2015-11-15, 16:51
Medlem
kulturMarxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
.
EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!

Detta inlägg är direkt kopplat till attacken i Paris fredag den 13:e, 13/11, och baseras på information från välunderrättade källor, så detta är inte bara någon teori:

BEKRÄFTAT:

DET FÖRSIGGICK DRILLS I PARIS FREDAG DEN 13:E, PÅ EKAKT SAMMA PLATSER DÄR ATTACKERNA ÄGDE RUM:

https://www.youtube.com/watch?v=EcBijXic0dE

Nu vill vi höra förnekarna försöka bortförklara dessa drills, som för övrigt även ägde rum under 9/11 och 7/7...
Eftersom det finns en välkänd förhöjd hotbild så förutsätter jag att den franska polisen m.fl. övar på sådana scenarier ofta, flera gånger per år. Det är därför inte osannolikt att det kan sammanfalla med en dag där attacker faktiskt sker. Kan man få mer information om dessa "drills", att det nämns i ett random Youtube-klipp är inte en säker källa dessutom behöver du styrka att det verkligen hände på "exakt samma platser", eller var just det påståendet bara något som du hittade på för mer effekt?
Citera
2015-11-15, 16:56
Medlem
kulturMarxs avatar
Citat:
BEKRÄFTAT:

DET FÖRSIGGICK DRILLS I PARIS FREDAG DEN 13:E, PÅ EKAKT SAMMA PLATSER DÄR ATTACKERNA ÄGDE RUM:

https://www.youtube.com/watch?v=EcBijXic0dE
Vad som också "bekräftas" i det här klippet det är att den nya James Bond-filmen Spectre visar sanningen. Det är en dokumentärfilm som förklarar allt om NWO-bankirerna. Tror du på det med eller?

Citera
2015-11-15, 17:24
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Om Hare Krishna skulle ligga bakom attacken i Paris och ISIS och NWO (Hare Krishnas gör inte ens en fluga förnär), hur förklarar du då att Hillary Clinton nyligen har avslöjats att stödja ISIS?

https://www.youtube.com/watch?v=uKr6fWv1ASc

DU MENAR ALLTSÅ MED ANDRA ORD ATT HILLARY CLINTON ÄR EN FÖRKLÄDD HARE KRISHNA ???

TROR HON ENS PÅ DEN HELIGA GEOCENTRISMEN?

Här ser vi ännu en gång hur Hare KRIShna, bara namnet anger vad de vill skapa, försöker ta uppmärksamheten bort från dem genom att ljuga om en politiker och samtidigt ta in något som är helt OT. Inte en fluga förnär ändå kröp skandalen fram om övergrepp på barn inom Hare Krishna.
Citera
2015-11-15, 18:06
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Det är säkert inget dåligt med själva tanken, men just facebook är väl den styrande elitens främsta verktyg? Hade du snarare sagt att i vår slutna darknet grupp har vi kommit fram till ... hade det kännts mer av vikt.
i min värld är det bara idioter som har ett facebook-konto. No offence
Det är så vi förvirrar globalisterna. Dom, utgår från att vi finns på Darkweb och letar inte på Facebook.
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Jag vet inte vad det är för sluten facebook grupp du talar om
Det ska du naturligtvis inte veta-våra liv står dagligen på spel
Citat:
Å andra sidan undrar jag över det faktum att du är med i en exklusiv och kompetent facebook-grupp som diskuterar och avslöjar, varför skriver du här då, vilket syfte har du med FB.
Rädda människorna här från att råka ut för islamofobiska foliehattar som inte anar vem som egentligen drar i trådarna.
Citat:
Speciellt att du som enhälligt är utsedd till ordförande för den exklusiva och kompetenta facebooks-avslöjande gruppen samtidigt skriver här och avslöjar vad den hemliga,slutna,excklusiva och kompetenta gruppen kommer fram till. Blir inte de andra då förgrymmade på sin ordförande som så lättvindigt sprider gruppens gemensamma avslöjanden som gruppen kommit fram till.
Jag berättar naturligtvis bara sådant som inte riskerar våra liv och som vi är överens om måste berättas för att det kan ändra världshistorien.
Citat:
Måste erkänna att jag själv inte tillhör någon sådan grupp, finns det möjlighet att söka medlemskap.
Vi har höjt kraven. Senaste medlemmen hade ett förflutet i Blackwater Aviation (numera Academii) och grundskolekompetens så jag tror det blir svårt för dig.

