Citat:
Ursprungligen postat av
G-Kill
Måste säga att du är en mycket underhållande skribent på Flashback. Först menar du att de inte kunde ha en president som inte kunde ukrainska, i nästa ögonblick är det "inte intressant" vem som behärskar vilket språk i Ukraina. Jag kan för att fucka med ditt huvud meddela att språkfrågan faktiskt är väldigt viktig, men inte på det sätt du tror.
Det är inte itressant om en del kan ryska i Ukraina. Det är väldigt många som kan engelska i Sverige, spanska i USA... Men alla länder har president, stasöverhuvud som talar språket.
Citat:
Skulle gärna vilja veta hur du kommit fram till att det inte går att desinformera ukrainarna. Du behärskar uppenbarligen inte ryska eller ukrainska. Har du någonsin varit i Ukraina?
Jag har varit i väldigt många länder. Dessutom har jag diskuterat med er fascister, nazister, terrorister på flashback länge. Det är inget speciellt med dig.
Citat:
En annan vinkel på samma fråga: Om nu ukrainarna är så omöjliga att lura, hur kommer det sig i så fall att Poroshenko förbjudit tusentals ryska sajter, TV-kanaler och litteratur?
Det är väldigt bra. Det bör göras i fler länder. Det är som med kommunisterna under Stalin, nazisterna under Hitler. Man ska inte ha totalitära staters propaganda i en demokrati. Det är krigföring, på samma vis som du är vår fiende. Blir det ett större krig i Ukraina, Europa, kommer vi inte sitta här diskutera med dig. Bor du i Sverige?