2008-12-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ewing_oil
Men Ingmar Bergman lever och frodas?
Jag tror han är död!?
2008-12-02, 09:56
Medlem
Ingen Världsnyhet

Hmmm, när Ingemar Bergman dog var det endast en endast en notis i GotlandsAllehanda..om jag inte minns fel
2008-12-02, 10:11
Medlem
Yazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tidningsankan
Hmmm, när Ingemar Bergman dog var det endast en endast en notis i GotlandsAllehanda..om jag inte minns fel

Men det var många och långa hyllningsprogram om honom. Både i Sverige, men också utomlands. Bra eller dåligt har jag inte uppfattning om. Han ligger i marken och kan vara hur konstnärligt svår och butter. Ingen hör och ingen bryr sig om honom längre.
2008-12-02, 10:32
Medlem
jeeqs avatar
Fan vad inga verkar förstå sig på ironi i denna tråd! Helt sjukt.

Bill Erwin.
2008-12-02, 11:15
Medlem
Snoppgandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omaisgrande
var på konserthuset ikväll med jobbet och såg på stjärnklart. gripande att se marie fredriksson framföra sina egna sånger samt att bli utledd av scenpersonal efter varje framträdande. hon såg ut att sjunga på sista versen tyvärr...

Hur hade det med mitt inlägg angående Stephen Hawkings ALS-sjukdom att göra? Inte har väl Marie gått och fått den diagnosen med?! Isåfall har hon ju helt otrolig otur. Eller har hon fått cancer igen, stackarn?
2008-12-02, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renegader
Alice Timander...
nej hon är ju precis på väg tillbaka!?
2008-12-03, 15:00
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicolasg
nej hon är ju precis på väg tillbaka!?

från de döda?
2008-12-03, 17:09
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yazzo
Men det var många och långa hyllningsprogram om honom. Både i Sverige, men också utomlands. Bra eller dåligt har jag inte uppfattning om. Han ligger i marken och kan vara hur konstnärligt svår och butter. Ingen hör och ingen bryr sig om honom längre.

Nä, ingen bryr sig om Ingemar Bergman längre...

.
2008-12-04, 10:24
Medlem
Zenon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
Nä, ingen bryr sig om Ingemar Bergman längre...
.

Hur stavar ni Ingmars namn? Kom igen nu: vem dör härnäst?
John Harrysons död hade inte överhuvudtaget inte varit någon nyhet om inte hans son hade lett "Så ska det låta".
2008-12-13, 00:17
Medlem
bruschens avatar
*BUMP*

Bettie Page har tagit ned skylten, kastat in handduken, dragit påsig träfracken, ja ni fattar.
Blev svårt religiös redan i slutet av 50-talet, tydligen.

http://www.expressen.se/noje/1.14012...ge-har-avlidit

Se övriga delar av internet för mer explicita bilder.
2008-12-16, 17:25
Medlem
Provokatörs avatar
"BajenTomten" Dogges parhäst på senare år har gått ur tiden, jag såg honom för bara någon vecka sedan....lite trist är det allt.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle4009038.ab
2008-12-16, 17:58
Medlem
Kingen_kings avatar
Nu när tråden är väckt igen så kan man inte låta bli att undra hur det är med Hasse Alfredson... För drygt ett år sen så låg han, enligt saida-Sonny, och kippade efter sin sista nypa luft. Att han samtidigt sågs på stan och var med i intervjuer var ingenting som ändrade Sonnys planer på att tidningarna hade extrapersonal som bara väntade på hans frånfälle...

Synd att inte Sonny är här och kan tala om hur det har gått...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in