Flashback bygger pepparkakshus!
2015-12-07, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Fast att få skylla sig själv är inte synonymt med att något är rätt åt en. Om jag krockar med en älg och dör så får jag skylla mig själv, det finns ingen annan att skylla på och jag har själv valt att köra i kanske 90 km/h i ett land där det finns älgar. Däremot har jag djävligt svårt för att det skulle vara rätt åt mig om jag dog. Mitt brott vore alltså att ha kört bil under rådande omständigheter, något som miljoner andra gör varje dag.

Åhå, om det nu är så rätt åt den planerade inbrottstjuven, då borde vi väl stänga in dömda inbrottstjuvar i någon kammare som man eldar under så de dör av värme eller rökförgiftning. Du tycker alltså att en utdragen död genom värme eller rökförgiftning är ett rimligt straff för inbrott. Jag tycker du ska flytta till Saudiarabien i så fall så kanske du trivs bättre med straffskalorna.

De kallas för "Karma is the Biatch".
Va hade korkskallen i någon annans skorsten o göra alls??
Och du skriver straff??han ha ju för bövelen straffat sig själv i dumhet om tjuven sen dör av sitt tilltag så får han skylla sig själv.
jag har ingen empati sympati för någon som helst tjuv eller brottsling,de här är när karma är som bäst.Dessa tjuvar förpestar livet för hederliga medborgare världen över.
Om du försvarar dumma inbrottstjuvar så säger de en del om dig.
Senast redigerad av Gaggig 2015-12-07 kl. 00:34.
Citera
2015-12-12, 00:43
Medlem
Baltarzars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutalSten
Fortfarande ett spjäll för annars kan djur ta sig in samt att värmen åker rakt upp.

Intressant att Brutalsten som visste allt om skorstenar i usa har blivet så tyst
Citera
2015-12-12, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baltarzar
Intressant att Brutalsten som visste allt om skorstenar i usa har blivet så tyst

Ingen idé att fortsätta tjafsa om skorstenar.. Skönt att inbrottstjuven dog iallafall, skit ska skit ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in