2008-05-21, 21:28
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Det där låter som ett bittert orerande för att försöka slippa erkänna att du haft fel, men det hade du i det här fallet. Om du läsermina tidigare kommentarer så ser du ganska tydligt att jag gör allt annat än "gottar" mig åt detta. I ett sista halmstrå tar du upp att Kennedy dör utan operation, men seriöst, detta är ju bara en tekniakalitet, för hur många åldringar med sådan svår cancer har du hört om har opererats och klarat sig? Sannolikt skulle han inte ens klara en sådan operation i sin ålder då återläkingsförmågan är gravt försämrad i den åldern.
Hur fan orkar du ens leva med dig själv?!
Jag blir mer och mer säker på att du gottar dig i det, om inte annat än bara för att du ska ha rätt i dina Saida-wannabee tankar.
"Varför tror ingen på mig förrens det är försent"...
Vad ska hända om vi "tror" dig, blir du Jesus då helt plötsligt?
Kom ner på jorden, trollet!
2008-05-21, 21:44
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
Hur fan orkar du ens leva med dig själv?!
Jag blir mer och mer säker på att du gottar dig i det, om inte annat än bara för att du ska ha rätt i dina Saida-wannabee tankar.
"Varför tror ingen på mig förrens det är försent"...
Vad ska hända om vi "tror" dig, blir du Jesus då helt plötsligt?
Kom ner på jorden, trollet!
R U 4 real????

Problemet är att så fort man nämner någon, så kommer alltid någon annan och kontrar med att säga typ "NÄÄÄÄRÅÅÅ, den och den personen är HEEEELT frisk och kommer ABSOLUT INTE att dö, dör den och den personen är odödlig" även om den personen i fråga håller på att ta sina sista andetag as we speak (se Suharto som ett prima exempel på detta, trots att det var smärtsamt uppenbart att hans sista dagar var räknande så kom det någon som absolut trodde att han skulle klara sig). Det är ddetta jag menar med att folk inte tror fastän det torde te sig uppenbart att den personen faktiskt är på väg ut!

Saida? Vem har sagt någonting om det? Handlar om analytisk slutledningsförmåga i vissa fall (typ Swayze) och insidertips från insatta iandra fall (typ Seldahl).
2008-05-21, 22:30
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
R U 4 real????

Problemet är att så fort man nämner någon, så kommer alltid någon annan och kontrar med att säga typ "NÄÄÄÄRÅÅÅ, den och den personen är HEEEELT frisk och kommer ABSOLUT INTE att dö, dör den och den personen är odödlig" även om den personen i fråga håller på att ta sina sista andetag as we speak (se Suharto som ett prima exempel på detta, trots att det var smärtsamt uppenbart att hans sista dagar var räknande så kom det någon som absolut trodde att han skulle klara sig). Det är ddetta jag menar med att folk inte tror fastän det torde te sig uppenbart att den personen faktiskt är på väg ut!

Saida? Vem har sagt någonting om det? Handlar om analytisk slutledningsförmåga i vissa fall (typ Swayze) och insidertips från insatta iandra fall (typ Seldahl).
Hur går det för Hasse Alfredson då, Sonny? 5 december hade han bara dagar kvar...
2008-05-21, 23:45
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Hur går det för Hasse Alfredson då, Sonny? 5 december hade han bara dagar kvar...
http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=631
2008-05-22, 06:41
Medlem
Charles Manson mordern Susan Atkins har hjernekreft og bare et par uker igjen....or so I've heard.

Kjell Kristian Rike (1944-2008) , norsk sportskommentatorlegende......
Senast redigerad av cross dresser 2008-05-22 kl. 06:44.
2008-05-22, 07:12
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=631
Ja? Det var därför jag frågade igen.

Appropå knapphändiga uppgifter...
2008-05-22, 08:09
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Ja? Det var därför jag frågade igen.

Appropå knapphändiga uppgifter...
Har inte kontaktat min källa än men kommer att göra så inom kort.
2008-05-22, 22:19
Medlem
Kookaburras avatar
Är inte Per Grundén rätt gammal? "Wall-Enberg"?
Han är nog ca 85.

Öh, jag vet inte.

2008-05-22, 22:20
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kookaburra
Han är nog ca 85.

Öh, jag vet inte.

?
2008-05-22, 22:25
Medlem
Kookaburras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
?

2008-05-22, 23:49
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Han är nog ca 85.

Öh, jag vet inte.

Har från min källa hört att han skall vara rätt skröplig och sjuklig och har varit det i ett par år nu, men huruvuda han är "nära döden" i detta skeede vet jag dock inte.
2008-05-22, 23:55
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Han är nog ca 85.

Öh, jag vet inte.

Han fyller 86 den 23 maj! Grattis får vi väl säga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in