2015-11-21, 22:54
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8411143
12-13 cm på bredden, genomsnittet för svenskarna är 8-12 cm på bredden.

Så jag kan knappast ha small kuk iaf.

Tror du verkligen det är sån jävla skillnad på 15 till 16 cm? Trollar du eller är du så korkad?
Citera
2015-11-21, 23:02
Medlem
KomGeMigAllts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
ja absolut. Fittan blir vidare för varje snopp , dessutom slits givetvis snoppen ut på samma sätt och blir i sin tur smalare för varje knull.

eller så är fittan rätt lik i storleken även om musikernas fasthet varierar och du har råkat på en lite glappare (eller våtare) fitta som i kombination med din ganska pyttiga snopp inte blev så bra.
kör i prutten istället så bör du känna lite mer nästa gång. tjejen märker nog inte så mycket om du är där med den lille.

Hahahahha, episkt svar på de eviga frågorna.
Citera
2015-11-21, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Tror du verkligen det är sån jävla skillnad på 15 till 16 cm? Trollar du eller är du så korkad?
13-14 cm omkrets, man kan inte vara 100% fattar du själv trots man mäter ifall man drar för hårt eller för mjukt, dra till lite hårdare = 13 cm, mjukare = 14 cm.

Det borde du förstått att man inte kan vara 100% när man mäter, korkad är du.
Citera
2015-11-21, 23:16
Medlem
Citat:
har absolut inte dragit fram måttband mitt i akten. men någon gång iaf.
ca 18-20 i längd brukar vara fint o tjockleken ska passa till längden så den inte ser ut som en spagetti. men så att fingrarna nästan möts är ett skönt mått. vet inte hur tjockt det är en tjej hand är väl lite mindre än kill händer dock.
min erfarenhet är iaf att jag bara träffat på två killar med för små snoppar. det var inte kul o blev ingen repris.

Vilka fingrar ska nästa mötas? Tummen och långfingret?

Äsch TS tänk på att ju större kuk du har desto svårare är det att få doppa i 2an
Senast redigerad av blaha95 2015-11-21 kl. 23:19.
Citera
2015-11-21, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Vilka fingrar ska nästa mötas? Tummen och långfingret?

Äsch TS tänk på att ju större kuk du har desto svårare är det att få doppa i 2an
Jag tror 2an blir för tight, måste få in den med våld & glidmedel isf. Känns äckligt att knulla en anal.
Citera
2015-11-22, 00:14
Medlem
De som fött barn är de tightare jag sexat med. Mitt ex blev till och med tightare efter att ha klämt ut två ungar på en och samma gång. Det absolut trångaste jag varit med är en tjej som fött tre barn genom puppan. Den puppan var lite som ett skruvstäd!

Mitt råd till ts; mammor! Tänk dock på att du kan gå på en nit och möta en som gjort kejsarsnitt.
Citera
2015-11-22, 00:19
Medlem
[QUOTlaha95|55481364]Vilka fingrar ska nästa mötas? Tummen och långfingret?

Äsch TS tänk på att ju större kuk du har desto svårare är det att få doppa i 2an [/quote]
tumme o långfinger.
stor kuk kan verka avskräckande att ha i röven till en början, men små snoppar genererar ingen repris..
Citera
2015-11-22, 00:33
Medlem
Citat:
[QUOTlaha95|55481364]Vilka fingrar ska nästa mötas? Tummen och långfingret?

tumme o långfinger.
stor kuk kan verka avskräckande att ha i röven till en början, men små snoppar genererar ingen repris..[/quote]

Tro mig, 90 % av alla killar når runt så att långfingret o tummen möts. Du måste ha haft en jäkla tur som lyckats så bra med att hitta den perfekt snoppen till dig.
Citera
2015-11-23, 00:18
Medlem
PrinceMaximillians avatar
Tack och lov att man inte är svensk, ni är ett gäng beta, "män" som "kvinnor"

När man läser era svar och inlägg så blir det
Senast redigerad av PrinceMaximillian 2015-11-23 kl. 00:20.
Citera
2015-11-23, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Tro mig, 90 % av alla killar når runt så att långfingret o tummen möts. Du måste ha haft en jäkla tur som lyckats så bra med att hitta den perfekt snoppen till dig.
En kuk som jag precis skulle nått runt med tummen och långfingret, hade fan varit äckligt stort.
En kuk man bara kan skryta med i offentliga duschar. Alternativt hemmafester.
Citera
2015-11-24, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8411143
Slappa fittor? Jag har 16 cm kuk, är detta vanligt att så många är slappa i fittan i Sverige? Jag kan knappast vara ensam om det... Medel ligger på 15 cm i Sverige.

Många av dom jag har knullat har haft slappa fittor, ungefär som att knulla en uppblåst plastpåse, som att knulla globen ungefär.

Ni som har ungefär 15 cm kuk, har ni också knullat många slappa fittor i Sverige? Hur många fittor har varit tighta & hur många fittor har varit slappa?

Tackar för alla som vill ta sin tid till att svara

Det beror ju på hur kåta de är. Är de som våta disktrasor mellan bena så känner man ju inte så mycket. Få tjejer är tighta efter de fått barn, om man jämför med 16-20åringar i alla fall.
Jag har +15cm om man tar en linjal från roten till toppen. Om det är så man mäter? Det var inte jag som mätte f ö, utan en tjej. Jag vet att jag inte är 'exceptionell', men behöver inte skämmas.

Det finns också många nackdelar med att vara stor som kille i skrevet, eftersom de får ont och skavsår. Tjejer som håller på med dildos är inte sällan enorma inuti, som stora 'hål' bara. Det är ju värdelöst. Men jag har faktiskt råkat ut för det.
Citera
2015-11-24, 03:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KomGeMigAllt
Ett litet tips till TS är att inte gå på så unga tjejer... Fittan har många muskler, och ju mer träning, desto starkare bäckenbotten. Därför kan unga tjejer med begränsad sexuell erfarenhet vara betydligt slappare än kvinnor som varit med ett tag, även om de har fött barn.

Kvinnor som idrottar, t.ex. dansar, rider, simmar eller håller på med gymnastik, det är nog där TS ska leta.

Det har med ålder eller antalet barn födda. Jag kan ju jämföra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in