2015-11-25, 20:36
Medlem
NEH; N-ethyl-Hexedrone is a stimulant compound which is a derivative of cathinone group of chemicals and was developed early in 2011 and it is the result of a great deal of work elucidating the quantitative structure–activity relationship of the scaffold. The team looked for the key moieties which resulted in creating a compound which acts as NDRI(norepinephrine-dopamine reuptake inhibitor) with higher selectivity for dopamine transporter than norepinephrine transporter). It is also possible for this chemical to have low affinity to serotonin transorter, but for amounts needed to succesful research this effect can be skipped. Another function of N-Ethyl-Hexedrone is that it functions as a local anaesthetic with effectivnes similar to Pentedrone and a-PVP. The duration of analgesia ranges from 30 to 60 minutes and only 40mg of N-Ethyl-Hexedrone is needed for succesful research. The duration of chemical reaction in laboratory starts after 2 to 5 minutes (depending of used labgear) with full results presented after 20-25, minutes which remain constant for 1-2 hours.
"Most of our customers who already have tried this product describe it as novel bestseller. Most people report it being as good as 4-MMC and compare it to other legendary products such as a-PVP." (vendor)

Någon som vet nått?
Senast redigerad av linefisher 2015-11-25 kl. 20:47.
Citera
2015-11-26, 10:00
Medlem
Halmgriss avatar
Stark dopaminerg rush enligt bluelight, någon liknar det vid cola. Kul att lite nya katinoner börjar rulla ut från labben sedan mexedronegate-skandalen iallafall. kommer nog försöka testa den som blir mest poppis ur höstkollektionen. Sätter ni era slantar på den här eller
4-EFMC? (Rent hypotetiskt alltså.)
Citera
2015-12-06, 06:51
Medlem
MicrograMs avatar
Någon som fått lägga vantarna på denna än?
Citera
2015-12-14, 09:45
Medlem
svampssons avatar
nyfiken på denna och 3-bmc
Citera
2016-01-25, 18:56
Medlem
MicrograMs avatar
[Bump!]
Citera
2016-02-01, 20:24
Medlem
Om det blir som planerat att jag och en vän lägger en "godisplock-beställning" från utlandet så kommer denna vara med på ett hörn, vet en pålitlig vendor som har den för ett billigt pris. Verkar intressant som fan från informationen på bluelight i alla fall. 1g av lite av varje är en "godisplock-beställning" om någon inte förstod, så kommer vid (antagligen) vid något tillfälle om en vecka eller två sitta som manisk och skriva ner mina erfarenheter med dessa substanser, såklart påverkad utav en av substanserna.
Citera
2016-02-08, 14:28
Medlem
såg 24:an precis fått in denna
Citera
2016-02-08, 14:51
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Om det blir som planerat att jag och en vän lägger en "godisplock-beställning" från utlandet så kommer denna vara med på ett hörn, vet en pålitlig vendor som har den för ett billigt pris. Verkar intressant som fan från informationen på bluelight i alla fall. 1g av lite av varje är en "godisplock-beställning" om någon inte förstod, så kommer vid (antagligen) vid något tillfälle om en vecka eller två sitta som manisk och skriva ner mina erfarenheter med dessa substanser, såklart påverkad utav en av substanserna.
Min senaste "godisplock-beställning"
(1 g av:
4-CL-PVP, 4F-NEB, 4-CEC, 2,4-DMMC, Ephylone, NiPP)
blev en stor besvikelse, hoppas din är mer framgångsrik, ser fram emot mer positiva erfarenheter nu .
Citera
2016-02-08, 16:46
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Och på 24:an står det att det enbart behövs 40 mg för en "lyckad forskning". Så det verkar ju lite lovande åtminstone, efter alla de senaste flopparna.
Citera
2016-02-09, 19:02
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
Min senaste "godisplock-beställning"
(1 g av:
4-CL-PVP, 4F-NEB, 4-CEC, 2,4-DMMC, Ephylone, NiPP)
blev en stor besvikelse, hoppas din är mer framgångsrik, ser fram emot mer positiva erfarenheter nu .

Ja det kan ju fan inte bli mycket värre iaf

Folk skriver på reddit bl.a att de blir rejält påtända vid 50mg's doseringar i snoken och då redan med stim-tolerans. Treshold verkar ligga runt 10mg. Så nog är den potent alltid. Verkar även vara rätt trevlig med stabilt rus i ca 2h och med liten eller inget återdoseringsbegär, men det tror jag ju när jag vill
Senast redigerad av svampsson 2016-02-09 kl. 19:09.
Citera
2016-02-09, 20:23
Medlem
jokkolikercs avatar
Omg omg omg😊 nu blir jag nyfiken ... jag lägger en beställning från 24an på dirren så återkommer jag på fredag med iv rapport😄.... hoppas verkligen på en riktigt sjysst laglig pv nu för som det ser ut annars e det ju helt åt pipsvängen med allt vad lagliga droger heter...

Fridens liljor
Citera
2016-02-09, 21:12
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
Omg omg omg😊 nu blir jag nyfiken ... jag lägger en beställning från 24an på dirren så återkommer jag på fredag med iv rapport😄.... hoppas verkligen på en riktigt sjysst laglig pv nu för som det ser ut annars e det ju helt åt pipsvängen med allt vad lagliga droger heter...

Fridens liljor

jokkolikerc:
Då har vi precis stora förväntningar på N-ethyl-Hexedrone men på 24an står det: Inte i lager

Fridens liljor
/Xenoxx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in