2015-12-02, 19:18
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Haha vilka spekulationer.

Jag har sätt klippet på Youtube för massa år sedan. Så det är verkligen ingen myt. Nu är jag inte 100, (men väldigt säker) men jag tror det sades VM94 mot Ryssland av Bo Hansson. Tror ni hackat upp er för mycket på Arne.
Klippet har aldrig funnits pa YouTube.
Citera
2015-12-02, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Klippet har aldrig funnits pa YouTube.
Enligt några ska det ha funnits klipp för åtta år sedan.
Citera
2015-12-02, 19:20
Medlem
Nivovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JellyJansen
Tror Glorkas lever farligt på väg hem nu. Hoppas han inte knuffas framför tbanetåg av någon som inte vill att sanningen ska komma fram. Var inte så smart av honom att nämna när han skulle vara på KB.
Han har ju inte skrivit ett inlägg på väldigt länge, vi kanske borde ringa polisen?
Citera
2015-12-02, 19:22
Medlem
Nivovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulsterboy.
Enligt några ska det ha funnits klipp för åtta år sedan.
Och enligt några andra fanns det för sju år sedan, fyra år sedan och vissa påstår säkert att det finns på tuben just nu.

Vi kan i alla fall vara överens om att det inte finns några spår av klippet överhuvudtaget på nätet.
Senast redigerad av Nivovic 2015-12-02 kl. 19:34.
Citera
2015-12-02, 19:29
Medlem
Dofternas avatar
Om Glorkas "försvinner" så skulle jag kolla upp Anrells alibi.
The truth is out there - KB Edition
Citera
2015-12-02, 19:31
Medlem
JellyJansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulsterboy.
hahahahaha som när Algernon blev knuffad vid t-banan och dog för att palmemordet inte skulle lösas.

Och nu har sammansvärjningen klippt bort Arnes rasistiska ord från filmrullen på KB. Det enda som återstår är spekulationer på FB, vilket inte går att tysta.
Citera
2015-12-02, 19:59
Bannlyst
Nu blir jag orolig för Glorka.
Citera
2015-12-02, 20:02
Medlem
Convoys avatar
Vill också minnas att jag har sett klippet på Youtube.

Det Arne säger själv verkar iaf stämma hyffsat. Jag hittade VM-krönikan och själva matchen . Gissar på att det är strax efter straffsparken som kommentaren kommer. So close and yet so far.
https://www.youtube.com/watch?v=UsSND1OO3NA
Citera
2015-12-02, 20:04
Medlem
Glorkass avatar
Ok, detta utspelade sig på KB nyss:

För er som aldrig varit där, det är ett rätt häftigt ställe. Ingen vanlig sunkbibbla precis. Pampig kåk mitt i humlegården. Man måste ta av sig jacka och väska och gå genom två metalldetektorer för att komma in. Jag tog med ett anteckningsblock och penna för att se mer forskaraktig ut. Hittar rätt sal, och väljer en avskiljd dator.
Loggar in och hittar snart rätt klipp, det är inspelat direkt från SVT i sunkig VHS-kvalitet. Ska jag köra helskärm? Nä, för grynigt. Ljudet är bra. Bra hörlurar, jag testar att maxa volymen. Borde funka.
Rätt fantastiskt att kunna resa till vilken tidpunkt som helst och se vadsomhelst! Känner att det är mycket jag hellre skulle njuta av än eng-kam, men skit samma!
Först visas en svartvit långfilm i rutan och jag påminns om hur sunkigt tv var förr. Spolar fram och hamnar i matchen. Hör Arnes trygga röst kommentera, en bra start!
Nu ser jag på tv, kvällen den första juli 1990!
Konstigt nog är matchen även textad, och texten följer inte Arnes röst. Måste vara nån livesänd tolk för döva, som KB valt att ta med.

Slänger en blick på klockan och inser att jag inte hinner se hela matchen, kl är 18:20 och de stänger 19.

Spolar fram till Englands kvittering, 2-2. Det är där Arne själv säger att orden ska komma.
Hittar straffen. Kamerun har spelet säger Arne, straffen orättvis. Jag spetsar öronen. Ingen bild på bänk, inga ord. Tittar noga i ca 5 minuter efter målet. Ingenting.
Matchklockan visas bara ibland, som det var förr i tiden. Jag hatade det. Hatar det fortfarande. Nu visas den, 44 min in i andra halvlek. Matchen är slut snart och jag har fått för mig att Englands nästa mål kommer i slutminuterna?

Plötsligt blir bilden blå. Vafan!
Jag hinner tänka: jaså, det är verkligen en komplott! Arne har använt sitt inflytande till att rensa nätet på allt som har med detta att göra, kanske i samband med bo Hansson-gate?

Men så inser jag att filen är slut. Finns det inget mer?

Fortsättning följer...
Citera
2015-12-02, 20:08
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas

För er som aldrig varit där, det är ett rätt häftigt ställe. Ingen vanlig sunkbibbla precis. Pampig kåk mitt i humlegården. Man måste ta av sig jacka och väska och gå genom två metalldetektorer för att komma in. Jag tog med ett anteckningsblock och penna för att se mer forskaraktig ut. Hittar rätt sal, och väljer en avskiljd dator.
Loggar in och hittar snart rätt klipp, det är inspelat direkt från SVT i sunkig VHS-kvalitet. Ska jag köra helskärm? Nä, för grynigt. Ljudet är bra. Bra hörlurar, jag testar att maxa volymen. Borde funka.
Rätt fantastiskt att kunna resa till vilken tidpunkt som helst och se vadsomhelst! Känner att det är mycket jag hellre skulle njuta av än eng-kam, men skit samma!
Först visas en svartvit långfilm i rutan och jag påminns om hur sunkigt tv var förr. Spolar fram och hamnar i matchen. Hör Arnes trygga röst kommentera, en bra start!
Konstigt nog är matchen även textad, och texten följer inte Arnes röst. Måste vara nån livesänd tolk för döva, som KB valt att ta med.

Slänger en blick på klockan och inser att jag inte hinner se hela matchen, kl är 18:20 och de stänger 19.

Spolar fram till Englands kvittering, 2-2. Det är där Arne själv säger att orden ska komma.
Hittar straffen. Kamerun har spelet säger Arne, straffen orättvis. Jag spetsar öronen. Ingen bild på bänk, inga ord. Tittar noga i ca 5 minuter efter målet. Ingenting.
Matchklockan visas bara ibland, som det var förr i tiden. Jag hatade det. Hatar det fortfarande. Nu visas den, 44 min in i andra halvlek. Matchen är slut snart och jag har fått för mig att Englands nästa mål kommer i slutminuterna?

Jag hinner tänka: jaså, det är verkligen en komplott! Arne har använt sitt inflytande till att rensa nätet på allt som har med detta att göra, kanske i samband med bo Hansson-gate?

Fortsättning följer...

Fanns inte förlängningen med alltså?

Finns den kanske i en enskild fil?
Citera
2015-12-02, 20:10
Medlem
Ngts avatar
Fortsättning följer? Vad gör du med mig, sitter som på nålar ju!

Ge oss upplösningen genast. Kan knappt bärga mig.
Citera
2015-12-02, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas

Fortsättning följer...
hahahaha fyfan det här blir bara roligare och roligare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in