skulle du kunna feta där jag skrev att han inte hade sig själv att skylla, jag ser inte det

Om du blir butthurt över detta så bör du nog börja hänga på familjeliv eller vad fan den heter istället, Homo! Om jag dör och folk kan få sig ett gott skratt över det så är det helt ok!

I Svenska småhus så är det nog vanligast med fyra kanaler i skorstenen, nån brukar att vara ventilation.

I Kalifornien så bygger man väl lite annorlunda, ett varmare klimat, en enklare skorsten duger där.
Citera
2015-12-01, 04:06
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoAmAj
Hur skulle det vara en konkurrent till ett Darwin Award?
Han lever ju för fan. Om han dött därinne med telefonen bredvid sig så möjligen.

För övrigt så är mitt tips att husägaren hörde men lät han brinna, plausible deniability.
Har jävligt svårt att se att han inte började skrika i tid för att en spann vatten inte skulle ha räddat honom.

Hinner elden ta sig så blir det nog ett par hundra grader varmt ganska omgående, och måste man andas in så varm luft/rökgaser så är man nog kokt på fem andetag, gissar jag.
Citera
2015-12-01, 04:46
Medlem
SituationReports avatar
Det brukar sluta med dödsfall för inbrottstjuvar i USA. Om de inte blir ihjälskjutna så dör de i diverse fällor som folk sätter upp. Jag hade själv byggt min skorsten så att tjuvar fastnar för att undvika bli knivmördad under natten. Hellre att tjuven/gm fastnar än att jag eller mina barn blir kidnappade/mördade.

Jag rekommenderar alla att sätta upp fällor i sina trädgårdar och uppenbara tjuvvägar in i fastigheterna. Om än så enkelt som osynlig märkfärg som polisen sen snabbt kan se när de haffat misstänkta gm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in