Jag har hädanefter inte tid att svara på frågor om vår viktiga vetenskapliga verksamhet eftersom vi riskerar att hamna ot

ONT: Ett "trovärdigt" vittne som säger sig ha blivit räddad från bombattacken av en mobiltelefon. Konstigt att bara en cm mobil skadades av en bomb

Detta sänker hela "terrorist" lögnen
Citat:
Paris Attacks False Flag: Unbelievable Crisis Actor Saved By Cell Phone = BULLSHIT!

https://www.youtube.com/watch?v=qwZw2r-1CDw
Citera
2015-11-15, 18:12
Medlem
wasd1234s avatar
Det måste fan suga att vara en av pappskallarna som tror på den här berättelsen.

Kolla smällkaramällen 00:39-00:40 här:

http://www.liveleak.com/view?i=256_1447523826
Här får ni även en printscreen, men se till att ni ser på videoklippet som Liveleak delar med sig för bästa effekt:
http://i.imgur.com/FGgNX7V.jpg

Missar ni det så klicka igen på 39 och time:a "skottet" och bara håll ögonen öppna ovanför bilen i mitten.
Man ser ju för i helvete klart och tydligt att det är ett rött ljus/sken av en smällare åt högra sidan, ovanför bilen i mitten för fan. Det blir ett rött sken och en rökpuff. Jag menar hur dumma får folk lov att vara?

Även sekund 00:03 - 00:05 fast på andra sidan av bilen i mitten så ser man rökpuffar dyka upp.

Och inte fan är det röda skenet av det som exploderar MITT I LUFTEN en kula från ett gevär. Sluta vara löjliga och vakna upp för fan. Dom försöker bara skrämma och kontrollera människor och starta raskrig. Jag gillar inte ens muslimer men jag ser ju fan att detta är en jävla falseflag.
Senast redigerad av wasd1234 2015-11-15 kl. 18:21.
Citera
2015-11-15, 18:14
Medlem
KimNeilJungs avatar
O.t, trams och framför allt länkposter raderade.
Länkar är ok men de skall stödja argumentationen i inlägget och inte i sig vara argumentationen.

//mod.
Citera
2015-11-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Det är så vi förvirrar globalisterna. Dom, utgår från att vi finns på Darkweb och letar inte på Facebook.

Det ska du naturligtvis inte veta-våra liv står dagligen på spel
Rädda människorna här från att råka ut för islamofobiska foliehattar som inte anar vem som egentligen drar i trådarna.Jag berättar naturligtvis bara sådant som inte riskerar våra liv och som vi är överens om måste berättas för att det kan ändra världshistorien.Vi har höjt kraven. Senaste medlemmen hade ett förflutet i Blackwater Aviation (numera Academii) och grundskolekompetens så jag tror det blir svårt för dig.

Jag har hädanefter inte tid att svara på frågor om vår viktiga vetenskapliga verksamhet eftersom vi riskerar att hamna ot

ONT: Ett "trovärdigt" vittne som säger sig ha blivit räddad från bombattacken av en mobiltelefon. Konstigt att bara en cm mobil skadades av en bomb

Detta sänker hela "terrorist" lögnen

Du kan väl erkänna att du ljuger ganska friskt, inte sitter du och är utsatt för livsfara genom att vara med i facebook och skriva på FB.
Vad vinner du på med livet som insats skriva på FB. Om så var fallet skulle Ni väl kontakta någon med inflytande och makt, men nej vi väljer att riskera livet genom att skriva på FB under rubriken konspirationer.
Har du en uppfattning om hur många Ni aktiverat och vilka konkreta åtgärder har dessa personer utfört som en konsekvens av ert livsfarliga arbete.

Var bussig och erkänn att du bara hittat på alltsammans. (extra bra är att som svar på varför Ni använder globalisternas facebook och inte darknet är att på facebook letar inte globalisterna, och detta skriver du så att alla kan läsa även de som försöker mörda Er)

Men hur som helst så är du underhållande att läsa för jag tror nämligen att du själv på fullt allvar tror på det du skriver och det är stor komik.
Citera
2015-11-15, 19:08
Medlem
Död o återfödds avatar
.
MYSTIKEN TÄTNAR...

