2015-12-10, 23:47
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
Inte har du läst dom. Med den inledningen hon har skulle den knappast bli godkänd på högstadiet. Fast du ställer väl knappast krav på högre nivå för din bevisning

Jag har heller inte försökt mig på att recensera hennes alster som du gjort. Vilka kvalifikationer en idiot som du nu skulle ha att bedöma något överhuvudtaget. Men kontakta wikipedia och klaga vetja. Du och gasballongen. Glöm inte att berätta vilka überjudar ni är och att ni kan bedöma en hel bok bara genom att läsa de inledande meningarna.
Citera
2015-12-10, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Jag har heller inte försökt mig på att recensera hennes alster som du gjort. Vilka kvalifikationer en idiot som du nu skulle ha att bedöma något överhuvudtaget. Men kontakta wikipedia och klaga vetja. Du och gasballongen. Glöm inte att berätta vilka überjudar ni är och att ni kan bedöma en hel bok bara genom att läsa de inledande meningarna.

Jag skiter i vad wikipedia tycker hon är en förnekare och inte annat. Annars får du redogöra för vad som gör henne till en revisionist (och det lär du inte klara av)
Citera
2015-12-10, 23:55
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Jag skiter i vad wikipedia tycker hon är en förnekare och inte annat. Annars får du redogöra för vad som gör henne till en revisionist (och det lär du inte klara av)

Låt höra vad som krävs för att kvalificera sig som revisionist i hasbaratrollet plofs underbara värld istället. Vad måste man göra och hur kan du bedöma att Ursula inte uppfyller de kraven ifall du aldrig läst hennes alster?
Citera
2015-12-11, 10:44
Medlem
Citat:
Låt höra vad som krävs för att kvalificera sig som revisionist i hasbaratrollet plofs underbara värld istället. Vad måste man göra och hur kan du bedöma att Ursula inte uppfyller de kraven ifall du aldrig läst hennes alster?

Revisionism enligt saol en riktning som utmärkes av en förändring av ett t ex politiskt program

Historierevisionism enligt wiki https://sv.wikipedia.org/wiki/Historierevisionism OBS ska följa vetenskaplig metod. och vilken vetenskaplig metod följer damen ???
Citera
2015-12-11, 12:15
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Revisionism enligt saol en riktning som utmärkes av en förändring av ett t ex politiskt program

Historierevisionism enligt wiki https://sv.wikipedia.org/wiki/Historierevisionism OBS ska följa vetenskaplig metod. och vilken vetenskaplig metod följer damen ???

Jag har inte läst hennes alster och inte du heller men jag konstaterar att hon är akademiskt skolad och tituleras historierevisionist av wikipedia. Det förefaller mig som att hon arbetar helt efter den popperianska vetenskapliga ansatsen och söker bevis för alternativhypotesen. Något hon tydligen anser sig ha lyckats med och därmed kunnat förkasta nollhypotesen om holocaust's äkthet.
Citera
2015-12-11, 15:48
Medlem
Citat:
Jag har inte läst hennes alster och inte du heller men jag konstaterar att hon är akademiskt skolad och tituleras historierevisionist av wikipedia. Det förefaller mig som att hon arbetar helt efter den popperianska vetenskapliga ansatsen och söker bevis för alternativhypotesen. Något hon tydligen anser sig ha lyckats med och därmed kunnat förkasta nollhypotesen om holocaust's äkthet.

Vad är det då för bevis som hon hittat och var ??????????

Mycket intressant vilket universitet är hon knuten till ??? Vilken fakultet ??? Vilken akademisk titel har hon ?? Akademiska arbeten ??

Slår man på google så hittar man NADA. Men fram med bevisen.
Citera
2015-12-11, 18:26
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Vad är det då för bevis som hon hittat och var ??????????

Mycket intressant vilket universitet är hon knuten till ??? Vilken fakultet ??? Vilken akademisk titel har hon ?? Akademiska arbeten ??

Slår man på google så hittar man NADA. Men fram med bevisen.

Svara på min fråga istället, narr. Vad är skillnaden mellan en revisionist och en förnekare?
Citera
2015-12-11, 19:05
Medlem
Citat:
Svara på min fråga istället, narr. Vad är skillnaden mellan en revisionist och en förnekare?

Läs inlägg 176 (tror jag det var) allt annat är förnekelse/förnekare. Enkel semantisk logik
Citera
2015-12-11, 19:53
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Läs inlägg 176 (tror jag det var) allt annat är förnekelse/förnekare. Enkel semantisk logik

Ditt inlägg 76 antar jag att du menar. Vilket jag besvarade beaktat att jag inte läst något av damens alster men det har inte du heller. Ändå tror du dig veta att hon inte borde kallas revisionist. Tydligen håller ju inte ens judiska wikipedia med dig vilket betyder att du återigen skämt ut dig.
Citera
2015-12-11, 20:12
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:

Revisionist= "in the name of science"
Förnekare="In the style of Faurisson"
Citera
2015-12-11, 20:27
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varmluftsballong
Revisionist= "in the name of science"
Förnekare="In the style of Faurisson"

Vaga definitioner. Milt uttryckt. Så har wikipedia fel då när de titulerar Ursula Haverbeck "historical revisionist"?
Citera
2015-12-11, 20:32
Medlem
Citat:
Vaga definitioner. Milt uttryckt. Så har wikipedia fel då när de titulerar Ursula Haverbeck "historical revisionist"?

Är SAOL en vag definition ?????????????????????????????????????????????????? ?????

Snacka om stolpskott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in