2015-11-12, 19:41
Medlem
Hur många blir läkare för att skriva ut knark till sig sj?

Dum topic
Citera
2015-11-12, 20:08
Medlem
Emphyrias avatar
Jag (tjej) kan faktiskt bara komma på att jag haft en sån lärare, men han gjorde "karriär" ca 15-20 år innan jag hade honom. Har dock fått höra från en vän att han gick i säng med en hel del universitetselever, inklusive min väns mamma, det är hon som berättat om det. Men då var han också den typen som inte behövde flirta öppet med eleverna, han har en slags stark dragningskraft och är väldigt intellektuell, lite mystisk sådär, vilket även jag drogs lite till måste jag erkänna.

Av dagens blivande lärare kan jag gott tänka mig att det finns en del som i hemlighet hoppas på ett ligg eller två. Jävligt skevt om man har det som motivering för att bli lärare, dock..
Citera
2015-11-12, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Det gick rykten om att en lärare hade legat med en elev på min gamla skola för att hon skulle få högre betyg, detta var på gymnasiet dock men.
Hon är alltså en hora. Sålt sex för vinning.
Citera
2015-11-12, 20:28
Medlem
diannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8411143
Kvinnor är överlag mer utbildade än män när det kommer till studier.
Du skrev att en majoritet av de som blir lärare blir det för att kunna ha sex/inleda förhållanden med elever. Det borde ju betyda att fler kvinnor är intresserade av det?
Citera
2015-11-12, 21:22
Medlem
cacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8411143
Hur många lärare utbildar sig till lärare för att få sex/förhållande av 13-19 åriga tjejer? Jag kommer ihåg själv då jag gick på högstadiet/gymnasiet, det fanns riktigt bra lärare som inte flirtade/raggade, sedan fanns den andra halvan av lärare som raggade/flirtade på attraktiva elever, förväntar dom sig att det ska leda till förhållande eller sex?

Hur många lärare raggar/flirtar med elever nuförtiden, det känns oerhört vanligt bland manliga lärare, vad förväntar sig lärarna som raggar på dessa elever? Hur tänker dom?

En lärare får gärna berätta.
Utav de som är normala i huvudet så är det nog 0% som utbildar sig till lärare av den orsaken
Citera
2015-11-12, 21:53
Medlem
srinivasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Utav de som är normala i huvudet så är det nog 0% som utbildar sig till lärare av den orsaken

Det utesluter inte att alla som går lärarutbildningen gör det av den orsaken.
Citera
2015-11-12, 22:31
Medlem
Det förekommer säkert...

Tror dock främst det är på fritidsgårdar och bland elevassistenter med mera man ska leta pervon... De har kontakt med samma åldersgrupp utan massa jobbig universitetsexamen och skit.

Måste dock säga, efter att ha arbetat som lärare flera år, att jag aldrig haft en kollega jag ens misstänkt det om.

Massa kollegor som var totalt inkompetenta på andra sätt, visst, så jag försvarar inte läraryrket (som idag är ett SKÄMT!!)

Men det låter som en runkfantasi att tro att man blir lärare för att få ha sex med ungdomar... Det är INTE så verkligheten fungerar...

Och enligt min erfarenhet så finns det ALLTID snack om "slemmiga" lärare, på varje skola... Men det har nog mer att göra med att eleverna har en överdriven och naiv sexualbild (som man har på högstadiet).
Citera
2015-11-12, 22:37
Medlem
themistokless avatar
Förhoppningsvis försvinnande få. Det är för övrigt en väldigt stor insats att plugga till lärare, dra på sig en rejäl studieskuld för att sedan riskera alltihop för att få ligga lite. Vore det inte smartare/billigare att, säg... åka på en festival?

Låter som idioti.
Citera
2015-11-12, 23:27
Medlem
Detta tar nog hem priset som dummaste trådstart på väldigt länge. Jag läser till lärare. Det är en 4.5 årsutbildning och ett jävla slit, faktiskt. Hade jag varit så jävla sugen på att ligga med småbarn, så hade jag väl åkt på någon sunkig festival eller härjat på nätet. I skolan? Är du allvarlig? Med nästan 5 års högskola/universitet i ryggen så riskerar man verkligen inte allt för ett ligg med ett barn. Och förresten, man ser barnen som, just det, barn och inget "objekt".

Om det sen är en riktigt sjuk fantasi hos TS, som vill få något "bekräftat", ja då är det en annan femma.
Citera
2015-11-13, 01:02
Medlem
TorrFlamingos avatar
Hört att en del av den långa utbildningen går till att lära ut knep för att behärska lusten och inte falla för frestelserna som det innebär att vara lärare. När 15-åringarna kommer till skolan med korta kjolar, ja då hade i varje fall jag behövt ett par rediga jeans för att dölja mitt stånd.
Citera
2015-11-13, 01:17
Medlem
Ugglens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hon är alltså en hora. Sålt sex för vinning.

Tycker du att HON är den som agerat fel i situationen? Really?
Citera
2015-11-13, 11:43
Medlem
Fjodorovs avatar
Borde vara nackskott på sådana personer. Fy fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in