2015-11-30, 14:14
Medlem
En aftonhoran-artikel. Lönlös källa, bättre att leta upp nån annan - ?
Citera
2015-11-30, 14:18
Medlem
wishyouwereheres avatar
Bild när dem drar upp han död
http://leaderstandard.com/burglar-di...ney-of-fresno/

sök på Cody Caldwell Fresno, massa artiklar
Citera
2015-11-30, 14:18
Medlem
Quattroportes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OZGC
En aftonhoran-artikel. Lönlös källa, bättre att leta upp nån annan - ?

https://www.rt.com/usa/323892-burgla...k-chimney-lit/

Inträffade tydligen i Fresno County. Staden Fresno har stora problem med metamfetamin, tänker gissa att inbrottstjuven också hade det.
Citera
2015-11-30, 14:25
Medlem
Huge-0s avatar
Nämen menar flashback att en 19åring som fattat fel beslut och att det är rätt åt honom, hans nära och hans familj att han numera är död? Otippat.
Citera
2015-11-30, 14:30
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huge-0
Nämen menar flashback att en 19åring som fattat fel beslut och att det är rätt åt honom, hans nära och hans familj att han numera är död? Otippat.
Menar du alltså att en person som oannonserat klättrar ned i en skorsten och sedan dör av rökförgiftning inte har sig själv att skylla? Hur tänker du då?
Citera
2015-11-30, 14:41
Medlem
Huge-0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Menar du alltså att en person som oannonserat klättrar ned i en skorsten och sedan dör av rökförgiftning inte har sig själv att skylla? Hur tänker du då?

Skulle du kunna feta där jag skrev att han inte hade sig själv att skylla, jag ser inte det
Citera
2015-11-30, 14:45
Medlem
Flufffens avatar
Antar att han inte räknade med att någon kunde elda mitt i vintern.
Citera
2015-11-30, 14:47
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Skulle du kunna feta där jag skrev att han inte hade sig själv att skylla, jag ser inte det
Du kritiserar fb för att många tycker att det var "rätt åt honom". De flesta menar att ordvalet "rätt åt honom" är synonymt med "får skylla sig själv". Jag förutsätter att om du kritiserar någon för att tycka att det var "rätt åt honom" innebär det att du inte tycker det är "rätt åt honom". Jag kan givetvis ha helt fel här och att du faktiskt tycker han får skylla sig själv, men att det samtidigt INTE var "rätt åt honom". Därav min fråga: hur tänker du?
Senast redigerad av Japhy 2015-11-30 kl. 14:49.
Citera
2015-11-30, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anpejada
Vad är det för konstig skorsten som är så grov?

Vet inte hur det är i USA fast här i Sverige är det inte alltför ovanligt att stöta på dimensionerna helsten/helsten (27x27cm) eller "storpipa" där hela skorstenen är en stor kanal med tarmar/påstick från eldstäder, ventilation etc.

Tragiskt öde, vilket jävla panik dog nog tämligen smärtfritt av kolmonoxiden
Citera
2015-11-30, 15:07
Bannlyst
fan vilken ångest han måste haft
Citera
2015-11-30, 15:39
Medlem
Citat:

Upplys oss gärna om hur långt vårt medlidande bör sträcka sig.
Vid vilket brott och till vilken grad bör vi känna mest för GM om denne sedermera råkar illa ut?
Är det även synd om en viss 21-åring i Trollhättan som fattat fel beslut?
Trots att jag är född och uppvuxen i Sverige så har jag aldrig riktigt fått koll på dom där reglerna.
Citera
2015-11-30, 15:50
Medlem
IceEyess avatar
Inbrott via skorstenen? På sin höjd är det ett tillvägagångssätt man ser i Kalle Anka-tidningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in