Citat:

Ursprungligen postat av 
VarmaDrycker

Costa Rica är ett ganska rikt land. Deras BNP per capita är högre än den i EU-länderna Rumänien och Bulgarien. 
Vad gäller Ryssland, så är deras BNP per capita fyra gånger högre än Ukrainas. Det motsvarar skillnaden mellan Sverige och Libanon. Jag förstår att det gör dig så arg att du inte kan formulera ett logiskt argument.
Mina "infantila" BNP-siffror kommer från IMF. Om du tycker de är "infantila" så förstår jag inte varför du gillar att de sponsrar Porkoshenko.

Jag kan inte begripa varför du hela tiden måste blanda in andra länder på andra sidan jordklotet, ingen annan begriper det heller, det är väl bara det att du är en värdelös "debattör"?
Jag är inte arg, du är ju ett skämt.
Poängen är, käre östare, att Ryssland ska lämna Ukraina ifred, då har de alla chanser att lyckas på sikt, på alla områden vad det gäller framgång, såväl ekonomiska som mänskliga.  
Mänskliga, sug på det du.
På er sida, verkar det enda som gäller att smutskasta Ukraina för att på nåt sätt rättfärdiga neandertalarregimen i Kremls beteende, er agenda är ju klar för alla som lämnat forntiden bakom sig.