2018-06-02, 07:25
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Där var det!
Trodde det var Talmud, jag är (verkligen) ingen jude och det är skamligt hur de håller på och tricksa sig fram på alla sina skumrask affärer, tom. fiffla sig fram i sina egna "Heliga Skrifter" och om folk säger något om det så fänglas dem.

Men det förklarar ju varför man pushat 6 MILLION JEWS så många gånger under 1900-talet (minst 10 ggr) 60+6 i "förintelsen" där de påstår att de gasades av avlusningsmedel i Tyskland = 666 MILLION JEWS bara under förra århundradet om man inte ska förneka någon av deras historier. (vilket man givetvis ska, de är lögn och ren skrock)

Ingen frisk människa kan köpa det där.
Free Ursula Haverbeck!
och seriöst judarna får fan skärpa till sig med sätta folk i camps för man inte tror på deras dödskult, de är bizzart!

(tack för hjälpen)

Men den versen finns inte alls! Det stycket den kommer ifrån handlar om fira sabbatsår.

Sedan pushar de andra siffror fler gånger väl? Som 4 miljoner pushas nästan dubbelt så många gånger.. Se länk 4 miljoner judar's öde nämns runt 200 gånger. Det bevisar du har fel...

Så det är rätt ingen normal köper ert skit, helst vi kan visa ni har fel. Men ni är envisa, precis som Ursula. Även om man motbevisar er, så tar ni inte emot utan tradar samma sak igen. Det bevisar tydligt vad ni är för några clowner.

Så hur man då göra när ni/Ursula kräver bevis? när varken Ursula eller ni tar emot det? Så är det konstigt de fängslar henne, när hon kommer med lögner? Gråter ut hon har inte sett några bevis, men hon vill inte se dem. Precis som ni här, bland annat du vill inte se bevisen..
Citera
2019-11-10, 02:27
Medlem
Arbetarbroders avatar
Dagen som gick här nu, 9 November - var Ursula Haverbeck 91 första födelsedag.
Hon firade den inspärrat i fängelse under de extrema lagar man har i dagens Tyskland och de är en tragedi i sig att man behandlar gamla människor på sådant sätt.

YouTube har rensat rent så länkar till BitChute:
Ursula Haverbeck Message in English samt ett WakeUp Call https://imgur.com/a/LMX467c för man kan själv tro på den judiska varianten av kriget men tycka fängelse för annan åsikt inte är OK.

Ska varit demonstration för Ursula i Tyskland idag men hittade inget om de nu vid snabb sökning.
Justice4Germans uppdateras inte längre.
Citera
2019-11-10, 20:21
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Dagen som gick här nu, 9 November - var Ursula Haverbeck 91 första födelsedag.
Hon firade den inspärrat i fängelse under de extrema lagar man har i dagens Tyskland och de är en tragedi i sig att man behandlar gamla människor på sådant sätt.

YouTube har rensat rent så länkar till BitChute:
Ursula Haverbeck Message in English samt ett WakeUp Call https://imgur.com/a/LMX467c för man kan själv tro på den judiska varianten av kriget men tycka fängelse för annan åsikt inte är OK.

Ska varit demonstration för Ursula i Tyskland idag men hittade inget om de nu vid snabb sökning.
Justice4Germans uppdateras inte längre.
Det är en skam att spärra in någon för en åsikt och juden kommer få äta upp denna orätt. Hoppas Ursula härdar ut och att riktiga tyskar bistår henne.
Citera
2019-11-10, 22:13
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Det är en skam att spärra in någon för en åsikt och juden kommer få äta upp denna orätt. Hoppas Ursula härdar ut och att riktiga tyskar bistår henne.

Riktiga tyskar?
Det är riktiga tyskar som skapat de lagar hon brutit emot.
Oavsett vad du sitter och lipar om.

/VV
Citera
2019-11-10, 22:26
Medlem
deludeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Men den versen finns inte alls! Det stycket den kommer ifrån handlar om fira sabbatsår.

Sedan pushar de andra siffror fler gånger väl? Som 4 miljoner pushas nästan dubbelt så många gånger.. Se länk 4 miljoner judar's öde nämns runt 200 gånger. Det bevisar du har fel...

Så det är rätt ingen normal köper ert skit, helst vi kan visa ni har fel. Men ni är envisa, precis som Ursula. Även om man motbevisar er, så tar ni inte emot utan tradar samma sak igen. Det bevisar tydligt vad ni är för några clowner.

Så hur man då göra när ni/Ursula kräver bevis? när varken Ursula eller ni tar emot det? Så är det konstigt de fängslar henne, när hon kommer med lögner? Gråter ut hon har inte sett några bevis, men hon vill inte se dem. Precis som ni här, bland annat du vill inte se bevisen..

Om någon påstår att månen är gjord av ost så blir inte den människan straffad med fängelse oavsett bevis.
Citera
2019-11-11, 13:27
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deluded
Om någon påstår att månen är gjord av ost så blir inte den människan straffad med fängelse oavsett bevis.

