2015-11-15, 22:26
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin
Med tanke på vad du skriver så måste du jobba på Aftonbladet eller så är du 15 år

Så korkat så man storknar

Riktigt bra video som visar bakgrund och vem som tjänar på sådana här false flags

https://www.youtube.com/watch?v=G9iobBnULDg

Men ändå lyckas du inte bemöta det som står där?

Jo tack, jag förstår att du storknar. Jag har inte tittat på länken men jag antar att det är off-topic? Jag bara gissar att det kommer handla om bostonbombningar, 9-11 och diverse andra saker som inte har med tråden att göra?

Gör nu så istället att du framställer dig som lite trovärdig och berätta vad som var tokigt skrivet istället för att använda en ful debatteknik. Men jag förmodar att du inte klarar det?

Citera
2015-11-15, 22:28
Medlem
Citat:
Med tanke på vad du skriver så måste du jobba på Aftonbladet eller så är du 15 år

Riktigt bra video som visar bakgrund och vem som tjänar på sådana här false flags

Ja eller så är det så att du lever i en parallell värld där allt är en stor teaterföreställning. Om alla dessa händelser är konspirationer och alla som måste vara inblandade tänk så många tusen miljoner människor som går till jobbet och låtsas att de arbetar och hur många familjemedlemmar som har en person som ägnar sig åt att ljuga dölja och föra alla bakom ljuset.
Att de sedan är så jävla inkompetenta att inte en gång får de till det så att det ser verkligt ut.

Du har ju redan hittat 15 avslöjanden som visar att attentatet i Paris är False flag-operation. Detta gör du utan att behöva besöka Paris, det räcker att du sitter framför datorn så kan du tvärsäkert avslöja bluffen med en enorm säkerhet.
Vad är det för jävla nötter som är den styrande eliten, allt avslöjas direkt. Det enda de lyckas med är att få de tusental eller miljontals som deltar i attentatet skådespelare och media, polis, militär osv dessa lyckas de med en kuslig 100 procentig precision få att hålla tyst jämt och de tar med sig sina hemligheter i graven.

Jag har märkt att Youtube filmerna har ett genomgående drag desto större avslöjande sämre kvalitet på filmerna.

Konstigt att den styrande eliten lyckas få tyst på dessa Youtube filmer från någon amerikan som filmat i någon källare.

Du ska hur som helst vara nöjd som löser Paris dramat på några timmar och som du skriver dina bevis är vattentäta och kan självklart inte ifrågasättas.

Gör nu din samhällsplikt och få ut alla dina bevis till allmänheten så svenska folket slipper känna oro och rädsla för något som inte hänt.
Citera
2015-11-15, 22:40
Medlem
nedboys avatar
Konspiratörerna hävdar i sina bevis att händelsen skulle vara någon sorts "false flag". Men nu börjar vi se bevisen falla.

Ett av deras bevis handlar om att det saknas filmer med blod och skadade. Nu börjar det dyka upp i nyhetssändningarna.

Ett bevis handlar om att det saknas filmer från själva attacken i konsertlokalen. Nu har en film dykt upp som visas i nyhetssändningarna.

När dessa så kallade bevis faller bemödar de sig att bemöta detta då? De har hävdat att just avsaknaden av detta är själva beviset. Nu är det inte längre i avsaknad och hela teorin med "false flag" var fel då eller?

Citera
2015-11-15, 22:44
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
.
David Icke förutspår det 3:e Världskriget i samband med NATO-styrda ISIS:

Tror mig inte? Se här:

https://www.youtube.com/watch?v=HK5ZAapfylQ

Förnekare, var det inte ni som ständigt för några år sedan raljerade kring David Icke...

Alla dessa konspirationsteorier är ett pinsamt försök från din sida att försöka skjuta undan det faktum att din vidriga våldsreligion begick ännu ett terrordåd i guds namn.
Citera
2015-11-15, 22:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Du får gärna bemöta mina svar på ditt tramsande också - du finner dem i detta inlägg: (FB) Alternativa teorier om dådet i Paris