Det twittrades om Paris-attacken två dygn innan den skedde, dvs den 11/11...

https://www.youtube.com/watch?v=OXavIbOQnZw

Någon konspirationsteoretiker som ids nysta i detta?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-11-15 kl. 19:30.
Citera
2015-11-15, 19:33
Medlem
Död o återfödds avatar
.
David Icke förutspår det 3:e Världskriget i samband med NATO-styrda ISIS:

Tror mig inte? Se här:

https://www.youtube.com/watch?v=HK5ZAapfylQ

Förnekare, var det inte ni som ständigt för några år sedan raljerade kring David Icke...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-11-15 kl. 19:39.
Citera
2015-11-15, 20:17
Medlem
Citat:
Det twittrades om Paris-attacken två dygn innan den skedde, dvs den 11/11...

https://www.youtube.com/watch?v=OXavIbOQnZw

Någon konspirationsteoretiker som ids nysta i detta?
Förlåt, nu är jag inte en idiot som du efterfrågade, men jag kan svara ändå. Inte för din skull då, utan så att andra inte går på detta nonsens.

Kontot var en bot som automatiskt genererade nyheter genom att bl.a. blanda platser och siffror. Den spottade ur sig en ny ca var 10 minut.

Siffrorna kommer ganska säkert från den här tweeten:
https://twitter.com/pzf/status/538422123094888448
"AFP: Death toll from Nigerian mosque attack rises to at least 120 with 270 others injured"

Här är några fler exempel på andra relaterade saker den postat:
https://www.reddit.com/r/conspiracy/...attack_on_nov/
Senast redigerad av erak 2015-11-15 kl. 20:55.
Citera
2015-11-15, 21:13
Medlem
SvenAhlbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Det här låter lite som en konspiration mot mäster-konspiratören på Flashback?

Visst är jag med på att man bör analysera saker som kan göra att detta bevisas vara en konspiration. Men ni tar upp en sak och sen antar ni en förklaring och den förklaringen gör att det är sant. På det sättet kan man komma fram till att jorden är platt.

Men listan du tar upp. Dina punkter kan vara värda att titta på. Men det går snabbt att avfärda dem och utan närmare bevis så faller de som intressanta punkter att beakta.

- Obama går ut 10 min efter skjutningarna att han vet att det är ISIS som ligger bakom
Jag såg sändningarna och vi måste mena olika personer när vi talar om Obama? Det jag såg var att han tryckte noga på att vi inte vet vem det var. Men vi har viss fakta i hand som gör att vi kan anta att det kommer visa sig vara IS eller en sympatigrupp som ligger bakom. Här faller alltså det antagandet.

- Hollande visste att det var ISIS en vecka inna dådet och skickade landets största fartyg till Syrien
Kan du peka på var du kan visa att detta stämmer? Alltså att han visste om dådet en vecka tidigare?

Att de skickar ett fartyg till Syrien kan lätt förklaras med anledning av den pågående verksamheten gentemot kriget i Syrien. Att fartyget skickas just nu kan också ha att göra med det kommande toppmötet i Paris. Det kan också ha att göra med G20-mötet (som presidenten nu avstod ifrån). Dessa anledningar är mycket troliga och det gör att dina slutsatser måste bevisas innan de kan användas som bevis. Här faller alltså även detta du anger.

- Alla arenor och konserthus i världen hade dagen innan programmerat så franska färgerna skulle visas
För det första så bör du komma med belägg för att det du påstår stämmer. Det gör du inte så egentligen faller påståendet redan här.

Men anta att det faktiskt är som du säger. Det betyder alltså att personalen på Scandinavium i Göteborg och på Friends Arena i Stockholm var med på hela operationen? Runtom på världens arenor som visade detta i allt från storstäder till småstäder så var folk med på den här false flag-operationen? Hör du inte hur ohållbart det låter? De har alltså organiserat tusentals personer bara på arenor som ska sköta belysningen och ingen av alla dessa skulle tala bredvid mun till någon? Hör du inte hur tokigt dumt det låter?

- Pass hittades i vanlig ordning på en påstådd terrorist, givetvis var passet Syriskt dit Hollande en vecka tidigare hade skickat sitt största krigsfartyg
Vi kan enkelt räkna ut varför det är en god idé att de själv gör så vi snabbt kan hitta passen på utvalda terrorister. Det blir lättare för IS att faktiskt hävda att det är de som ligger bakom. Jag skulle själv instruera dem att göra så om jag skickade ut folk på dessa uppdrag. I svenska media så har de också visat i nyhetsinslag att de uppmanas att ha sina pass med och slänga en bit ifrån så de är mer eller mindre intakta så det kan användas som bevis för vem som ligger bakom. Här faller alltså den här punkten också. Vi behöver någon form av bevis för påståendet, vilket vi fortfarande saknar.