Så sant. Det finns inga lagar att förneka att månen är gjord av ost. Idiot får man vara i de flesta fall.
Men ang WW2 och Förintelsen så har några länder lagar mot att vara idiot och öppet proklamera att det inte förekom något mördande av främst judar.
Så dessa mindre begåvade får alltså inte proklamera sitt budskap i offentligheten i dessa länder. Det är olagligt.

/VV
Citera
2019-11-11, 13:48
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Riktiga tyskar?
Det är riktiga tyskar som skapat de lagar hon brutit emot.
Oavsett vad du sitter och lipar om.

/VV
Nej de lagarna är skapade under ockupationsmakterna som fortfarande håller Tyskland i ett strypgrepp vad gäller yttrandefrihet om förintelsen.
Citera
2019-11-11, 13:55
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Så sant. Det finns inga lagar att förneka att månen är gjord av ost. Idiot får man vara i de flesta fall.
Men ang WW2 och Förintelsen så har några länder lagar mot att vara idiot och öppet proklamera att det inte förekom något mördande av främst judar.
Så dessa mindre begåvade får alltså inte proklamera sitt budskap i offentligheten i dessa länder. Det är olagligt.

/VV
Det är snarare du som måste sitta och konstant ljuga för att få ihop förintelsen som är den lågbegåvade förintelsemanipulatören du är. I en sund stat skulle du åtalas för ryktesspridning och tvingas bevisa dina barocka påståenden. Något du hittills fallerat och kommer fortsätta göra, för du har ingen bevisning. Du borde skriva till Ursula och be om ursäkt för de lögner du fört fram under åren, men den ryggraden saknar du.
Citera
2019-11-14, 06:02
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:

Tycker du, på ett rent personligt plan, att det är bra?
..att gamla tanter spärras in för de ställer frågor eller för all del förnekar den judiska versionen av WW2?
Jag har svårt att förstå hur man man se någon vinst i det. Det gör folk upprörda och misstänksamma när gamla människor behandlas på det sätt som Ursula.

Jag tycker det är fel och de handlar egentligen inte någonting om personliga syn på andra världskriget, spärra in tanter för något sådant är fruktansvärt fel.
Citera
2019-11-14, 06:44
Medlem
Questioneers avatar
Hon har ju fel, men det är ändå fel att låsa in folk för att de väljer att förneka en händelse som har inträffat. Ska vi börja låsa in folk som förnekar månlandningen.
Citera
2019-11-14, 08:25
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Tycker du, på ett rent personligt plan, att det är bra?
..att gamla tanter spärras in för de ställer frågor eller för all del förnekar den judiska versionen av WW2?
Jag har svårt att förstå hur man man se någon vinst i det. Det gör folk upprörda och misstänksamma när gamla människor behandlas på det sätt som Ursula.

Jag tycker det är fel och de handlar egentligen inte någonting om personliga syn på andra världskriget, spärra in tanter för något sådant är fruktansvärt fel.

Hade du tyckt det var fel om hon varit en bedragare och blåst sina väninnor på deras pension?
Eller om hon mördat någon?

Visst, man kan tycka att om en gammal korkad tant på 90+ som påstår att Förintelsen aldrig ägt rum är så förvirrad, dement och korkad att man borde släppa det hela.
Men samtidigt var varken du eller jag med på tiden som lagarna stiftades och tiden som de syftar på.
Lagen (lagarna) är nog skapade i en annan tid och plats av skäl som du och jag svårligen kan förstå.

Så när ska man dra strecket? Vilka ska slinka lagen och vilka ska man straffa för att de bryter den?
När man ser det så tycker jag inte längre lika mkt att man kan se mellan fingrarna på de som bryter mot lagen.

Är lagen åt helvete så att det är den man ska rikta sin ilska och inte på att den följs?
Kanske det, men det är ju en annan diskussion.

/VV
Citera
2019-11-14, 09:01
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Hade du tyckt det var fel om hon varit en bedragare och blåst sina väninnor på deras pension?
Eller om hon mördat någon?

Visst, man kan tycka att om en gammal korkad tant på 90+ som påstår att Förintelsen aldrig ägt rum är så förvirrad, dement och korkad att man borde släppa det hela.
Men samtidigt var varken du eller jag med på tiden som lagarna stiftades och tiden som de syftar på.
Lagen (lagarna) är nog skapade i en annan tid och plats av skäl som du och jag svårligen kan förstå.

Så när ska man dra strecket? Vilka ska slinka lagen och vilka ska man straffa för att de bryter den?
När man ser det så tycker jag inte längre lika mkt att man kan se mellan fingrarna på de som bryter mot lagen.

Är lagen åt helvete så att det är den man ska rikta sin ilska och inte på att den följs?
Kanske det, men det är ju en annan diskussion.

/VV
Antigen har vi yttrandefrihet eller så har vi inte det, och varför är det ok att förnekar holodomorn och andra folkmord, de borde väl också lagstiftas. Och bara för att vara tydligt, jag tror att förintelsen har ägt rum, men jag ser mig även som liberalist, med andra ord att begränsa det fria ordet går emot mina värderingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in