2015-11-15, 12:09
Medlem
chibibottos avatar
den hr bilden visar inne i konserthallen.. efter ddet.
Citera
2015-11-15, 12:16
Medlem
Sisofyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Nej jag r inte den dr coola killen. Nr man har fljt terroristernas hrjningar nere i Syrien och Irak under s lng tid som jag har gjort s r man rejlt avtrubbad, det betyder inte att jag saknar knslor fr det som har hnt. Det jag reagerar p r att just detta dd fr en sdan stor genomslagskraft om man jmfr den dagliga terror dessa skggsvin utgr p befolkningen dr nere... de som inte flytt vill sga.

Det r frjvligt att dessa svin attackerar oss i vst, men jag tycker att det r lika jvligt det de gr varje dag mot befolkningen i mellanstern... och jag tycker inte att det r en helt annan sak, utan det r exakt samma sak ven om det r p deras hemmaplan.

Sanna ord! Bara dagen innan sprngde tv sjlvmordsbombare sig i Libanon. 40+ dda, flera skadade. Inte ett ord om detta, knappt ngon som knner till. Det r mest synd om Vstvrlden nr det drabbar oss!

Men det r vl det som r problemet, dom vill skapa rubriker. Det behvs inte mer n att vlja en stad. Rtt stad.
Citera
2015-11-15, 12:16
Medlem
Drujnasus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Detta r ju intressant (frn Aftonbladets liverapportering) :

Det syriska pass som lg vid en av terroristerna, som sprngde sig till dds vid Stade de France, uppges tillhra en person som tagit sig ver grnsen till Serbien och som skt asyl i landet. Personen ska ha tagit sig till Serbien den 7 oktober, enligt den serbiska inrikesministern, rapporterar Reuters.

S tminstone en av terroristerna r en sk "flykting" precis av det slag som nu vller in i Sverige 2000-4000/dag.

Hur kommer det sig att det som hnde i Paris inte hnder dagligen verallt i Europa om det kommer s mnga terrorister varje dag?

Det finns dock inga bevis fr att det r en flykting som r med i attentatet, utan troligen en person som uppger sig fr att vara flykting.
Citera
2015-11-15, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heaven.on.earth
AK-47or. Det mste vara ddsknarkarnazisten Pelle som ger dem.
Vad jag menade r att tanken p att vi har flyende terrorister mitt ibland oss r i sig en hemsk tanke, nda tills man tnker p att det finns sovande celler som nnu inte aktiverat sig.
Citera
2015-11-15, 12:21
Medlem
JackBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drujnasu
Hur kommer det sig att det som hnde i Paris inte hnder dagligen verallt i Europa om det kommer s mnga terrorister varje dag?

Det finns dock inga bevis fr att det r en flykting som r med i attentatet, utan troligen en person som uppger sig fr att vara flykting.
Denna typ av dd krver lng planering. Som ett exempel s planerade Breivik sitt dd i 9 r. Det r extremt men man fr rkna med att det krver minst ngra mnader.

Angende flyktingar s kan det ju mycket vl gmma sig terrorister bland de som vi idag ger asyl fr att vi tror att de r flyktingar.
Citera
2015-11-15, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drujnasu

Mnga attentat stoppas vl, det r vl lite annan skerhet i vst kanske
Citera
2015-11-15, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto

Varning fr starka bilder.
Citera
2015-11-15, 12:26
Medlem
TeamJesuss avatar
Interesting that this occurred on Friday the 13th, the day in October 1307 when Jacques De Molay and the Knights Templar were rounded up and killed under Papal order. De Molay is a big hero of the Freemasons.
Citera
2015-11-15, 12:27
Medlem
Det hittade passet p den person som gtt igenom Grekland och vidare som flykting i oktober som man tror r en av terroristerna.

SVETSKA EKSKLUZIVA Ovo je terorista koji je pro?ao Gr?ku, Srbiju, Hrvatsku, Austriju... DA BI SEJAO SMRT U PARIZU http://blic.rs/i/606473
Citera
2015-11-15, 12:27
Medlem
Golonkas avatar
Har varit off-grid ett par timmar.... Ngot nytt om den dr bilen med bevpnade mn som forcerade en betalstation eller liknande och blste p in mot stan?
Citera
2015-11-15, 12:28
Medlem
Douche-chills avatar
s, tv av terroristerna ska ha kommit hit som flyktingar frn Syrien via Grekland, och en annan via Serbien, r detta korrekt uppfattat?
Citat:
Ursprungligen postat av Sisofys
Sanna ord! Bara dagen innan sprngde tv sjlvmordsbombare sig i Libanon. 40+ dda, flera skadade. Inte ett ord om detta, knappt ngon som knner till. Det r mest synd om Vstvrlden nr det drabbar oss!
Klart det r s. Extrapolera denna tendens s blir du ju mer upprrd om ngon i din familj blir mrdad n om ngon som bor i samma stad som du blir blir mrdad. Det r inget konstigt eller ngot vi ska behva skmmas ver. Att d frska pvisa "hyckleri" nr vi bryr oss mindre nr mnniskor p andra sidan jordklotet blir slaktade och det blir mindre skriverier hr hemma n vad det blir om Parisddet blir ju bara ljligt.
Citera
2015-11-15, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
En helvetesbild, den ser overklig ut eftersom det ser ut som en teater eller ngot.

Men tyvrr r det vardagsmat fr islamister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in