2015-11-15, 23:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Varför är det alltid drills och andra övingar varje gång det sker en terrordåd?

Därför att det alltid är drills och andra övningar...
Det ingår liksom i polis / räddningstjänst / brandkår / militär etc's vardagsrutin att genomföra övningar.
Citera
2015-11-15, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
I så fall skulle jag väl inte sitta här och avslöja dem...
Det enda du lyckats avslöja är din egen dumhet.
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Varför är det alltid drills och andra övingar varje gång det sker en terrordåd?
Hur blir man bra på något? Du kan få tre alternativ:
  1. Genom att göra inget
  2. Genom att göra något annat
  3. Genom att göra det man vill bli bra på
Citera
2015-11-16, 00:05
Medlem
Citat:
Jag stödjer konspiratörerna?

I så fall skulle jag väl inte sitta här och avslöja dem...

Trams!

Finns tusentals nya videos släppta om dessa konspiratörer, sen min första post i tråden, här den senaste där de avslöjas:

https://www.youtube.com/watch?v=T10zHFxZj3E

Okej?

DoÅ du kan inte på allvar mena att denna videon skulle ha något som helst värde. Det är ju ytterligare än som sitter och hittar på allt eftersom han pratar och fritt fantiserar. Han påstår häpnadsväckande uppgifter utan att visa ett enda belägg för sina teorier. Han säger att samma kvinna dykerupp på samtliga false flag operationer (4 st) men inte ett bevis för att det är så utan det ska man tydligen ta som fakta i detr vidare resonemanget. Sedan detta idiotiska siffer-dribblande, nu var det tydligen siffran 7 som gick att använda för att förklara det mesta.

Menar du att det är detta som är dina bevis för dina avslöjanden så kan du lika gärna leta bland disnys filmer det finns säkert saker där som funkar lika bra.
Citera
2015-11-16, 00:19
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
DoÅ du kan inte på allvar mena att denna videon skulle ha något som helst värde. Det är ju ytterligare än som sitter och hittar på allt eftersom han pratar och fritt fantiserar. Han påstår häpnadsväckande uppgifter utan att visa ett enda belägg för sina teorier. Han säger att samma kvinna dyker upp på samtliga false flag operationer (4 st)

Men inte ett bevis för att det är så utan det ska man tydligen ta som fakta i detr vidare resonemanget. Sedan detta idiotiska siffer-dribblande, nu var det tydligen siffran 7 som gick att använda för att förklara det mesta. Menar du att det är detta som är dina bevis för dina avslöjanden så kan du lika gärna leta bland disnys filmer det finns säkert saker där som funkar lika bra.

De facto samma kvinna på flera False flags - Bevis för att det är så:

https://www.youtube.com/watch?v=pESYdz8ruBY
https://www.youtube.com/watch?v=9orqTV7BbsM

Okej?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-11-16 kl. 00:25.
Citera
2015-11-16, 00:20
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Jag stödjer konspiratörerna?

Ja. Allt du vill uppnå är att ta bort legitimiteten i dessa konspirationsteorier och minska intresset bland FB:are att undersöka sanningshalten. Så berätta nu, vilken är din agenda? Varför försöker du kasta ett löjets skimmer över detta? Vem är din uppdragsgivare?
Citera
2015-11-16, 00:22
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Ja. Allt du vill uppnå är att ta bort legitimiteten i dessa konspirationsteorier och minska intresset bland FB:are att undersöka sanningshalten. Så berätta nu, vilken är din agenda? Varför försöker du kasta ett löjets skimmer över detta? Vem är din uppdragsgivare?

Tvärtom !!!

Tack vare mina avslöjanden här, så har intresset ökat enormt, denna tråd har dessutom haft rekordmånga läsare de senaste två dygnen!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-11-16 kl. 00:24.
Citera
2015-11-16, 00:24
Medlem
Bemöta argument är en sak, fullt legitim. Personangrepp är en annan, som inte tillför ämnet något. Man hoppas att vi alla vill veta sanningen om vad som sker i världen och varför, att det är därför vi är i tråden. Många inlägg säger bara emot och har ingen egen teori, annan än den officiella då? Tyvärr har de styrande krafterna skapat den här misstron som allt fler människor känner, helt själva.
Citera
2015-11-16, 00:52
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Tvärtom !!!

Tack vare mina avslöjanden här, så har intresset ökat enormt, denna tråd har dessutom haft rekordmånga läsare de senaste två dygnen!

Det är dina smileys och ditt smågulliga sätt att skriva som skapar intresset. Och det är helt i din plan. Du är den charmiga clownen man skickar ut för att förmedla tråkiga nyheter, allt för att dra bort uppmärksamheten från den stora lögnen.

