2008-06-14, 15:38
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Håller med. Rubriken säger klart och tydligt vad tråden ska handla om. Om sen de som då legat inför döden och sen faktiskt dör och det tas upp här är en annan sak men plötsligt döda utan tidigare misstanke om bortgång har inget här att göra. Vad säger du Sonny?
.
Tycker förvisso att tråden i första hand skall diskutera just kändisar som ligger för döden, men det är å andra sidan inte helt obefogat att nämna bortgånga kändisar likväl, då det oftast är det naturliga steget som följer efteråt.
2008-06-14, 15:59
Medlem
Holly Golightlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Tycker förvisso att tråden i första hand skall diskutera just kändisar som ligger för döden, men det är å andra sidan inte helt obefogat att nämna bortgånga kändisar likväl, då det oftast är det naturliga steget som följer efteråt.

...annars har ju det naturliga steget påfallande ofta visat sig vara fortsatt liggande.
2008-06-14, 16:10
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holly Golightly
...annars har ju det naturliga steget påfallande ofta visat sig vara fortsatt liggande.

Jag tror Mike Wallace (60 minutes) är på nedgång, såg sliten ut sist jag såg han.
Prognosen blir ju inte bättre av att han är född 1918...
2008-06-14, 19:31
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Hur är det med Rudy Giuliani då? Är hans cancer borta nu eller?
2008-06-14, 20:27
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Ett rubrikbyte vore på sin plats mao?! Resten har redan kommenterats så jag låter bli - shysst va?!
.
2008-06-14, 20:28
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

,
2008-06-14, 20:55
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Om du heter Ariel Sharon eller Sunny von Bülow kanske, annars inte.
2008-06-14, 21:57
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Om du heter Ariel Sharon eller Sunny von Bülow kanske, annars inte.

...Eller Hans Alfredson, kanske?
2008-06-14, 23:01
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
...Eller Hans Alfredson, kanske?
I vilket fall som helst så ser han baske mig inte frisk ut. Hans ansikte ser ju ut som ett förmultnat russin! (Och nej, då menar jag inte pga åldersrelaterade faktorer). Men ja, jag *vet*, jag *ska* ta tag i det här, har faktiskt inte haft så värst mycket tid över öht, men lider det mot midsommar etc så kanske både jag och min kontaktperson kommer att ha mer tid över.
2008-06-14, 23:13
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
I vilket fall som helst så ser han baske mig inte frisk ut. Hans ansikte ser ju ut som ett förmultnat russin! (Och nej, då menar jag inte pga åldersrelaterade faktorer). Men ja, jag *vet*, jag *ska* ta tag i det här, har faktiskt inte haft så värst mycket tid över öht, men lider det mot midsommar etc så kanske både jag och min kontaktperson kommer att ha mer tid över.

Men då ska man ju fira midsommar och umgås med vänner och anhöriga ju och inte sitta och gå igenom "listorna".
.
2008-06-15, 00:00
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Men du hade säkra källor på att han skulle dö i december...

Han ser ut som en åldrad man i 80-årsåldern. Jämför inte med plastikopererade hollywoodstjärnor utan med vanliga människor. Det är möjligt att han har nån åldersrelaterad sjukdom, men han ligger knappast för döden eftersom han är högst officiell med intervjuer och utdelande av piratenpriset. Sen kan han dö vilken dag som helst eftersom han har nått över medellivslängd. Han kan få en hjärtinfarkt eller hjärninfarkt när som helst. Men det kan alla drabbas av så det är inget specifikt för honom. Och du vet Sonny, folk förändras olika när dom blir äldre, det behöver inte betyda att dom är döende.

Men han ligger definitivt inte för döden.
2008-06-15, 00:27
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Men du hade säkra källor på att han skulle dö i december...

Han ser ut som en åldrad man i 80-årsåldern. Jämför inte med plastikopererade hollywoodstjärnor utan med vanliga människor. Det är möjligt att han har nån åldersrelaterad sjukdom, men han ligger knappast för döden eftersom han är högst officiell med intervjuer och utdelande av piratenpriset. Sen kan han dö vilken dag som helst eftersom han har nått över medellivslängd. Han kan få en hjärtinfarkt eller hjärninfarkt när som helst. Men det kan alla drabbas av så det är inget specifikt för honom. Och du vet Sonny, folk förändras olika när dom blir äldre, det behöver inte betyda att dom är döende.

Men han ligger definitivt inte för döden.

Jorå! visst ligger han för döden. Trots att flera personer här i tråden har sett honom på sista tiden och kan konstatera att han ser pigg ut. Men det betyder ingenting, han är snart död...

Vi får hoppas att Sonny får tid att prata med sin "källa" mellan snapsarna nu i midsommar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in