Citat:
Ursprungligen postat av
fluffypuffy
Det är säkert inget dåligt med själva tanken, men just facebook är väl den styrande elitens främsta verktyg? Hade du snarare sagt att i vår slutna darknet grupp har vi kommit fram till ... hade det kännts mer av vikt.
i min värld är det bara idioter som har ett facebook-konto. No offence

Det är så vi förvirrar globalisterna. Dom, utgår från att vi finns på Darkweb och letar inte på Facebook.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hallowen
Jag vet inte vad det är för sluten facebook grupp du talar om
Det ska du naturligtvis inte veta-våra liv står dagligen på spel
Citat:
Å andra sidan undrar jag över det faktum att du är med i en exklusiv och kompetent facebook-grupp som diskuterar och avslöjar, varför skriver du här då, vilket syfte har du med FB.
Rädda människorna här från att råka ut för islamofobiska foliehattar som inte anar vem som egentligen drar i trådarna.
Citat:
Speciellt att du som enhälligt är utsedd till ordförande för den exklusiva och kompetenta facebooks-avslöjande gruppen samtidigt skriver här och avslöjar vad den hemliga,slutna,excklusiva och kompetenta gruppen kommer fram till. Blir inte de andra då förgrymmade på sin ordförande som så lättvindigt sprider gruppens gemensamma avslöjanden som gruppen kommit fram till.
Jag berättar naturligtvis bara sådant som inte riskerar våra liv och som vi är överens om måste berättas för att det kan ändra världshistorien.
Citat:
Måste erkänna att jag själv inte tillhör någon sådan grupp, finns det möjlighet att söka medlemskap.
Vi har höjt kraven. Senaste medlemmen hade ett förflutet i Blackwater Aviation (numera Academii) och grundskolekompetens så jag tror det blir svårt för dig.
Jag har hädanefter inte tid att svara på frågor om vår viktiga vetenskapliga verksamhet eftersom vi riskerar att hamna ot
ONT: Ett "trovärdigt" vittne som säger sig ha blivit räddad från bombattacken av en mobiltelefon. Konstigt att bara en cm mobil skadades av en bomb
Detta sänker hela "terrorist" lögnen
Citat:
Paris Attacks False Flag: Unbelievable Crisis Actor Saved By Cell Phone = BULLSHIT!
https://www.youtube.com/watch?v=qwZw2r-1CDw