Jag vet att du inte vill svara på frågan, men jag ställer den igen; Vem är din uppdragsgivare?
Citera
2015-11-16, 01:13
Medlem
Sabians avatar
Ett attentat som detta är ett i ledet av försök att göra oss rädda för det "yttre hotet". Precis som i boken 1984 lever vi under ett ständigt hot om förgörelse. Hotade att mista det vi värdesätter mest. Jämlikhet, frihet och solidaritet. Goldstein (hotet i boken) är en skuggfigur som ingen har träffat eller hört talas om annat än i Partiets hatfilmer. Han står för allt vad nationen hatar och motsätter sig allt vad nationen står för. Slående likhet med bin Laden. Detta yttre hot är det som får oss att känna gemenskap och stötta våra ledares försök att skydda nationen, vårat hem och våra traditioner. Massövervakningen blir än mer legitim och fler låter sig tycka det är bra att bli övervakad, det kan ju faktiskt vara så att det bor en terrorist i min stad.

Fattar vi inte att vi är skådespelare i en teater? Det är de absurda frågorna vi måste ställa oss. Få förnekar att attentatet har skett, men inte många ställer sig de riktigt viktiga frågorna. Vad vinner Väst på detta? Hur reagerar vapenindustrin på ett sådant attentat? Nu börjar ju bombningarna från Frankrike, jättebra, då exporteras än mer vapen och pengarna trillar in hos vapenmakarna. Vapenindustrin är väldigt viktig för många nationers ekonomi. Inte minst USA, som ju också investerar mer pengar i armén än alla andra länder tillsammans. Världens största exportör är USA och världen största importör är Saudi Arabien. Var gör de av alla sina vapen och ammunition?

Attentaten är helt sjuka, och det är det som är meningen. Det ofattbara, det otänkbara och hemska måste ske för att vi ska förena oss och stötta våra pengakåta företagare och politiker. Det otänkbara måste ske för att vi ska reagera med fasa och rädsla. Det otänkbara måste ske för att alla ska rikta uppmärksamheten på detta, och glömma andra viktiga frågor så som TTIP.
Citera
2015-11-16, 01:20
Medlem
Varför valde man just Paris?

Par(IS). Tillfällighet......?
Citera
2015-11-16, 01:31
Medlem
killawifes avatar
Egentligen är detta dåd inte så allvarligt. Visst, det är hemskt att folk blir dödade som alltid och här hemma blir folk upprörda eftersom det är Paris men 100 döda är ju ingenting i sammanhanget jämfört med de hundratusentals som dött i mellanöstern under de krig som pågått där nere ett tag. Man har nu på ett väldigt effektivt sätt vänt opinionen till att acceptera att man krigar där nere, IGEN! Den enda skillnaden är att det är Frankrike istället för USA. Och en del idioter applåderar tillochmed Putins agerande att sända trupp ner dit, utan att ens förstå vad fan det är som händer, för det är tydligen för svårt att googla, "ISIS a CIA creation"

Eternal war for eternal peace
Senast redigerad av killawife 2015-11-16 kl. 01:33.
Citera
2015-11-16, 01:31
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Det är dina smileys och ditt smågulliga sätt att skriva som skapar intresset. Och det är helt i din plan. Du är den charmiga clownen man skickar ut för att förmedla tråkiga nyheter, allt för att dra bort uppmärksamheten från den stora lögnen.

Jag vet att du inte vill svara på frågan, men jag ställer den igen; Vem är din uppdragsgivare?

Vad är den stora lögnen?

Jag är en fri-tänkare, ingen som ger mig några uppdrag!

Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Egentligen är detta dåd inte så allvarligt. Visst, det är hemskt att folk blir dödade som alltid och här hemma blir folk upprörda eftersom det är Paris men 100 döda är ju ingenting i sammanhanget jämfört med de hundratusentals som dött i mellanöstern under de krig som pågått där nere ett tag. Man har nu på ett väldigt effektivt sätt vänt opinionen till att acceptera att man krigar där nere, IGEN! Den enda skillnaden är att det är Frankrike istället för USA. Och en del idioter applåderar tillochmed Putins agerande att sända trupp ner dit, utan att ens förstå vad fan det är som händer, för det är tydligen för svårt att googla, "ISIS a CIA creation"

Head on!

Jag kan hjälpa de som har svårt för det:

https://www.google.se/?gfe_rd=cr&ei=...a+CIA+creation

Otroligt att våra svenska journalister fortfarande inte har greppat detta...

Någon som har nån idé hur det kommer sig att våra svenska journalister inte har fattat detta ännu?

Obegripligt...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-11-16 kl. 01:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in