Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-18, 19:49
  #901
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
De va fan inte ja som citerade fel bre de va mommejr
Det var det fan, ursäkta pappa!

Vart handlar du häxan?
Citera
2017-06-18, 21:28
  #902
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Det var det fan, ursäkta pappa!

Vart handlar du häxan?

Utomlands. Sj då?
Citera
2017-06-18, 22:19
  #903
Medlem
Oki, handlar bara inrikes, så det är kört för mig. Flög bara till blåkulla när hon var laglig.
Citera
2017-07-05, 01:58
  #904
Medlem
PappaPundares avatar
Någon annan som känner att ni får svårt och andas och konstig känsla i bröstet när ni tar den här.
Typ fett mycket hjärtklappning och tung andning och tryck över bröstet och skit.
Har pundat den i tre dagar nu (har sovit lite varje natt iaf så inte non stop pundning och har upplevt det här varje gång egentligen.
Därför bestämde jag mig för att sluta helt med skiten.
Men undrar bara om andra har upplevt samma sak?
Tror fan den här sliter på hjärtat mer än typ alla andra jävla droger?
Har tagit den typ vid kanske 10-15 tillfällen (bara för att det har varit jävligt billig för mig, nästan gratis) men har aldrig gillat skiten pga obehagliga känslor av den.
__________________
Senast redigerad av PappaPundare 2017-07-05 kl. 02:36.
Citera
2017-07-05, 18:45
  #905
Medlem
Köpte 4g från en shop i Spanien. Helt verkningslös. Spolade ner sista 3 grammen i toan.
Nån som köpt från utlandet och som fungerat?
Citera
2017-07-13, 06:32
  #906
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Någon annan som känner att ni får svårt och andas och konstig känsla i bröstet när ni tar den här.
Typ fett mycket hjärtklappning och tung andning och tryck över bröstet och skit.
Har pundat den i tre dagar nu (har sovit lite varje natt iaf så inte non stop pundning och har upplevt det här varje gång egentligen.
Därför bestämde jag mig för att sluta helt med skiten.
Men undrar bara om andra har upplevt samma sak?
Tror fan den här sliter på hjärtat mer än typ alla andra jävla droger?
Har tagit den typ vid kanske 10-15 tillfällen (bara för att det har varit jävligt billig för mig, nästan gratis) men har aldrig gillat skiten pga obehagliga känslor av den.

Det låter ju som symptom för överdos, jag har dock för mig att jag fick såna symptom jag med på den här. Men det var ett tag sen jag provade skiten.
Citera
2017-07-13, 13:39
  #907
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corn1897
Köpte 4g från en shop i Spanien. Helt verkningslös. Spolade ner sista 3 grammen i toan.
Nån som köpt från utlandet och som fungerat?

Ja fungerar för bra.
En liten lina och man känner att man håller på att dö.
Har aldrig tagit något ens i närheten av en bråkdel så starkt.
Citera
2017-07-13, 14:07
  #908
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigaretten
Det låter ju som symptom för överdos, jag har dock för mig att jag fick såna symptom jag med på den här. Men det var ett tag sen jag provade skiten.

Jag får det typ oavsett mängd. Speciellt det där med andningen. Men såklart det är beroende på mängd hur starkt jag känner av det.
Tar jag lite lite känner jag bara av symptomen lite, tar jag mycket håller jag på att dö.
Riktigt jävla pissdrog rakt igenom måste jag säga ångrar mig djupt att jag köpte skiten.
Har inte en enda jävla bra sak att säga om den.
Effekten är nästan obefintlig man mår bara bajs på den.
Citera
2017-07-13, 14:48
  #909
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Jag får det typ oavsett mängd. Speciellt det där med andningen. Men såklart det är beroende på mängd hur starkt jag känner av det.
Tar jag lite lite känner jag bara av symptomen lite, tar jag mycket håller jag på att dö.
Riktigt jävla pissdrog rakt igenom måste jag säga ångrar mig djupt att jag köpte skiten.
Har inte en enda jävla bra sak att säga om den.
Effekten är nästan obefintlig man mår bara bajs på den.

stissigaste drogen jag nånsin provat iaf, bara bieffekter förutom 1min nåt man eventuellt kan kalla rus . inte alls något positivt att säga om den.. släng den.
Citera
2017-07-13, 15:18
  #910
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lmnee
stissigaste drogen jag nånsin provat iaf, bara bieffekter förutom 1min nåt man eventuellt kan kalla rus . inte alls något positivt att säga om den.. släng den.

Kunde inte sagt det bättre själv.
Fan man kan dra 10g ladd och må bättre på det än på den här skiten.
Då får du ju iaf ett fett skönt rus i några timmar innan du dör.
Med den här får du bara biverkningar precis som du säger, ett rus är i princip obefintligt.
Citera
2017-07-13, 15:25
  #911
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Kunde inte sagt det bättre själv.
Fan man kan dra 10g ladd och må bättre på det än på den här skiten.
Då får du ju iaf ett fett skönt rus i några timmar innan du dör.
Med den här får du bara biverkningar precis som du säger, ett rus är i princip obefintligt.

haha tror inte du skulle må bra av 10 gram ladd men fattar va du menar. yes
Citera
2017-09-04, 17:59
  #912
Medlem
vargstars avatar
Aldrig testat denna, men kan få över 2g nu.

Kommer nog köra iv, men det är väl ganska svaga doser som gäller? Låter soft med ett kolarus!

Eller hur är ruset?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback