Citat:
Ursprungligen postat av
8411143
Slappa fittor? Jag har 16 cm kuk, är detta vanligt att så många är slappa i fittan i Sverige? Jag kan knappast vara ensam om det... Medel ligger på 15 cm i Sverige.
Många av dom jag har knullat har haft slappa fittor, ungefär som att knulla en uppblåst plastpåse, som att knulla globen ungefär.
Ni som har ungefär 15 cm kuk, har ni också knullat många slappa fittor i Sverige? Hur många fittor har varit tighta & hur många fittor har varit slappa?
Tackar för alla som vill ta sin tid till att svara

Det beror ju på hur kåta de är. Är de som våta disktrasor mellan bena så känner man ju inte så mycket. Få tjejer är tighta efter de fått barn, om man jämför med 16-20åringar i alla fall.
Jag har +15cm om man tar en linjal från roten till toppen. Om det är så man mäter? Det var inte jag som mätte f ö, utan en tjej. Jag vet att jag inte är 'exceptionell', men behöver inte skämmas.
Det finns också många nackdelar med att vara stor som kille i skrevet, eftersom de får ont och skavsår. Tjejer som håller på med dildos är inte sällan enorma inuti, som stora 'hål' bara. Det är ju värdelöst. Men jag har faktiskt råkat ut för det.