Citat:
Det var ju bara det att man inte gjorde det. Återigen hänvisar jag till definitionen av en idiot.
Citat:
Mongolen Putin har en hel del språk att lära sig då.
Gasdrottningen Julia lärde sig ukrainska för bara några år sedan. Annars håller jag med om att en president bör kunna tala alla de viktigaste språken i sitt land.
Citat:
Eftersom du gör fel hela tiden, fast jag säger åt dig, anser jag att definitionen fortfarande gäller. Du har verkligen gjort dig förtjänt av den med tanke på så mycket ointelligent och ologiskt skit du kommer med och du upprepar felen om och om igen.
Jag vill inte vara elak, men vad gäller din idiot-definition, så har jag den ofta i tankarna när jag läser dina inlägg. Du vägrar att erkänna landets enorma problem och du talar om den "duktige Poroshenko", som delvis är ansvarig för situationen. Ledarna i Kiev behöver bytas ut och många ukrainare tycker detsamma.
Den duktiga Poroshenko är en väldigt omtyckt man som kommer gå till historien som mannen som stod emot fascisten Putin. Vlad Putler går till historien som en av de sämsta ledarna i historien efter hur han förstört sitt land och ruinerat folket genom de fascistiska angreppen på Ukraina och hot mot övriga grannländer. Tänk om han varit en bra president istället, vilket läge han hade att göra Ryssland till en stormakt. Historien återupprepar sig för Ryssland.