- Inga bilder eller videos överhuvudtaget på varken döda eller påstådda terrorister
Det är naturligt att vi inte har sett bilder på detta. Polisen samlar in material och ber offer att inte lägga ut material (som polisen inte lyckats få tag i) på internet. Det finns flera förklaringar till detta som du säkert själv kan räkna ut? Vi har dock fått se några bilder i exempelvis Svt, GP, Aftonbladet mm (för att bara ta några svenska) där vi ser flyende människor. Vi ser en blodig person som bärs ut och vi ser övertäckta döda kroppar. Så även om det finns förklaringar till varför vi inte ser det du hävdar så gör vi faktiskt det också. Så även detta faller som något slags betänkligt bevis.

- 1500 personer på konserten varav många filmade själva konserten men i ingen lyckades filma själva angreppet eller någon påstådd terrorist, batteriet slutade fungera för 1500 per samtidigt
Var får du informationen ifrån om att batteriet skulle ha tagit slut för 1500 pers samtidigt? Jag tror att det finns en och annan som har fångat scener från dådet på bild och film. Naturligtvis så har polisen samlat in detta materialet så inga stollar lägger ut det på internet så fort de kommer hem. Det vill vi inte av flera olika anledningar. En är att det är exakt vad IS vill. En annan är att det kan försvåra utredningen. En annan är att polisen vill arbeta med materialet. Alltså faller även detta som bevis

- Veckan innan möts franska underättelsetjänstens chef med Mossad, CIA och brittiska MI6
Helt naturligt med tanke på toppmötet nästa vecka i Paris, med tanke på Frankrikes verksamhet i kriget och med tanke på kommande G-20-mötet. Skulle nästan vara mer konstigt om de inte hade det mötet med tanke på allt som händer runtomkring? Alltså faller även detta som något slags bevis.

- Franska poliser och ambulansmän bekräftar att det pågick en "terror drill" dagen innan och under kvällen då detta fantastiska dådet skall ha ägt rum
De håller på med olika typer av "drills" nästan dagligen i Frankrike (England är också ett land som håller på i stort sett dagligen med detta) mot olika typer av terrorbrott och attacker. Inget konstigt med detta. Att det skulle ha någonting med händelsen att göra behöver bevisas innan det kan ges något värde. Det jag angav räcker för att det du anger ska falla även här.

- En neger räddas av sin mobiltelefon som stoppar kulan mot sitt huvud????
Ditt påstående är felaktigt. Den så kallade negern fick ingen kula i telefonen. Han fick splitter. Alltså faller detta redan vid att det så kallade beviset inte ens stämmer. Men varför kan det inte stämma att negern räddades av sin mobiltelefon? Det kan mycket väl stämma och behöver bevisas vara felaktigt innan det kan ges något värde? Detta faller alltså (redan av sin egna felaktiga formulering faktiskt).

- Folk säger sig bli beskjutna med AK47 men hör ändå GM prata om Syrien?????
Ja, vad är problemet här? De skjuts och vid uppehåll, omladdning så talar de med sina offer och varandra. Vad är det som är konstigt med det? Helt naturligt. I strid så talar man hela tiden med varandra. Menar du att de har talat exakt när kulorna skjuts och inte emellan? Det här låter förvirrat och jag förstår inte vart man vill komma. Hur kan detta användas som något bevis?

Jag hoppade över några punkter som givetvis även lätt kan omkullkastas ganska snabbt som bevis i nuvarande läge. Kan du komma med bevis för någon av punkterna?

Därför blir slutsatsen att logiskt borde detta vara ett terrordåd utfört av IS då inga av de punkter som försöker hävda motsatsen har bevisats. De har även lätt kunnat förklaras med naturliga förklaringar. Detta stärker alltså misstanken om att det är IS som utfört dådet.

Med tanke på vad du skriver så måste du jobba på Aftonbladet eller så är du 15 år

Så korkat så man storknar

Riktigt bra video som visar bakgrund och vem som tjänar på sådana här false flags

https://www.youtube.com/watch?v=G9iobBnULDg
Senast redigerad av SvenAhlbin 2015-11-15 kl. 21:49.
Citera
2015-11-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin
Med tanke på vad du skriver så måste du jobba på Aftonbladet eller så är du 15 år

Så korkat så man storknar
Jo ad hominem är ju ett bra "knep" när man inte klarar av att bemöta argumenten. Menar du på allvar att dina helt ounderbyggda påståenden och långsökta kopplingar höll hög nivå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in