Det går bra att skriva att jag är ett vilselett får som bräker eller nån av dina andra klassiker utan substans, jag vill bara ha ett tecken på att du tagit del av hur fel ute du är i dina påståenden.
Citera
2015-11-15, 22:53
Medlem
Ämnet är Alternativa teorier om dådet i Paris. Då borde det vara ok att lägga fram sådana här, ändå är halva tråden full med inlägg som mer eller mindre säger att man är tokig om man tror att den officiella versionen är felaktig. För bara ett halvår sedan hade jag inte ägnat en sådan här tråd någon som helst uppmärksamhet, men sedan dess har jag blivit helt övertygad om att arrangerade händelser (staged events / false flag) förekommer. Jag hoppas att detta inte var en sådan händelse, men nog finns det saker som gör att man blir lite undrande här.
Citera
2015-11-15, 23:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfarost
Ämnet är Alternativa teorier om dådet i Paris. Då borde det vara ok att lägga fram sådana här, ändå är halva tråden full med inlägg som mer eller mindre säger att man är tokig om man tror att den officiella versionen är felaktig. För bara ett halvår sedan hade jag inte ägnat en sådan här tråd någon som helst uppmärksamhet, men sedan dess har jag blivit helt övertygad om att arrangerade händelser (staged events / false flag) förekommer. Jag hoppas att detta inte var en sådan händelse, men nog finns det saker som gör att man blir lite undrande här.

Självklart är det ok att lägga fram teorier - om de är underbyggda med någon som helst substantiell bevisning är de ännu mer välkomna. Men lika självklart kommer dessa teorier ifrågasättas och utmanas av folk som anser att teorierna är felaktiga... Och än så länge kan vi väl konstatera att ingenting som har framförts av konspirationsteoretikerna i den här tråden (heller) har kunnat visa på en false flag.
Citera
2015-11-15, 23:10
Medlem
SvenAhlbins avatar
Och här har vi syftet med false flagen i Paris

Ett dygn senare påbörjas bombningarna av Syrien av fransmännen som lämpligt nog skickade sitt örlogsfartyg till Syrien en vecka innan false flagen och nu har man folkets stöd till att bomba sönder Syrien som inte har något med saken att göra överhuvudtaget.

Givetvis kommer man inte bomba ISIS som man själva skapat, tränat och finansierat utan tvärtom blir det Assads trupper som kommer bli bombade

Case closed (ni andra idioter kan fortsätta tro på fantasierna som pumpas i mainstream media)

Citat:
It wasn't hard to guess whose planes were carrying out the strikes. As we noted ten days ago, in a statement by the French presidency following a meeting of its defense cabinet, the government said it would send its only aircraft carrier, the Charles de Gaulle warship, to the eastern Mediterranean for operations against Isis in both Syria and Iraq. And as you might imagine, that's not the only place Paris has warplanes stationed in the region.

Just yesterday we said that with the only French aircraft carrier already en route to Syria, meant to support to mission against Assad ISIS, France is oddly prepared for an all out attack to take out the Syrian president. Most importantly, it now has the outraged, incensed public's blessing to do just that.

Sure enough, we just got confirmation that France, with the help of US intelligence, has commenced a "major" bombing campaign against Raqqa.

http://www.zerohedge.com/news/2015-1...t-isis-capital
Citera
2015-11-15, 23:12
Medlem
Vill t.ex USA göra detta betalar de någon terroristledare för att skicka dit folk.
Annars så var det så att Isis ville slå tillbaka mot Frankrike för deras inblandning i Mellanöstern.

Varför skulle man ha skådspelare och göra saker så komplicerat när det bara är att låta ett par muslimer skjuta ihjäl folk ?
Citera
2015-11-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfarost
Ämnet är Alternativa teorier om dådet i Paris. Då borde det vara ok att lägga fram sådana här, ändå är halva tråden full med inlägg som mer eller mindre säger att man är tokig om man tror att den officiella versionen är felaktig.
Du blandar ihop saker och ting. Ämnet är som du säger Alternativa teorier, inte Grundlösa teorier. Målet med en alternativ teori bör vara att bevisa den?

Menar du att man inte får ifrågasätta argumenten? Månen är en ost, eftersom någon på youtube säger det, och sen är det så? Vad ska man då prata om? Det hade väl varit otroligt ointressant.

Man är inte tokig för att man tror att en officiell version är felaktig, däremot är man tokig och man tror på en mindre underbyggd version framför en mer underbyggd sådan.
Citera
2015-11-15, 23:27
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Du är ju konspiratör. Så fort en false flag sker är du här och visar ditt tryne, vilket gör att folk blir skeptiska mot faktumet. Vad har du för agenda och
Varför stödjer du false flag-konspiratörerna? Kom ut!

Jag stödjer konspiratörerna?

I så fall skulle jag väl inte sitta här och avslöja dem...

Trams!

Finns tusentals nya videos släppta om dessa konspiratörer, sen min första post i tråden, här den senaste där de avslöjas:

https://www.youtube.com/watch?v=T10zHFxZj3E

Okej?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-11-15 kl. 23:32.
Citera
2015-11-15, 23:29
Medlem
Varför är det alltid drills och andra övingar varje gång det sker en terrordåd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in