Citat:
Ursprungligen postat av
Mommejr
Längd, smalhet spelar ingen roll. Men du kanske sitter med monster tollerans. Oavsett så är denna drog potent och när den började säljas fick man tom effekt vid 5-8mg, kanske inte kraftig, men garanterat något. detta är nog bra mkt farligare än kokain så passa dig med doseringarna, och tror du att du är "cool" för att du anser 10 mg som skit ? funkar det för vissa låt dom nöja sig med det. Vill du kola vipen innan du fyller 40 så kör på.
Håller med här när det gäller just denna faktiskt. Detta är en katinon med faktisk jävla power! 40-60mg IV är en RIKTIGT fet dos utan tolerans när det är rent N-Etyl-Hexedrone. Lite sent med recensionen kanske men har prövat flera batcher i runt 1.5 år, ifrån både utomlands och inrikes och denna är riktigt bra om man får tag i bra.
[quote=Mommejr|61007048]
Citat:
Ursprungligen postat av
Forumkontot
10-20 MG lgomåttar jag rätt lätt, men som jag skrev först det helt klart, skulle vart stendöd säkert o få i mgig 500 mg tsamans
Här däremot måste jag säga ifrån, du kanske subjevktivt tror eller tycker att du bör vara död - men jag som väger mellan 50-60kg har av faktiskt av misstag tagit denna i dosen +400mg IV och jag dog absolut inte, även fast jag stammade oavbrutet i +2 dygn osv... Det var bara en riktigt, riktigt, riktigt fet dos! Ungefär som 0.7-1.0g Buphedrone
fast med stammande (som inte finns (för mig iaf) på buphedrone).
EDIT:
Förövrigt så bör alla folk som läser detta inlägg, som också älskar bra katinoner (kanske tänker tillbaka på några sköna såsom meph osv) kanske ta en titt på just Buphedrone faktiskt. I ren form är den JÄVLIGT bra. Det fanns till och med i kristallform för bara ett år sedan men den sidan har stängt ner (buy-jwh.com, allt annat som finns nu som heter liknande är
SCAM). Buphedrone även kallat 4-MAPB, MAPB, "Buph"/"Buff" osv. har effekter såsom (och det kan jag garantera IV i alla fall, dock ganska höga doser även IV, 0.2g-1.5g beroende på tolerans och inte alls lika potent som påstått på internet - men ändå, det är inte potensen som bestämmer utan ruset, eller hur??!!!).
"Källa"

hahaha.. Orkar inte leta upp mer pålitlig källa än mina erfarenheter + wikipedia men kan ju säga att de flesta labb just nu har REA på just buphedrone trots att det är olagligt, för jag skiter i vilket, folket skall veta.
Källor:
https://en.wikipedia.org/wiki/Buphedrone