2017-06-15, 10:01
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Ni som tar fett små doser t.ex 10mg och skit. Hur liten lina blir det egenligen? Det måste bli ingenting typ ju.
Längd, smalhet spelar ingen roll. Men du kanske sitter med monster tollerans. Oavsett så är denna drog potent och när den började säljas fick man tom effekt vid 5-8mg, kanske inte kraftig, men garanterat något. detta är nog bra mkt farligare än kokain så passa dig med doseringarna, och tror du att du är "cool" för att du anser 10 mg som skit ? funkar det för vissa låt dom nöja sig med det. Vill du kola vipen innan du fyller 40 så kör på.
Citera
2017-06-15, 13:14
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Längd, smalhet spelar ingen roll. Men du kanske sitter med monster tollerans. Oavsett så är denna drog potent och när den började säljas fick man tom effekt vid 5-8mg, kanske inte kraftig, men garanterat något. detta är nog bra mkt farligare än kokain så passa dig med doseringarna, och tror du att du är "cool" för att du anser 10 mg som skit ? funkar det för vissa låt dom nöja sig med det. Vill du kola vipen innan du fyller 40 så kör på.

Nej nej du missförstår mig. Det är just för att jag inte vill kola vippen jag frågar. Varje gång jag tagit den här skiten har jag lyckats överdosera mot min vilja.
Citera
2017-06-15, 13:33
Medlem
Mommejrs avatar
[quote=PappaPundare|60991551]Nej nej du missförstår mig. Det är just för att jag inte vill kola vippen jag frågar. Varje gång jag tagit den här skiten har jag lyckats överdosera mot min vilja.[/QUOT

Läs på om doserna då, du harj u internet
Citera
2017-06-15, 14:01
Medlem
PappaPundares avatar
[quote=Mommejr|60991662]
Citat:
Nej nej du missförstår mig. Det är just för att jag inte vill kola vippen jag frågar. Varje gång jag tagit den här skiten har jag lyckats överdosera mot min vilja.[/QUOT

Läs på om doserna då, du harj u internet

Måste väl köpa våg antar jag.
Tror jag råkat ta minst 300-400mg varje gång så inte konstigt att jag känner att jag håller på att dö efter den här.
För ni som mäter måste ju använda våg antar jag?
Det jag undrar bara är hur jävla liten blir en 10mg lina jag menar den måste ju bli så liten så att den inte ens syns. Blir det ens en lina det måste väl mera bli som ett litet korn eller nått?
Citera
2017-06-17, 15:58
Medlem
[quote=PappaPundare|60991830]
Citat:

Tror jag råkat ta minst 300-400mg varje gång så inte konstigt att jag känner att jag håller på att dö efter den här.
Det jag undrar bara är hur jävla liten blir en 10mg lina jag menar den måste ju bli så liten så att den inte ens syns. Blir det ens en lina det måste väl mera bli som ett litet korn eller nått?
Svårt med olika konsistenser, denna har vad jag minns väldigt låg densitet. 10mg vart ändå en minilina. 3edels tändsticka kanske. Kommer ihåg att en tändsticka med ett par starka gav mig kraftig eufori. Ähhh svårt att säga
Citera
2017-06-17, 16:01
Medlem
Mommejrs avatar
[quote=Forumkontot|61007040]
Citat:
Svårt med olika konsistenser, denna har vad jag minns väldigt låg densitet. 10mg vart ändå en minilina. 3edels tändsticka kanske. Kommer ihåg att en tändsticka med ett par starka gav mig kraftig eufori. Ähhh svårt att säga
10-20 MG lgomåttar jag rätt lätt, men som jag skrev först det helt klart, skulle vart stendöd säkert o få i mgig 500 mg tsamans

Lägg en lina i smalheten av en tänsticka, cirka 2-3cm lång, lrnågo t liknande så bör detvara inära 10mh iaf
Citera
2017-06-17, 16:01
Medlem
Citat:

Citera
2017-06-17, 16:12
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Pröva dig väldigt flrsiktigt bfram bara, esn hittr du din spot-
Citera
2017-06-17, 16:14
Medlem
Citat:
Pröva dig väldigt flrsiktigt bfram bara, esn hittr du din spot-
Ah jag hitta den garanterat på denna när den var laglig. Rustiden vart alldelles för kort för mig efter ett par refills.

Men i dagens RC-värld hade jag köpt den igen ändå.
Citera
2017-06-17, 20:17
Medlem
Citat:
Håller med här när det gäller just denna faktiskt. Detta är en katinon med faktisk jävla power! 40-60mg IV är en RIKTIGT fet dos utan tolerans när det är rent N-Etyl-Hexedrone. Lite sent med recensionen kanske men har prövat flera batcher i runt 1.5 år, ifrån både utomlands och inrikes och denna är riktigt bra om man får tag i bra.

[quote=Mommejr|61007048]
Citat:
10-20 MG lgomåttar jag rätt lätt, men som jag skrev först det helt klart, skulle vart stendöd säkert o få i mgig 500 mg tsamans
Här däremot måste jag säga ifrån, du kanske subjevktivt tror eller tycker att du bör vara död - men jag som väger mellan 50-60kg har av faktiskt av misstag tagit denna i dosen +400mg IV och jag dog absolut inte, även fast jag stammade oavbrutet i +2 dygn osv... Det var bara en riktigt, riktigt, riktigt fet dos! Ungefär som 0.7-1.0g Buphedrone
fast med stammande (som inte finns (för mig iaf) på buphedrone).

EDIT:
Förövrigt så bör alla folk som läser detta inlägg, som också älskar bra katinoner (kanske tänker tillbaka på några sköna såsom meph osv) kanske ta en titt på just Buphedrone faktiskt. I ren form är den JÄVLIGT bra. Det fanns till och med i kristallform för bara ett år sedan men den sidan har stängt ner (buy-jwh.com, allt annat som finns nu som heter liknande är SCAM). Buphedrone även kallat 4-MAPB, MAPB, "Buph"/"Buff" osv. har effekter såsom (och det kan jag garantera IV i alla fall, dock ganska höga doser även IV, 0.2g-1.5g beroende på tolerans och inte alls lika potent som påstått på internet - men ändå, det är inte potensen som bestämmer utan ruset, eller hur??!!!).

"Källa" hahaha.. Orkar inte leta upp mer pålitlig källa än mina erfarenheter + wikipedia men kan ju säga att de flesta labb just nu har REA på just buphedrone trots att det är olagligt, för jag skiter i vilket, folket skall veta.

Källor:
https://en.wikipedia.org/wiki/Buphedrone
Senast redigerad av xiz 2017-06-17 kl. 20:32.
Citera
2017-06-17, 22:16
Medlem
Älskar att citeringarna har ballat ur totalt tack vare PappasPundare

5-MAPB låter riktigt intressant då 6an var brutal.
Citera
2017-06-18, 16:26
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Älskar att citeringarna har ballat ur totalt tack vare PappasPundare

5-MAPB låter riktigt intressant då 6an var brutal.

De va fan inte ja som citerade fel bre de va mommejr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in