2017-02-26, 15:02
Antar detta är vad som kallas "Mandela-effekten".

Och ja, jag själv verkar ha drabbats av det då jag minns detta falska minne. Grymt bra jobbat av alla som grävt i detta.
Citera
2017-03-06, 15:22
Bannlyst
Det är ingen myt jag har videon på min hårddisk i denna stunden. nån som vet var jag kan ladda upp den?
Citera
2017-03-06, 15:43
Medlem
Tycker detta är jävligt obehagligt. Är själv helt säker på att jag sett klippet flera gånger samt att jag tycker mig minnas referatet från själva matchen.
Citera
2017-03-06, 16:03
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -lillerik-
Det är ingen myt jag har videon på min hårddisk i denna stunden. nån som vet var jag kan ladda upp den?

YouTube.
Citera
2017-03-06, 16:23
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:

Du kan nog sälja den jävligt dyrt till kvällspressen då de försökt härleda händelsen utan att lyckas.
Citera
2017-03-06, 19:46
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Varsågod och ladda upp. Hittills har ingen av dom som påstått sig höra citatet kunna placera vilken match, vilket sammanhang eller ens vilket år. Vet du nånting om det?
Citera
2017-03-08, 05:21
Medlem
Stivalis avatar
Citat:

Innan du hunnit lägga upp videon så kan du väl åtminstone skriva vilken match det är, så vi slipper undra & så att någon eventuellt kan kolla upp det? Är det Egypten-England? Eller menar du på allvar att det faktiskt är just Kamerun & deras avbytarbänk?
Citera
2017-03-08, 06:51
Medlem
Han är inte det första trollet i tråden som påstår sig ha en film. Bsra tröttsamt...
Citera
2017-03-08, 07:34
Medlem
Jag vill själv minnas att jag faktiskt hört den kommentaren under Italien-VM 90. Genom åren har jag sedan omvärderat detta då så många påtalat att den aldrig fällts. Jag var trots allt endast 11 när det begav sig.

Ber om ursäkt om följande klipp redan avhandlats, men vad tror ni om att söka på Youtube på söktexten "svt: arne hegerfors om kamerunkommentaren"?

Sry för ingen länk men av nån anledning kan inte min lur få fram länken

I klippet refererar Arne själv till matchen Kamerun-England (kvartsfinalen och Kamerun har tappat en 3-1-ledning till 3-3).
Citera
2017-03-08, 07:45
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tikkie
Jag vill själv minnas att jag faktiskt hört den kommentaren under Italien-VM 90. Genom åren har jag sedan omvärderat detta då så många påtalat att den aldrig fällts. Jag var trots allt endast 11 när det begav sig.

Ber om ursäkt om följande klipp redan avhandlats, men vad tror ni om att söka på Youtube på söktexten "svt: arne hegerfors om kamerunkommentaren"?

Sry för ingen länk men av nån anledning kan inte min lur få fram länken

I klippet refererar Arne själv till matchen Kamerun-England (kvartsfinalen och Kamerun har tappat en 3-1-ledning till 3-3).

Den matchen är färdiggranskad.
Citera
2017-03-08, 07:50
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tikkie

Har det verkligen funnits många som hävdat att det är en myt redan innan denna tråden startades?
Citera
2017-03-08, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Den matchen är färdiggranskad.

...och det stod aldrig ens 3-3 i matchen.

Sammanfattning av tråden:
(FB) Myten kring "det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk"[
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in